واکنش عباس عبدی به توییت سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارنظر یک مخاطب

روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب به پاسخ سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارنظر یک مخاطب واکنش نشان داد.

واکنش عباس عبدی به توییت سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارنظر یک مخاطب

عباس عبدی در توییتی اینگونه نوشت:

شایان ذکر است که کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو که مسئول تهیه واکسن است، در توییتی واکسن ایرانی را که هنوز به بازار نیامده "افتخار ملی" خوانده بود. در همین خصوص یکی از کاربران به نام مرضیه صادقی در پاسخ آقای جهانپور نوشته بود "والا ما هیچ مشکلی نداریم فقط بدید یه سازمان جهانی معتبر تاییدش کنه".

واکنش جهانپور به این پاسخ این بود که: "شما نزن، اجباری نیست".

ماجرا «شما نزن، اجباری نیست» چه بود؟/ تصویر

این نحوه پاسخ باعث اعتراض کاربران زیادی شد و اعتراضات زیادی نسبت به وزارت بهداشت و جهانپور انجام شد.

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • غیر قابل نشر
    0

    عبدی جون علت اینه که تو این مملکت اگه بخوای بالا بری باید سبک باشی برا همینه که هرکی سبکتر باشه مقام بالاتری دارد

  • معلم ابتدایی
    0

    با سلام، 1- متاسفانه برخی از به اصطلاح مدیران، از تقوا و علم و دانش و توانایی و ابتکار و شجاعت و هنر مدیریت کم بهره و یا بی بهره هستند، ولی ای کاش در مواجهه با مردم که ولی نعمت آنها هستند، لااقل ادب را رعایت میکردند، که ادب مرد به ز دولت اوست! 2- شایسته سالاری در انتخاب مدیران، گوهری کم یاب است.

  • سعید99
    0

    یه سوال برام مطرح هست و اون اینکه این اقای عبدی دقیقا چه تخصص و چه مسئولیت و سمتی در کشور دارن که در همه مسائل کشور اعم از سیاسی-ورزشی- هنری- اقتصادی- پزشکی- مذهبی- تاریخی- جنگی-حقوقی و... اظهار نظر می کنن؟ حالا ممکنه کسی بگه که ایشون هم مثل هر فردی ازاده اظهار نظر کنه در این صورت این سوال پیش میاد که چرا خبر فوری همیشه حرفای این فرد رو بازتاب میده؟ مثلا انگار کدام فرد و مسئول عالی رتبه اظهار نظر کرده!!!

    نظرات شما -
    • کاووس
      0

      ایشون علی الظاهر ژورنالیست تشریف دارن و برخی از ژورنالیست ها به خودشون حق میدن تو هر سوراخی سر فرو کنن. حتی اگر ... ولش کن. از همه بد تر اینه که هر طرف باد بهتری بیاد، از همون طرف تاب میخوره.

  • شهروند
    0

    اینا مملکت رو ارث پدری، پدرهای حرمزاده شان می دانند و از مافوقشان یاد گرفتند که نباید به مردم پاسخگو بود

  • اعلایی
    0

    وقتی یک همه گیری بهداشتی در مملکت اتفاق میافتد دولت جوابگو خواهد بودومیباستی اقدامات لازم وسریع برای حفظ سلامتی مردم انجام دهد دیگر نمی تواند بگوید اش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته اگر مملکت صاحب داشته باشد این آقا باید خفقان بگیرد

  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام کاربر محترمه درست گفته و انتقاد سازنده و به جای بوده و چنانچه سخنگو محترم تاب کوچکترین انتقاد را ندارد برای چی چنین مسولیتی را قبول کرده است!!!؟؟ آن وقت که میگویند هر کسی سر جای خودش نیست همین است که مشاهده کردید!!! به جای اینکه ایشان اعلام کنند اجباری نیست شما نزن، بهتر بود با یک جمله ساده ، حتما و یا مطمن باشید به کار میبرد.!!!

    نظرات شما -
    • کاووس
      0

      در این که در دولت حاضر همه اشتباه هستند، اشتباه رفتار میکنن و نباید در سمت کنونی باشند شکی نیست. اما اینکه یک نفر با هر لحن و ادبیاتی با گروه دانش بنیان و سخت کوش کشور برخورد کنه و بی اعتمادی به کشورش رو توی رگ فکری مردم تزریق کنه و اروپایی که دست کم یک بار، نیمی از مردم ایران رو کشته، اینقدر معتبر بدونه، از نظر تو توهین به همه چیز این کشور نیست؟؟

  • هامون
    0

    گوسفندانی که امضا دارند!

  • کاربر ناشناس
    0

    این مسئول بی لیاقت با گرفتن پست قبلیش هم ادم نشده و هنوز بی ادب است با عکسهایی که از ایشان در جامعه بیرون امده ایشان کوچه بازاری است که بنظر شخصیت علمی ندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای جهانپور با این گندی که در تهیه واکسن نسبت به کشورهای دیگر زدید بهتر است سکوت کنید حیف پول بیت المالی که میگیری

  • نادر
    0

    مهمترین چیزی که در فرمایشات ایشون دیده میشه اینه : ایشون حمایش از دولت محبوبش رو متوقف کرده. به گمونم حس کرده که قراره یه ساختار دیگه ای بعد از اینها حکومت رو دست بگیره. داره از الآن خودش رو مبری نشون میده. زرنگه دیگه.

  • امیر
    0

    آخه از یک پزشک عمومی که در یکی از شهرستانهای اصفهان پزشک عمومی بوده و حالا شده سخنگو هیو انتظاری نیست که با ادب حرف بزنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها