استاندار خوزستان خبر داد:

پیشنهاد بررسی مسائل آب توسط نمایندگان استان‌های ذینفع

استاندار خوزستان با اشاره به بررسی مشترک طرح‌های انتقال آب توسط دولت و نمایندگان مجلس گفت: در زمینه مسائل آب، پیشنهاد شده که خارج از فضای غیرکارشناسی، نمایندگان استان‌های ذینفع و مدیران اجرایی نشست‌هایی داشته باشند.

پیشنهاد بررسی مسائل آب توسط نمایندگان استان‌های ذینفع

قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه نشستی که امروز (۲۰ فروردین‌ماه) با موضوعات انتقال آب، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، طرح بهشت‌آباد و طرح‌های آب و فاضلاب در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: گروهی از وزارت نیرو و برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با دعوت مجمع نمایندگان خوزستان برای بازدید از پروژه‌های کشاورزی شهرهای اهواز، اندیکا، مسجدسلیمان، لالی و هفتکل به خوزستان سفر کرده‌اند.

وی افزود: این نمایندگان از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و همچنین پروژه‌های آب و فاضلاب فعال در خوزستان بازدید میدانی داشتند.

استاندار خوزستان گفت: امروز در جلسه مشترک با مدیران استانی، مباحث در چند زمینه مختلف مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت.

سلیمانی‌دشتکی افزود: بحث سازگاری با خشکسالی، منابع و مسائل آب مورد بررسی قرار گرفت و قرار است که همکاری‌هایی انجام شود تا سهم مناسب به استان خوزستان تعلق گیرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین پروژه‌های اجرای سیستم فاضلاب و تامین آب شرب شهری و روستایی در خوزستان و منابعی که برای این سیستم‌ها مورد نیاز است، مورد بررسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه قرار است در همکاری میان مجلس و دولت، برای حل مشکلات خوزستان کمک شود، گفت: در زمینه مسائل آب، پیشنهاد شده که خارج از فضای احساسی و غیرکارشناسی، نمایندگان استان‌های ذینفع و مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست‌هایی داشته باشند و بر اساس آنچه که قانون و واقعیت حکم می‌کند، به توافق برسند.

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: این جلسه، جلسه‌ای مثبت و با ارزیابی مثبت بود و از این رو از مجمع نمایندگان خوزستان که بانی این کار بودند، تشکر می‌کنم.

منبع: سایت استانداری خوزستان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها