فال روزانه جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان با محبتی هستید، اما محبت خود را ابراز نمی‌کنید و دیگران با خودِ واقعی شما آشنا نیستند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی فراهم می‌شود تا از خودِ واقعی‌تان پرده بردارید و اطرافیان را غرق در محبت و صفا کنید. در این سال اجازه ندهید احساسات بر عقل شما غلبه کند و از تصمیم‌های احساسی برحذر باشید. در ماه خرداد امسال اتفاق فرخنده‌ای برای شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. در ماه مرداد سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهر ماهی که در پیش دارید زمان عاشقی شماست و در این ماه از جان و دل دلسپرده محبوبی خواهید شد. این عشق را به بهانه‌ای برای شور و نشاط تبدیل کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را تجربه نمایید. دی ماه امسال زمان ایجاد تغییرات مهم در زندگی شماست. این تغییرات را با آغوش باز پذیرا باشید و زندگی خود را متحول کنید. یکی از رویاهای دیرینه شما در دی ماه امسال به واقعیت تبدیل می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر اجرا کردن رویاهای خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. سفری در راه دارید، اما بهتر است که این سفر را به آینده موکول نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

اردیبهشت

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. اگر بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و خرجتان نباشید،‌ حساب‌و‌کتاب‌های زندگی شما به هم می‌ریزد و با مشکل مالی مواجه خواهید شد. اعضای خانواده امروز شرایطی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و رفاه و آرامش آنها را در اولویت قرار دهید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

خرداد

با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. در محبت همسر یا عشق‌زندگی‌‌‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌زندگی‌تان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از شما دلسرد خواهد شد. فرصتی برای رفاقت‌های تازه پیدا می‌کنید و این رفاقت‌ها، موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید.

تیر

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. امروز خرج سنگینی روی دست‌تان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرج‌های زندگی باشد. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید. انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید. به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و به غیر از رنگ عشق، رنگ دیگری نمی‌بینید. این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و خاطره‌ عاشقانه امروز را برای همیشه ماندگار کنید.

مرداد

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. امروز رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. امروز با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه موفقیت‌ شما را فراهم می‌کند. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. احتمال دارد که امروز با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده، مشاجره کنید.

شهریور

آرام‌و‌قرار ندارید و همیشه نگران هستید، این شرایط نه‌تنها زمینه اضطراب مزمن شما را به دنبال داشته، بلکه اعضای خانواده را نیز با نگرانی‌‌های خود تحت‌تاثیر قرار داده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا فکری به حال این وضعیت بردارید و چاره‌ای برای رسیدن به آرامش پیدا کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان رضایت کامل دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفتار و گفتار از عشق‌زندگی‌تان تشکر کنید.

مهر

امروز مواظب اعصاب خود باشید و از کوره در نروید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. عزم راسخی که در انجام کارها دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید، تلاش‌های‌ شما به بار خواهد نشست. فکر انجام کارهای خلاف و نادرست را از سر بیرون کنید. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

آبان

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

آذر

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. همکاران یا اعضای منزل امروز برای کمک به شما در حل مشکلات آستین بالا می‌زنند. امروز ترجیح می‌دهید به جای ملاقات با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید و تنها باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است در عشقی که به شما دارد دچار شک شده است. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق‌زندگی‌تان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

دی

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

بهمن

امروز حوصله ندارید از منزل بیرون بروید و می‌خواهید استراحت کنید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دست‌گل به آب می‌دهد و نقشه‌های مهمی که کشیده‌اید را نقش برآب می‌‌کند، این اتفاق را به روی عشق‌زندگی‌تان نیاورید و از این اشتباه چشم‌پوشی کنید.

اسفند

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. کارها را جدی نمی‌‌گیرید و در انجام کارهای مهم سهل‌انگاری می‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار دست‌تان بدهد. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. اهمیت خاصی به انجام کارهای مهم اختصاص نمی‌دهید و با بی‌توجهی کار می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، دقت بیشتری در انجام کارهای مهم به خرج دهید. برنامه‌های مهمی برای امروز کشیده‌اید، اما کار ضروری برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد.

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها