پیش بینی قیمت طلا تا پایان تعطیلات بازار؛ حباب سکه به حداقل رسید

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه تا پایان تعطیلات بازار خبر داد و گفت: حباب سکه به دلیل نبود تقاضا افت زیادی داشته و به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد.

پیش بینی قیمت طلا تا پایان تعطیلات بازار؛ حباب سکه به حداقل رسید

محمد کشتی‌آرای با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای بازار طلا ناشی از موج چهارم کرونا اظهار کرد: به رغم تعطیلی بازار، قیمت طلا و سکه مبنی بر نرخ ارز و اونس جهانی اعلام شده و امروز شاهد هستیم که با وجود افزایش بهای طلای جهانی، قیمت طلا و سکه تحت تاثیر نبود تقاضا و کاهش نرخ ارز نسبت به هفته پیش ارزان شده است.

او اضافه کرد: همچنین کاهش تقاضا باعث تخلیه حباب سکه شده و پیش‌بینی می‌شود که این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد و حباب سکه به حداقل برسد.

کشتی‌آرای درباره آینده قیمت طلا و سکه هم تصریح کرد: قیمت طلا و سکه در مسیر اصلاح قرار گرفته و باتوجه به تعطیلی پیش‌رو و کاهش بیشتر تقاضا به نظر می‌رسد بیش از حالا شاهد کاهش قیمت طلا و سکه باشیم.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات بازار تهران ، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۵۳۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید، همچنین حباب سکه به ۳۱۰هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی‌آرای در پایان گفت: امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۵۰۲هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۳۹هزار تومان رسید.

منبع: اقتصادآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها