مشارکت خیران در حل بحران آب بلوچستان/ ۲۱ روستا با ورود خیران آبرسانی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با مشارکت خیرین چند تفاهم‌نامه همکاری برای آبرسانی به ۶۲ روستای استان منعقد شده است.

مشارکت خیران در حل بحران آب بلوچستان/ ۲۱ روستا با ورود خیران آبرسانی شد

علیرضا قاسمی با اشاره به اینکه اقدامات مشترک خیران و شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در قالب چندین تفاهم‌نامه همکاری تعریف شده، اظهار داشت: تعامل گسترده و استقبال خیرین گامی ارزشمند در راستای خدمت و رفع مشکل آب شرب روستاییان است، به نحوی که از ابتدای سال 99 تاکنون با مشارکت خیرین در قالب چندین تفاهم‌نامه آبرسانی به 62 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از همراهی ستودنی خیران در تأمین نیازهای مادی و معنوی در راستای آبرسانی به روستاهای استان، خاطرنشان کرد: این بذل و بخشش در افزایش بهره‌مندی مردم از آب شرب سالم بسیار موثر بوده و امیدواریم به بار نشستن این همکاری‌ها موجبات همراهی سایر خیرین را نیز فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه در راستای "نهضت خدمت‌رسانی" از هیچ کوششی برای بهره‌مندی مردم از نعمت آب شرب دریغ نخواهیم کرد، افزود: طی سال گذشته با یاری و مشارکت خیران 21 روستای دارای دچار تنش آبی یا فاقد شبکه استان با جمعیت بیش از 5000 نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

قاسمی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه منعقده، از خرید لوله و اتصالات مورد نیاز آبرسانی، خرید پمپ و شیرآلات، خرید و نصب آب شیرین‌کن و خرید تانکر آبرسانی تا مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی شامل لوله‌گذاری توسط خیرین صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز در همین راستا نسبت به تهیه نقشه اجرایی، نظارت بر اجرای عملیات و همچنین تأمین ماشین آلات مورد نیاز اقدام کرده است.

وی از مشارکت بنیاد کرامت امام رضا(ع) در این راستا خبر داد و گفت: تعداد 15 روستا در شهرستان دلگان با جمعیت بالغ بر 1800 نفر به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع) و حمایت فرماندار دلگان از آب شرب برخوردار شدند. همچنین خرید سه دستگاه تانکر آبرسانی سیار توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و خرید لوله و اتصالات مورد نیاز برای تعدادی از روستاهای شهرستان قصرقند از دیگر اقدامات انجام شده توسط خیریان است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها