رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

راستی آزمایی خط قرمز ما است/ باز هم غربی‌ها خیانت کردند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه راستی آزمایی خط قرمز ما است، گفت: در «برجام» امتیازاتی داده شد و امروز باید مطالبات مردم پیگیری شود.

راستی آزمایی خط قرمز ما است/ باز هم غربی‌ها خیانت کردند

محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: امروز دوباره شاهد حادثه ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین در حال مذاکره است. باز هم شاهد اعتماد دیگر و در مقابل ضربه و خیانتی دیگر هستیم.

وی اظهار داشت: همزمان که تیم مذاکره کننده ما با گروه ۱+۴ در قالب برجام در حال مذاکره هستند، در تاسیسات نطنز حادثه ای رخ داد و نتیجه گیری این حادثه، با لبخند خنجر زدن است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس متذکر شد: آیا تجربه برجام کافی نیست؟ دولت باید سیاست های کلی نظام و رهنمودهای را در دستور کار قرار دهد و از این سیاست ها کوتاه نیاید و حرف اصلی برداشته شدن تحریم های ظالمانه و راستی آزمایی دقیق است.

جوکار با بیان اینکه راستی آزمایی خط قرمز ما است و هیچکس حق ندارد از آن عبور کند، تاکید کرد: در برجام امتیازاتی داده شد و امروز با پشتیبانی قدرت منطقه ای، انقلاب و نظام باید مطالبات مردم پیگیری شود.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان چرا کالاهای اساسی کمیاب و گران است و دولت نمی تواند توزیع را مدیریت کند؟ وزیران جهاد کشاورزی و صمت هر چه سریعتر باید مشکلات مردم را پیگیری کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: تذکر شما وارد است و امروز نیز در این خصوص نشستی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نمی توان با نگاه به بیرون مشکلات درون کشور را حل کرد و باید با تولید قدرت، اقتدار مردم را حفظ کنیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سید
    0

    خوب به بیرون نکاه نکنید روسیه و چین نمدهند. داخل چه داریم دزدی و اختلاس داریم. دودرصدها چرا نمکذارید دولت کارکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها