اختلال در دسترسی به کلاب هاوس/ معزی: کلاب هاوس فیلتر نشده است/ کلاب هاوس فیلتر نیست

طبق گزارشات دسترسی بسیاری از کاربران به کلاب هاوس مسدود شده است و فقط با فیلتر شکن می‌توانند کانکت شوند.

اختلال در دسترسی به کلاب هاوس/ معزی: کلاب هاوس فیلتر نشده است/ کلاب هاوس فیلتر نیست

با وجود اینکه مقامات هرگونه فیلتر کردن کلاب هاوس را رد کرده بودند ولی بسیاری از کاربران به کلاب هاوس مسدود شده است و فقط با فیلتر شکن می‌توانند کانکت شوند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: کلاب هاوس فیلتر نشده اما استقبال اخیر شهروندان و گفتگوهای موثر، روادارانه و محترمانه‌ای که در این پلتفرم، برخی را آنقدر مضطرب ساخته که زمزمه مسدود ساختن را از سر بگیرند. گویا فیلترینگ شکست خورده تلگرام عبرت نشده است.

کلاب هاوس فیلتر نیست/ فیلتر قواعد و ضوابط خود را دارد

محمد جواد اذری جهرمی که در نشست انلاین رئیس کل بانک مرکزی با کارشناسان و فعالان اقتصادی در کلاب هاووس حضور داشت، دقایقی قبل در واکنش به قطع مکرر ارتباط اعضای نشست و مطرح شدن گمانه فیلتر شدن کلاب هاووس از عصر امروز در ایران گفت: کلاب هاوس فیلتر نیست و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد شده ممکن است ناشی از مسائل فنی باشد.

وی افزود: این اختلال فقط در زمان ۴ عصر امروز رخ داد ولی اکنون کلاب هاوس فیلتر نیست و همه بدون فیلتر شکن می‌توانند وارد شوند.

آذری جهرمی گفت: هم اکنون ۶۴۰۰ نفر در این روم حضور دارند و به نظر می‌رسد که فرافکنی در این ارتباطات صورت می‌گیرد؛ این در حالی است که فیلتر قواعد زیادی دارد و نباید یا مطرح کردن «فیلتر شدن این شبکه»، اقدام به تشویش اذهان عمومی کرد.

وزیر ارتباطات گفت: کلاب هاووس فیلتر نیست و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد شده ممکن است ناشی از مسائل فنی باشد.

وی با بیان اینکه منشأ این اختلال مشخص نیست، گفت: در حال حاضر به جز اختلالات مختصری که روی ارتباطات همراه اول ادامه دارد، اختلال جدی دیگری وجود ندارد و کاربران این شبکه بدون استفاده از فیلترشکن می‌توانند کلاب هاوس وصل شوند.

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • انصاف بد نیست
    0

    خود نمایندگان آمریکا خواهان حذف اکانت مقامات ایرانی شده اند...لطفاً بررسی کنید... در ضمن در کلاپ هاوس ادمین به آنهایی که دوست دارد اجازه صحبت می دهند این دمکراسی است؟ دقیقاً مثل خبرنگاران ایرانی که هرگز فرصت به چالش کشاندن مقامات عالیرتبه آمریکا را ندارند ولی آمریکایی ها بارها با مقامات ایرانی مصاحبه برگزار و به چالش می کشند!!! تلویزیون ما هم ممنوع است گاندو را پخش کند!!! خخخخخ آن وقت آقای جهرمی که از مخالفان پخش گاندوست از طرفداران پلتفرم اجنبی کلاپ هاوس می شود...جل الخالق! آیا تا به حال مثل کشورهای دیگر وزیر ارتباطات ما توانسته یکی از مدیاهای غربی را به دلیل محتوای ضدایرانی جریمه کند؟ هرگز... اقای جهرمی فقط لولوی سر خرمن برای داخلی هاست..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها