کاریکاتور عجیب یک خبرگزاری اصولگرا علیه ظریف /علیرضا معزی: از پنجره تیر می بارد و از خانه خنجر


19 فروردین 1400 - 20:03
606f1defe96dc_606f1defe96de
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: مبتلاییم به روزگاری که از پنجره، تیر می‌بارد و از خانه، خنجر.

علیرضا معزی در توئیتی در واکنش به کارتون خبرگزاری تسنیم علیه ظریف و صالحی نوشت: 

حافظه ما نه اینچنین جنگ و تحریم ظالمانه ای را از خصم به یاد دارد و نه اینچنین کینه توزی و نفرت پراکنی را نسبت به سربازان وطن و رزمندگان خط مقدم. مبتلاییم به روزگاری که از پنجره تیر می بارد و از خانه خنجر.

کاریکاتور عجیب یک خبرگزاری اصولگرا علیه ظریف /علیرضا معزی: از پنجره تیر می بارد و از خانه خنجر

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: مبتلاییم به روزگاری که از پنجره، تیر می‌بارد و از خانه، خنجر.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

606f1defe96dc_606f1defe96de
19 فروردین 1400 - 20:03

علیرضا معزی در توئیتی در واکنش به کارتون خبرگزاری تسنیم علیه ظریف و صالحی نوشت: 

حافظه ما نه اینچنین جنگ و تحریم ظالمانه ای را از خصم به یاد دارد و نه اینچنین کینه توزی و نفرت پراکنی را نسبت به سربازان وطن و رزمندگان خط مقدم. مبتلاییم به روزگاری که از پنجره تیر می بارد و از خانه خنجر.

کاریکاتور عجیب یک خبرگزاری اصولگرا علیه ظریف /علیرضا معزی: از پنجره تیر می بارد و از خانه خنجر

منبع: خبرآنلاین

70

نظرات 78
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سهر 0 0 پاسخ 1400/1/21 -14:05

درود بر ظریف که رهبری او را دوست میدارد ایشان ظریف را چنین خصوصیاتی تعریف میکنند (امین شجاع غیور متدین حافظ منافع اسلام)

لعنت خدا بر خائن و منافق 0 2 پاسخ 1400/1/21 -00:34

واقعیت این که همون آب نبات رو هم بهمون ندادن !!!! لعنت بر سند ننگین برجام و fatf .....

استاد اسناد 0 1 پاسخ 1400/1/21 -00:25

گاندو شد خاری در چشم منافقین !!!! گاندو روشنگری کرد ، عده ای برآشفتند !!!! اندکی صبر ، سحر نزدیک است ....

خخخ 1 0 پاسخ 1400/1/20 -22:16

خوشبختانه بلتون گفت هر نوع قراردادی بدون نظر جمهوری خواهان باشه اگه چهار سال دیگه یه جمهوری خواه بیاد رو کار پاره میکنیم میندازیم کنار حالا هی بدویید واسه مذاکره

فرمانبر 3 5 پاسخ 1400/1/20 -12:10

ظریف بنده خدا همیشه سرباز مطیع بوده و هست

ص 4 0 پاسخ 1400/1/20 -11:41

روح ..زم هم مسئول اطلاع رسانی بود ..پیشنهاد اینکه از هم اکنون از صدر تا ذیل مدیران تدبیر و امید خود را آماده پاسخگویی نمایند حقوق نجومی زحمت نجومی هم دارد..

. 1400/1/20 -15:58

اول برو یقه احمدی نژاد را بگیر که رفقای عزیزش هر روز افشاگری تازه‌ای علیه اش نکنند

راکی 4 4 پاسخ 1400/1/20 -11:34

روحانی و ظریف بدون اجازه بالا دستیها آب هم نمی توانند بخورند اگر برجام بد بود چرا بهش اجازه مذاکره دادند تصمیم را فقط روحانی نگرفته اگر اشتباهی رخ داده همه ارکان نظام مقصرند بابا کی میفهمید روحانی مترسکی بیش نیست

کاربر ناشناس 3 3 پاسخ 1400/1/20 -11:32

اصولگرایان تندرو میخواهند با سرگرم کردن مردم به این کاریکاتور به فساد ودززدی های خودشان سرپوش بگذارند

ریزه میزه 8 2 پاسخ 1400/1/20 -10:32

اقای معاون رئیس دفتررئیس جمهور!میدانید 8سال بادروغ وترس ازکدخدا و ریا ونجومی بگیری همراه بارئیسانت چه برسرمردم آوردید!؟ حالا با یه کاریکاربه عبایتان برخورده!؟

و 1400/1/20 -11:52

آقای ریزمیزه آخرین افشاگری عبدالرضا داوری را دیدی دیدی عشقت چه دزدی‌های کرده

جواب از بچه محله امام رضا(ع) 7 1 پاسخ 1400/1/20 -10:24

در سایت مشرق نیوز پرسیده، چرا مردم ایران انقلاب کردند؟ بخشی از جواب از بچه محله امام رضا(ع): اکثریت مردم ایران زمان شاه که طاغوتی و در دست فراماسونها و صهیونیستها و بهایی و امریکا جهاخوار شیطان بزرگ بود و دو سوم مردم زیر خط فقر بودند و یک سومشان مستاجر و ماهها نمیتوانستند گوشت قرمز و مرغ و تخم مرغ بخرند، سالی یکبار هم نمتوانستند کفش و لباس بخرند، سن ازدواجشان از 18 سال به 28 سال، و شش میلیون پیر دختر و پیر پسر بالای 35 سال داشتند، در زمان طاغوت شاه پهلوی مردم به هر که رای میدانند در مجلس و شوراهای روستاو شهر هیچ مسئولیتی قبول نمیکرد و اعضای شهر روستا زمینخواری میکردند! و همه وزیران و وکیلها دزد بیت المال و اختلاسگر چندهزار میلیارد تومانی حتی!،و آنها اغلب گرین کارتی و دوتابعتی و همزمان دهها شغل و عضو هیات شرکتهای پتروشیمی و نفتی بودند و مثلا حالا نبود که در باستی هیل لاواسان کاخ داشتند و خودروی هشت میلیارد تومانی پز چرخ بدهند تو ولوله کرونای فقیرکشان!، تازه دلار هفت تومان بود و یک کارگر در سال فقط میتوانست در سال 30 تا سکه طلا بخرد! کارگران با نصف مزدشان قسطی دو ساله میتوانستند ژیان (سه هزار تومان) و پیکان(پنج هزار تومان) بخرند و کارگران با مزدی یک هزار تومان در ماه، ده ساله خانه ویلایی 150 متری 10 هزار تومان در مشهد در محلات نزدیک حرم امام رضا (ع) و هر صبح از داخل خیابان طبرسی و پایین خیابان به آقا سلام عرض کنند وبعد بروند سر کار، کسی مجبور نبود تو آلونک 50 متری 20 کیلومتر دورتر حرم آقا زندگی کند،اما بعد چهل سال از انقلاب دیگر اکثریت فقیر نیستند و الان ایران از همه این مشکلات نجات یافته است!

.. 1400/1/20 -11:51

من نمی گوییم اوضاع خیلی خوبه اتفاقا من خودم اصلا از اوضاع راضی نیستم ولی واقعا مردم کاه ویونجشان زیاد نشده بود که انقلاب کردن برای نجات از فقر بود واقعیت اینکه قبل از انقلاب شاید فقط بیست درصد مردم به برق واب بهداشتی دسترسی داشتند اکثر مردم در خانه کاهگلی زندگی می کردند بهداشت اکثر مناطق صفر بود همین مشهد اصلا سطح زندگی با قبل از انقلاب توسط قابل مقایسه است الان کلی امکانات دارد کی یک هزارم این امکانات را داشت کار گرا مشهد می توانستند سالی سی تا سکه بخرند؟ اولا آن موقع چیزی به سکه بهار آزادی نبود سکه را بعد از انقلاب ضرب شده ولی واقعا می توانستند شما احتمالا تجار را با کاگرا اشتباه گرفتید نخیر مردم گاه ویونجه شأن زیاد نشده بود مردم از بدبختی انقلاب کردند بعدشم فکر می کنید درباریان شاه الان با پول کی دارند دارند در آمریکا شاهانه زندگی می کنند بقول تیمسار زاهدی با پولی که از همین مردم به غارت بردند نکنه فکر می کنی آنجا کارگری کردند نخیر آقا محترم پول مردم ایران دزدین خجالت بکش از یک مشت دزد وفا ت کر حمایت نکن شرم اوره چی بهت بهت میرسه نکنه فکر کردی مردم توی خیابان صف بستن دست رضا پهلوی و فرح را ببوسند از این خبرا نیست مردم هیچوقت اجازه نمی دهند پهلوی برگرده مگر اینکه بیاید زحوابگوی غارت اموال مردم باشد کلی از جواهراتی که مال مردم بود وبا خودشان بردند را در حراجهای مختلف فروختند مال تو نبوده بگی نوش جانشان مال من بود من اصلا این ازش نمی گذرم وباید جوابگو باشند جوابگو باشند به چه حقیبا اموال امثال من برای خودشان در آمریکا قصرها میلیون‌دلاری برای خودشان خریدن وبا پولی که از مردم دزدین بالای چهل سال مال خوشگذرانی کردند ارث رضا میر پنچ گدا زاده نبود از مال خودت ببخش ولی اگر روزی برگردند باید جواب دزدیهاشان بدهند

حاشیه نشین 1400/1/20 -14:39

ما پیر شدیم و شما جوانید! ز پدرتان بپرسید در مشهد چه خبر بود؟ اما این لینک کوتاه شده یک سایت داخلی است، حقایق، بنظرم بچه محله امام رضا (ع) تازه کم گفته. قطعا وضع مردم هزار برابر بهتر حالا بود. بروید محلات فقیر نشین حاشیه مشهد به بیند، مردم در الونکها زنگی میکنند مستاجر! بله 30% طبقه متوسط کارمند با حقوقهای چند برابر کارگر، 5% سرمایه دار. 65% ملت متوسط به پایین هستند. مگویند ایرانی عوراض چاقی دارند، آقاجان شما هروز نوشابه گازدار و نون مالیده به روغن نباتی بخور، چاق میشوی و از نوعی چاقی سوتغذیه بجای 89 سال توی 50 سالگی سکته میکنی، هر چاقی نشانه رفاه نیست. لینک منتشر کن چون مطلبش زیادست از شدت کاهش سطح درامدی مردم نسبت به حالا https://bit.ly/3mypDI5

حاشیه نشین 1400/1/20 -14:49

در ضمن این قیاس ها برای توجیه دیکتاتوری و ظلمهای زمان شاه نیست و قطعا جایی بچه محله اما رضا (ع) از دیکتانوری شاه و مظالم دافع نکرده، میخوسته بگیود برای چه انقلاب کردیم؟ الان ایران حقیقتا چقدر ارج و استقلال دارد؟ میدانم بعیدست سایت خبر فوری این منتشر کند! استقلال نشانه هایی دارد: 1- اگر قراداد 25 ساله چین با ایران عایل هم بادش، آیا در چه شرایطی انجام شده؟ وقتی غرب ایران تحرمی و پاسپورتی ایرانی کم ارزشترین است؟! وقتی در عرض یکسال سیصد ردصد ارزش پولش پایین است و وقتی در یکسال دستمزد کارگر رسمی 250 دلار رسیده 100 دلار! تازه میلیون نفر اصلا بیمه نیستند و زیر این مبلع 100 دلار میگرند و میلون نفر بیکارند و برخی از شدت فقر دست به خلاف میزنند! ایران برای چه انقلاب کرد؟ برای اینکه امپراتوری تشکیل دهد و سوریه با 85% سنی از رزیمخاندان اسد علوی 12% باشد؟! که اسمش رسمی سوریه جمهوری عربی سوریه است! در حالی 20% سوریه عرب نیستند! اصلا فرق حزب بعث سوریه و با حزب بعث عراق چه هست؟ البته بچه محله امام رضاع(9 مشهد نخواسته و اگر میخواسته این حقایق و خیلی چیزها بگیود اجازه انتشار نمیدهند فورا تکفیر و مرتد و حکم اعدامش همینجا صدار میشود! https://bit.ly/3mypDI5

کتمان حقیقت موجب تغییر حقیقت نمیشود 1400/1/20 -14:57

لینک دیگر بریا مقایسه قدرت خرید قبل و بعد از انقلاب https://per.euronews.com/2019/02/09/iranian-purchasing-power-40years-after-islamic-revolution

ایرانی 3 7 پاسخ 1400/1/20 -10:11

آقای موسوی راه نجات ما اتکا به خودمان است و وجود مسئولان دلسوز و وطن پرست . قابل توجه شما برادر عزیز اینکه آمریکا اگر ایرانی را دوست داشت در ۸ سال جنگ همه جوره از صدام حمایت نمی کرد شما خاطرتان هست که به ساقط کننده هواپیمای مسفر بر ایرانی مدال دادند یا حمله به سکو های نفتی و حتی تحقیر ورزشکاران ایرانی با گرفتن اثر انگشت و ... آمریکا ایرانی متخصص رو دوست داره آمریکا نفت رو دوست داره برادر یه کم تحقیق کن .

الن 1400/1/21 -11:52

دوست عزیز ایرانی ، برارد گرامی ، اتکا به خودمان یعنی چی؟ شما یه کشور در دنیا نام ببر که بدون تعامل با دنیا به توسعه رسیده است ، فقط یک کشور؟ شما ظاهرا توهمات شیرینی دارید ، خب شما و چند تا مهندس جمع شید و برید تو کویر لوت پتروشیمی بزنید و به خودتون اتکا کنید ، ادمهایی که حتی یک روز در صنعت کار نکرده اند فقط شعار اتکا به خود می دهند!!! دوست عزیز اولین قدم رشد و توسعه داشتن یک سیستم مدیریت کارآمد می باشد ، این مدیریت کارآمد مشروح در هزاران کتاب است و در یک جمله خلاصه نمی شود ، سیستم جمهوری اسلامی توانایی دست یابی به توسعه پایدار را ندارد!!!! در ضمن به هزاران دلیل در زمان جنگ شوری بیشتر از هر کشور دیگه ای از عراق حمایت کرد.

بهروزجعفری 4 3 پاسخ 1400/1/20 -10:01

خوش به حال مردم خلیج فارس ازقطرعمان عربستان غیره مستعمره مستقیم امریکا هستند ولی زندگی میکنن عمرمون تموم شداینا شل کن سفت کن شون تمومی نداره

ذلت 1400/1/20 -12:07

کاری کردند رسانه های غربی ،طرف آرزوی بردگی دارد

ایران مقتدر 1400/1/21 -00:31

آقای جعفری ! متاسفم که حسرت به دلِ شرایط عربستان هستید .... / متاسفم که جایگاه ایران رو با عربستان قیاس میکنید !!! / اروپا و امریکا متوجه قدرت و اقتدار ایران شدند و از هر پنج کلمه حرف شان ، سه تاش درباره مقابله با ایران است و عده ای هنوز متوجه نقاط قوت ها نیستند و خود باختگی خودشونو در مقابل کشوری مثل عربستان و امریکا حتی ب رخ میکشن !!!

الن 1400/1/21 -13:30

ایرانی مقتدر عزیز ، شما توهم خود برتر پنداری دارید ، با وجود پیشرفت های نظامی ایران اما هنوز هم ایران قدرت نظامی نیست ، ایران در اقتصاد دنیا هم تاثیر گذار نیست و دنیا به راحتی می تواند ایران را از چرخه اقتصاد حذف کند . شما به این فکر کن که چرا نفتی که می توانست بشکه ای 300 دلار به فروش برسد فقط 30 دلار به فروش می رسد و چرا خاورمیانه هیچ وقت مثل سال 1973 نتونست با ابزار نفت اقتصاد دنیار را فلج کند!!! تمام این تحریم ها ، دشمنی ها ، دشمن سازی ها ، تعصبات ملی و مذهبی و .... همه و همه در راستای کنترل قیمت نفت جهت جلوگیری از وارد امدن شوک به اقتصاد اروپا و امریکا است. مهم این است چماق دست دیگران نباشی.

من 2 2 پاسخ 1400/1/20 -09:40

آبنبات انتخاباتی مگر نیست؟! بچه هم این را می داند- مخاطبان خود را احمق فرض کردن که خطای بزرگتری است!

سیدمحسن موسوی 5 7 پاسخ 1400/1/20 -09:22

مردم فریب کاسبان تحریم رانخوریم مذاکره باامریکا راه نجات مان است دوستی باابرقدرت جهان دست زورگویان داخلی وتحریم کننده گان خارجی وداخلی را کوتاه خواهد کرد امریکا مردم ایران رادوست دارد احترام خاصی برای مردم ایران قاءل است البته مزاکره بنفع مردم ایران است

مغز زنگ زده 1400/1/20 -12:10

سردار سلیمانی ها ،فخری ها ،،،،،را ترور میکند چون ملت را دوست دارد داروهای مورد نیاز ملت را تحریم میکند چون دوستمان دارد

به هیچ وجه من الوجودا 3 4 پاسخ 1400/1/20 -08:12

ایکاش برای ما که اصلا اصلا قصد رای دادن نداریم هم هنرنمایی کنید

بازرس 1400/1/20 -12:11

حقته رای ندی ،ولی بعد از انتخابات دو قورت و نیمت بالا نباشه

انتخابی آگاهانه 1400/1/21 -00:32

رای می دهیم ان شاءالله به کوری چشم منافق و خائن به مملکت / اما این بار با بصیرت رای خواهیم داد

پریسا 13 1 پاسخ 1400/1/20 -03:20

کاری به حرکت این خبرگزاری ندارم (البته که آزادی بیان باید باشد) ولی حافظه تاریخی سیاسی چهار سال گذشته، بیانگر همین آبنبات انتخاباتی هست

خنگان 6 1 پاسخ 1400/1/20 -01:56

ظریف ،خیلی ظریفه مواظب باشیم نشکنه.

حسین 21 1 پاسخ 1400/1/20 -01:49

بسه بابا اشک تمساح نریزید،اولا که کاریکاتور عین حقیقته،دوما هم اینکه ۸ سال بد ترین تهمتها و کاریکاتورها را علیه خادم واقعی ملت ،دکتر احمدینژاد انجام دادید،پیشنهاد میکنم ماهی بخوریدتل حافظه هشت سال پیش شنا فعال شود

ب حسین 1400/1/20 -09:10

میخواستم به اقای احمدی نژادرای دهم اما نظرامسال حسین رامیبینم حالم بهم مخوره ازرای دادن

داریوش 1400/1/20 -11:59

امثال درست است،شما باز هم بنویس روحانی،بلکه باز هم ۴سال دیگر رییس جمهور بشه،وباز هم ظریف وزیر بشه،مابا عقیده به احمدینژاد رای میدهیم

ایرانی 6 2 پاسخ 1400/1/20 -01:25

نمیدونم چند تا دیگه مثل سردار سلیمانی و فخری زاده و باید جلوی چشممون کشته بشن تا بفهمیم آمریکا و غرب اگه بتونن همون آب نبات رو هم ازما دریغ می کنند . فراموش نکردیم به واسطه همین برجام و دستپخت آقایون توی کشور های اروپایی حتی حاضر نبودند بنزین به هواپیماهای ما بدند یا ورود ایرانی رو به خاک آمریکا ممنوع کردند حالا باز هم یک عده فکر میکنند امتیاز آمریکا به ما بیشتر از یه شکلاته . به علت ترس از نزدیکی بیشتر همون کشور کمونیستی به ایران و بی اثر شدن تحریمها دارند قافیه رو می بازند و ژست انسان دوستی گرفتند . از دست کمونیستها فریاد فریاد.

علي 6 3 پاسخ 1400/1/20 -00:41

كاسبان تحريم حرامزاده هايي هستند كه در بسياري از اركان نظام نفوذ كرده اند.

فرمان حسین 1400/1/20 -09:54

کاسبان برجام تاریخ مصرفتان تمام شده ،وطن فروشی شما ثابت شده.ادم فروشی و خوشحالی شما از شهادت سردار دلها و پرو فسور فخری زاده و ترس شما از سریال گاندو ثابت کرد کاسبان برجام همان جاسوسان و وطن فرو شانند

دانشجو 1400/1/20 -10:39

علی آقا! مگرهمین رئیس جمهور وسایرکدخداپرستان نجومی بگیر کاسبان تحریم نیستندکه 8سالست بنام برجام وتحریم جیب مراخالی کرده اند!؟شماهم به رئیستان توهین میکنید!؟

.. 1400/1/20 -13:03

سردار. سلیمانی فقط بخاطر تصویب نشدن aftf شهید شد

سرمد 2 2 پاسخ 1400/1/20 -00:20

وقتی بایدن در برابر سوال خبر نگار از ایران به خودش زحمت سخن گفتن نمی دهد و با سر تکان دادن پاسخ مي دهد دليلش رفتار عجولانه ي آقايون است حق و حقوقمان را دو دستي تقديم طرف برجامي كرديم الان كاسه را با جاش مي خواهد لابد در قبال خوشخدمتي تحريم چوب بستني را مي خواهند آزاد كنند

علی 9 22 پاسخ 1400/1/19 -23:49

البته برجام سود اقتصادی نداشته ولی سود سیاسی داشته و ظریف هم سرباز انقلاب واسلام است وزحماتی زیادی کشید شده ولی طرف مقابل حرفش حرف نبوده ومرد نورانی مثل ظریف با کاریکاتور عکس به شخصیت ایشان اسیب نمی رسد

ناشناس 1400/1/20 -03:12

ظریف پرست !!! (مرد نورانی خخخخخ)

ناشناس 14 24 پاسخ 1400/1/19 -23:24

آقای ظریف عزیزجواب ابلهان خاموشی وسکوت است کاریکاتور مامانت را بکش

مورچه 23 16 پاسخ 1400/1/19 -22:12

این کاریکاتور کاردرستی نبود تیم مذاکره کنندهرشخصی باشد نماینده ۸۳میلیون ایرانی است که باتیم حریف برای حقوق مردم ایران درحال تلاش هستند بایدب تیم مذاکره کننده روحیه داد وانهارا تشویق کرد چه اشتباهی کردی سعی کنید جبران کنید و چرازمانیکه باچین کمونیست مذاکره کردن ازاین حرکتها انجام نشد کسانیکه این کاریکاتوررا طرح کردن کمونیست وطن فروش هستن

سوشا 1400/1/20 -01:05

بشرطیکه دوتابعیتی نباشد

ب سوشا 1400/1/20 -09:00

زمانیکه خاک وطن رابه چین اجاره دادچرایادتون رفته بوددوتابعیتی است وازکسی پنهان نیست ظریف وعراقچی دوتابعیتی هستن .اما امروز حرف حقوق کشورومردم است که یانکیها ب گروگان گرفتن بفهمید هدف حقوق مردم است نه شخص ظریف

زپرشک 1400/1/20 -12:12

اگر کسی در ساخت پروژه مشارکت کند ،وطن فروشی هست

اگر 1400/1/20 -14:44

اگراجاره اب وخاک باشد وطن فروشی است اری وطن فروشی

م ک 18 19 پاسخ 1400/1/19 -22:07

این یه انتقاد طبیعیه که مستند به واقعیته. همه دیدیم که آمریکا تو برجام چه کلاهی سر ظریف و دولت گذاشت. و طبیعیه که این آقایون خسارت آفرین، از همچین انتقادی دردشون بیاد. چون حقیقت بعضی وقتا تلخه.

موسوی 1400/1/19 -23:32

مگر قرار نیست بر اساس مصوبه مجلس و فرمایش رهبری در صورت رفع تحریم ها به برجام بر گردیم؟ اگر برجام فریب ظریف و کلا سر مردم بود، چرا میخواهیم برگردیم؟ چرا نظام دستور داد که با خلف وعده آمریکا و اروپا کلا از آن خارج شویم. چه چیز را باید باور کرد اینکه برجا کلاه گذاشتن شر ملت بود یا منافعی دارد که حفظ آن را لازم نموده؟

یه ایرانی 21 9 پاسخ 1400/1/19 -22:07

تندروها مردمو به خاک سیاه نشوندن و خودشون اینجاو بچه هاشون اون سر دنیا به ریش مردم میخندن و کیف میکنن

وجدان 19 11 پاسخ 1400/1/19 -22:05

خیلی جالبه ،زمانی ترامپ گفت من برجام را پاره میکنم ،رهبر ی فرمودند اگر آمریکا پاره کند ما آتش می زنیم ،جناب روحانی فرمودند بعضی پشت منقل نشستند و می خواهند همه چی رو آتش بزنند ، یا توهین اصلاحطلبان به مدافعان حرم علی الخصوص سردار سلیمانی ،که هم در گیر جنگ بودند و هم از داخل درگیر متلک ها و توهین های اینان

م 15 15 پاسخ 1400/1/19 -22:04

خبرگزاری تسنیم از رسانه‌های بسیار وابسته که از تحریم ها منفعت خوبی بدست میاره.

رضا عبد ولی 18 1 پاسخ 1400/1/19 -21:57

خدا یا به عزت و جلالت مارا از شر ابو جهل های زمانه حفظ بفرما

فرمان حسین 1400/1/20 -01:52

خدایا ابو سفیان ها را هم نابود کن

ایرانی 18 6 پاسخ 1400/1/19 -21:54

اقای معاون ارتباطات دفتررئیس جمهور!ملت بیش از7سالست که مبتلا بدولتی مملو ازترس و نجومی بگیری ودروغگویی وحقه بازی شده اندکه ازرئیسش تا بخشدارو دهیارش معتقدند گویادرنظام هستی نجات دهنده وراهی برای خدمت وجود نداردجزنوکری وچشمداشت به کدخدای امریکایی وانگلیسی.ازخدا وخون شهداهم خجالت نمیکشید ازاین افتضاحی که درست کرده اید ومردم رابه گرفتاریها وعذاب ها کشانده اید!

ناشناس 10 15 پاسخ 1400/1/19 -21:51

لعنت بر این خبرنگار بی شرف.

بال 5 3 پاسخ 1400/1/19 -21:43

شاید این کارا رو میکنن که اگه باز به علت اجبار به نرمش قهرمانانه شخص اول مملکت سیبل ها و عروسک های خیمه شبازی رو فرستادن و یه توافق کردن و مثل برجام نتیجه خوبی نداد باز آماج حملات را به سمت این اهداف انحرافی هدایت کنند و بگوین ما گفتیم اینا خود فروخته بودن تا نقطه اصلی تصمیم گیرنده و تایین کننده سیاست در امان باشد ما مردم نه تنها حافظه تاریخی نداریم بلکه به راحتی میتونن نظرمون رو از مسبب اصلی سمت گماشته ها و دشمن فرضی منحرف کنند

برهان 1400/1/20 -06:17

خوارج هم ابوموسی اشعری رو برای مذاکره با معاویه انتخاب کردند و هر چه علی گلوش رو پاره کرد که این آدم به درد این کار نمیخوره و سرش رو کلاه میذارن به خرج شون نرفت و بعد از اینکه رفت مذاکره و گند زد برگشت همین خوارج گفتند علی توبه کن از اشتباه و بلایی که سر مردم آوردی. شخص اول مملکت هم گلوش رو پاره کرد که اینا قابل اعتماد نیستند و 10 تا شرط گذاشت که با این شرایط اگر حاضر شدند توافق کنید وگرنه با توافق ضرر میکنیم. رفتند این شروط رو زیر پاگذاشتند و برای بهره برداری سیاسی با عجله توافقی کردند که هیچی دست ملت رو نگرفت و باز عده ای شخص اول مملکت رو متهم می کنند. اندکی واقع بینی!!

بال 1400/1/21 -00:11

قیاس مع الفرق هم یکی از همین ابزار های مغلطه آمیز هست که افرادی چون شما جهت انحراف افکار سست مردم ساده لوح استفاده می برد.بقیه متن من هم احتمالا چون برای خبر فوری سنگین بود نگذاشت منم حوصله نوشتن مجدد ندارم

کاربر ناشناس 14 25 پاسخ 1400/1/19 -21:34

ظریف سربازی ارزنده برای کشور پایدار باشی

ببعی 1400/1/19 -22:08

انقدر بگو تا باورت بشه

ن 12 25 پاسخ 1400/1/19 -21:34

ایکاش ظریف یا صالحی کاندید ریاست جمهوری بشوند .

ث 1400/1/19 -22:09

حتما ،ایندفعه موشکی رو میدن ،بعد دوتا آبنبات می گیرند

ح 20 14 پاسخ 1400/1/19 -21:29

کابر ان عزیز ازبرجام خودمان مقصریم چون مخالف داخلی داشتیم بعضی‌ها نمی خواهن بادنیاکناربیایم چون هیچ ارزشی برای مردم ندارند

وجدان 1400/1/19 -22:13

عزیزم هسته ای دادید ،قرار شد تحریم ها برداشته بشه ،،چرا تضمین نگرفتید چرا خطوط قرمز ی که رهبری مشخص کردند رو توجه نکردند ، چرا تمام تعهدات را یکطرفه به سرعت اجرا کردید ،

مومنی 15 11 پاسخ 1400/1/19 -21:04

آقای محترم کدام کینه توزی به سربازان وطن وقتی روزنامه های شما به مخالفینشان بی سواد و کاسبان تحریم و کار نابود و بی سواد در بین الملل و هزاران دروغ سیاسی می ننویسید می شود آزادی بیان وقتی یک نفر یه کاریکاتور می کشد می شود کینه توزی با سربازان وطن ؟! کدام سرباز؟! سربازی که به دشمنان قسم خورده گرا می دهند و لبخند می زنند و هرچه شیطان بزرگ می خواهد فرمانبرداراند می شوند سرباز ؟! ببخشید ما نفهمیدیم شهید سپهبد قاسم سلیمانی سرباز است ؟ یا جناب ظریف و صالحی که فقط غربزدگی شان مثل دم خروس زده بیرون ، برادر عزیز شانتاژ گری را بس کنید فریب ملت ایران را بس کنید تمام عوامل گرانی ها و تحریم‌ها ی ظالمانه بدلیل عملکرد این دونفر بوده این دو نفر در برجام کمر اقتصاد کشور را شکستند بس کنید دست از سر ما بردارید .

یکی از مردم 1400/1/19 -22:04

هستید که میگوییم...میلیارد میلیارد کاسبی کردید اونهم نه ریال بلکه به دلار!!!

کبلاقا 1400/1/19 -22:33

سلام بر کاسبان تحریم و ایادی محترمشان و نوه و فرزندانشان. بخورید و بیاشامید تا ملت گرسنه بخابند و بی واکسن بمیرند.

رمضانی 15 20 پاسخ 1400/1/19 -21:04

ظریف پیرسیاست ، استاددیپلماسی وتعامل با دنیاست حمایت ازاو حمایت ازمنافع ملی کشوراست بجای تخریبش حمایتش کنیم وملاحظات خطی وجناحی را دور بیندازیم

سلام 20 17 پاسخ 1400/1/19 -21:01

چراناراحتی ....8 سال شما مردم رو مسخره کردید حالا یه مدت هم دیگران شمارو .....مگه رئیست نگفت برجام آفتاب تابان است.....زیادی نور داد ؟

ف 16 10 پاسخ 1400/1/19 -20:46

می شود بفرمائید در ۸ سال گذشته چقدر گرفته اید اطلاع رسانی تدبیر و امیدی کرده اید..

مشهدي 16 17 پاسخ 1400/1/19 -20:44

منهای اپوزیسیون خارج نشین و فسیل‌های طاغوت گذشته و منافقین قاتل وطن فروش... در داخل تندروهای ظاهرالصلاح 5درصد ی بزرگترین دشمن آرامش و آسایش مردم هستن... با قیافه بظاهر مسلمان

متین 1400/1/19 -22:58

نمیدونم چرا هرکی با روحانی و تیمش بده میگن تندرو . اگه این طوری همه مردم الان تندرو هستند. برو واکنش مردم رو ببین کی از فریدون (روحانی) خوشش میاد. هر کی خائن باشه اسمش میشه آدم حسابی هرکی قلبش و وجدانش درد میاد میشه تندرو. هرکی هم با افتضاحی به نام برجام مخالف باشه اسمشو میزارن کاسب تحریم . از وقتی برجام اومد کاسب ها هم اومدند. کاسب اون دولت نامردیه که با خباثت تمام مردمو تشویق کرد بیان بورس بعد پولشونو بالا بکشه

بهلول 14 6 پاسخ 1400/1/19 -20:39

متاسفانه اینطور است .چاره ای جزسوختن نیست ازساختن گذشته.ساختن زمانی است که دلسوزی باشد به اسم خدا پیغمبر چه ظلم ها نمیشود.

موسوی 18 7 پاسخ 1400/1/19 -20:33

وقتی رهبری میگوید اگر آمریکا تحریم را بردارد ما به برجام بر میگردیم، این کاریکاتور یعنی چه؟ یعنی ظریف گول میخورد؟

فرزین 1400/1/19 -22:01

نمیخورد؟؟؟

م ک 1400/1/19 -22:04

بله. یعنی ظریف گول می خوره، همونجوری که قبلاً گول خورد. بد کلاهی سرش رفت.

نور 1400/1/20 -06:21

عزیزم سر برجام چه اتفاقی افتاد. رهبری چند تا خط قرمز گذاشتند. رفتند برای بهره برداری سیاسی چندتاش رو زیر پا گذاشتند و برگشتند گفتند عههه نشد. ببخشید. الان به این وضعیت برجام دچار شدیم که دودش تو چشم ملته. بدبینی به اینها در چنین شرایطی کاملا عقلانیه.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks