همکاری اورژانس و سپاه فارس در زمینه‌های آموزشی و امدادی

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به امضای یک تفاهم نامه، از توسعه همکاری اورژانس فارس با سپاه فجر استان در زمینه‌های آموزشی و امدادی خبر داد.

همکاری اورژانس و سپاه فارس در زمینه‌های آموزشی و امدادی

محمدجواد مرادیان در نشستی با حضور معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان گفت: توانمندی موجود در سپاه از جمله لجستیک، بالگرد و نیروی انسانی ظرفیت‌های بسیار خوبی است که با مدیریت اصولی و استاندارد این منابع در مواقع حوادث و بحران‌ها می‌تواند کمک شایانی در مدیریت بحران کند.

مرادیان این تفاهم نامه را نقطه قوتی در افزایش هماهنگی بین نیروهای متخصص اورژانس و امدادگران سپاه در حوادث و بحران‌ها دانست و افزود: این هماهنگی با برگزاری تمرین‌های مختلف می‌تواند ایجاد شود.

معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر فارس نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای خدوم اورژانس در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ما همواره شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در این دوران سخت بوده‌ایم و مجموعه سپاه فجر نیز برای کمک به کادر درمان همواره در صحنه حضور داشته است.

سرهنگ رجبی افزود: رسالت سپاه خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است و این تفاهم نامه می‌تواند نقش موثری در دستیابی سپاه به این هدف در حوادث و بحران‌ها را داشته باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها