فال روزانه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. رویاهای جسورانه‌ای در سر دارید، اما تاکنون فرصتی مهیا نشده تا به این رویاها جامه عمل بپوشانید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی پیدا می‌کنید تا یکی از جسورانه‌ترین رویاهای خود را اجرا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سالی همراه با دستاوردهای جدید را آغاز کنید. بهار امسال را به کار و تلاش اختصاص دهید و لحظه‌ای استراحت نکنید تا به تابستان برسید. در تابستان شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. آتش عشقی قدیمی در ماه آبان امسال شعله‌ور می‌شود. این عشق را جدی بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. دی ماه امسال اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ خواهد داد. با تمامی وجود پذیرای این اتفاق باشید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. دوستان و آشنایان در ماه بهمن امسال حسابی شما را تحویل می‌گیرند و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زنند. محبت دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطفی که به شما شده را جبران کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید و این سال را به سالی درخشان در کارنامه زندگی‌تان تبدیل کنید.

فروردین

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. اهل منزل امروز به کمک شما می‌آیند و بار غصه‌های‌تان را به دوش می‌کشند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید و به آنها ثابت نمایید که نقش‌ چشمگیری در موفقیت‌های شما دارند.

اردیبهشت

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلا اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. روز خوبی را برای خرید در پیش‌رو دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.

خرداد

امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. رفتار ناپسندی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان انجام داده‌اید و ایشان را حسابی ناراحت کرده‌اید. می‌خواهید با تقدیم هدیه‌ای پیشمانی خود را به عشق زندگی‌تان اعلام کنید. اما روز خوبی را انتخاب نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که عشق زندگی‌تان هنوز از دست شما دلخور باشد. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. با فردی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی درازمدت را میان شما و این فرد فراهم می‌کند.

تیر

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. جویای حال دوستان و اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. امروز به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

مرداد

از آزمون مهمی که قصد شرکت در آن را دارید، سربلند بیرون خواهید آمد. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. اهمیت بیشتری به سبک‌زندگی‌تان بدهید و رویکردی جدید به زندگی درپیش بگیرید.

شهریور

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و اجازه ندهید رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان چشم از شما بر نخواهد داشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظارتان را می‌کشد. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید. به لطف این شرایط خودتان را برای روزهای پرکار آینده آماده کنید.

مهر

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید.

آبان

امروز سالم و سرحال از بستر بلند شده‌اید و روز خوبی را در پیش دارید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات‌شان را برآورده کنید. غصه‌های خود را با کسی درمیان نمی‌گذارید و کسی را محرم راز خود نمی‌دانید، با این روش‌ کاری از پیش نمی‌برید و بهتر است که سنگ‌صبوری پیدا کنید و بار غم‌ها و نگرانی‌ها را زمین بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جان‌تان شعله‌ور بماند. شرایطی برای حضور در کارهای انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. با انجام این کارها احساس رضایت بیشتری پیدا کنید. اجازه ندهید غصه و نگرانی به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده راهی برای شادی و آرامش پیدا کنید.

آذر

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. مواظب گفتار و رفتار خود باشید و دوستان بیشتری پیدا کنید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد. با یکی از دوستان قدیمی ملاقات خواهید کرد.

دی

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. تاکنون کسی قدردان زحمت‌های شما نبوده، اما امروز ورق بر می‌گردد و اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. امروز دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بین می‌رود. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

بهمن

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و نظرهای‌تان را دائم تغییر می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب‌باز نکنند و کسی حرف‌های‌تان را جدی نگیرد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که در گفتار و رفتار ثابت‌قدم هستید. امروز خرج سنگینی روی دست‌تان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرج‌های زندگی باشد. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

اسفند

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب‌ نباشید حساب و کتاب خرج و دخل از دست‌تان خارج می‌شود. اعضای خانواده امروز به کمک‌تان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. امروز ترجیح می‌دهید به جای ملاقات با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید و تنها باشید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. تنبلی را کنار بگذارید و سبک زندگی پرتحرک و فعالی را در پیش بگیرید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها