پرونده «سرباز بابلی» به کجا رسید؟

یک منبع آگاه از صدور کیفرخواست برای بازپرس دادسرای بابل در پرونده بدرفتاری با محمد حسن کریمی (سرباز بابلی) خبر داد.

پرونده «سرباز بابلی» به کجا رسید؟

این منبع آگاه اظهار کرد: از همان اوایل انتشار خبر برخورد ناپسند بازپرس با سرباز بابلی، با دستور رئیس قوه قضاییه برای بازپرس خاطی پرونده تشکیل شد و دادسرا پس از تحقیقات مفصل و مستند، برای صدور رای توسط دادگاه، کیفرخواست صادر کرده است.

در آذرماه سال گذشته خبری مبنی بر بدرفتاری بازپرس دادسرای بابل نسبت به سرباز وظیفه محمد حسن کریمی منتشر شد. در همان ایام نیز با اعلام کریمی، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل تشکیل شد و در این جلسه بازپرس بابلی از سرباز و پدرش عذرخواهی کرد و محمدحسن کریمی نیز رضایت داد.

با این حال به نظر می‌رسد علیرغم رضایت سرباز بابلی، رسیدگی به اقدام بازپرس بابلی از حیث جنبه عمومی اقدام وی در جریان است و قوه قضاییه نسبت به برخورد قانونی با بازپرس متخلف اصرار داد.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • وطن
    0

    هر وقت نماینده بر کنار شد خبرش را بدن بقیه چیزها سر کاریه

  • فارس
    0

    ماها وقتی یک اشتبا می کند یک نفر دیگر دنبال ان می گیرند بین چه شد چه نشد این هم مثل یک دواست ولی نمی گوید در فلان دادگا حق یک نفر از بین رفته کسی هم دنبال نمی کند من فردی هستم که ۵ تا ۶ سال بی گنا ۳ سال حکم کامیون در دستم هست ولی کامیون من فروختن کجا باید رفت ایا باید این هم بگویم از دادگا بینل ملل شکایت کرد یک پروند اینطور حق یک خانواد که دست انها به جای بند نیست و یک نفر از ده نفر خانواد هم حقوقی جای نمی گیرند وکامیون فروخته شد حکم هم در دستم بروم پارکینگ بیرون بیاورم نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها