شایعه ای که مشگین‌شهر را بهم ریخت

در پی بروز شایعه ای مبنی بر آلوده بودن آب شرب مشگین شهر و مسمومیت چند نفر، خوشبختانه اورژانس بیمارستان در سکوت کامل و خالی از هرگونه بیمار می باشد.

شایعه ای که مشگین‌شهر را بهم ریخت

دکتر اکبر صمدی، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان مشگین شهر گفت: هیچ گونه آلودگی در آب شرب شهری وجود ندارد و شهروندان میتوانند با آرامش خاطر نسبت به استفاده از آب لوله کشی اقدام کنند.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: نیروهای امنیتی انتظامی و دستگاه قضایی با افرادی که با دامن زدن به این قبیل شایعات موجب برهم زدن آرامش خاطر شهروندان شده اند بشدت برخورد خواهند کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر شایعه پر شدن بیمارستان مشگین شهر به دلیل مسمومیت آب شرب را تکذیب کرد.

وی گفت: تا این لحظه هیچ گونه مسمومیت در مورد آب شرب در واحد‌های مربوطه ثبت نشده و خبر منتشر شده در خصوص پر شدن بیمارستان مشکین شهر کذب می باشد.

در اطلاعیه روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل هم آمده است: شایعه آلودگی آب شرب شهر مشگین شهر که در افکار عمومی شهروندان مشگین شهری مطرح است و در برخی کانال های محلی نیز درج شده غیرواقعی می باشدو براین اساس شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل حسب وظایف سازمانی و اعتقادی خود از آب شرب شبکه لوله کشی شهر مشگین شهر و سایر شهرهای استان بطور متوالی نمونه برداری کرده و از نظر میکروبی، شیمیایی وکلرسنجی مورد بررسی و کنترل قرار می دهد.

پیرو شایعاتی که اخیراً در برخی کانالهای محلی در خصوص آلودگی آب شرب درج گردیده، به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف مشگین شهر می‌رساند صددرصد موارد آزمایش شده آب شرب با استانداردهای کشوری مطابقت دارد و آب این شهر قابل شرب است.

شیوع گسترده کرونا در این روزها سبب شده تا برخی افراد سودجو با ادعاهای مختلف سبب تشویش اذهان عمومی شوند که مراتب از طریق مراکز ذیصلاح و امنیتی درحال بررسی و پیگیری می باشد.

منبع: ساوالان خبر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کار دولته
    0

    کار دولته دید باید واکسن بخره آب شرب شهر ها را آلوده به کرونا کرده همه گیری رخ بدهد

  • محمدهادی
    0

    تا نباشید چیزکی مردم نگویند چیزها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها