پایش سلامت مسافران ورودی در مرز/ کرونا ماهیرود را به تعطیلی نکشاند

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی گفت: تمامی مسافران ورودی از مرز ماهیرود قرنطینه و سلامت آنان از نظر ابتلاء به کرونا پایش می‌شود.

پایش سلامت مسافران ورودی در مرز/ کرونا ماهیرود را به تعطیلی نکشاند

حسن رحیمی‌زاده اظهارکرد: با توجه به شیوع و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، ما در مرز ماهیرود نیز پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در راستای حفظ سلامت جامعه در مرز ماهیرود هر مسافری که وارد می‌شود در ابتدا او را قرنطینه می‌کنیم و این افراد توسط عزیزان دانشگاه علوم پزشکی که در مرز مستقر هستند چک می‌شوند.

رحیمی زاده با بیان اینکه در صورتی که مسافران ورودی هیچ مشکل و علائمی نداشتند، می‌توانند وارد سالن و گمرک جمهوری اسلامی شوند، ادامه‌داد: البته تلاش ما بر این است که همه این مسائل خللی در روند تبادلات تجاری با کشور افغانستان ایجاد نکند.

وی با اشاره به محدودیت‌های ۱۰ روزه کرونایی در کشور گفت: این محدودیت‌ها به هیچ وجه در روند کار مرز تأخیر و تعللی ایجاد نمی‌کند و ما تحت هیچ شرایطی به واسطه گمرک و مرز را تعطیل نکرده‌ایم و فقط همکاران بر رعایت موارد بهداشتی اهتمام بیشتری داشته‌اند.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی یادآور شد: در سال ۹۹ نیز با آغاز شیوع گسترده بیماری در کشور نیز نه تنها یک روز تعطیلی در مرز ماهیرود نداشته‌ایم بلکه حتی صادرات ما از ماهیرود حدود ۶۷ درصد افزایش داشته است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها