ابتلای ۵۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزار و ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ابتلای ۵۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا

بیگ زاده در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: تاکنون از تعداد افراد مبتلا به این ویروس پنج هزار و ۵۶۰ نفر بهبود یافته و ۱۳۱ نفر نیز در حال درمان هستند.

وی افزود: متاسفانه ۲۰ نفر از کارکنان دولت که به کرونا مبتلا شده بودند نیز جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۱۵ نفر مرد و پنج نفر خانم بوده اند.

بیگ زاده با تاکید بر اینکه باید بخش نامه های صادر شده ستاد کرونا را برای اجرا بیشتر مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: دستگاه های خدمات رسانی و ضروری که در شهرهای با وضعیت زرد قرار دارند باید به صورت۱۰۰ درصدی حضور یابند اما کارکنان دستگاه های غیر ضرور تا دوم سوم باید در محل کار حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: دستگاه های خدمات رسانی و ضروری که در شهرهای با وضعیت نارنجی قرار دارند باید به دو سوم حضور یابند اما کارکنان دستگاه های غیر ضرور تا ۵۰ درصد باید در محل کار حضور داشته باشند.

بیگ زاده افزود: کارکنان دستگاه های خدمات رسان و ضروری در شهرهای با وضعیت قرمز باید تا ۵۰ درصد در محل کار خود حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها