ارسلان و زرین پیکر به نیمه نهایی رسیدند

دو کشتی‌گیر ایران با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان شدند.

ارسلان و زرین پیکر به نیمه نهایی رسیدند

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای ۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می شود.

نتایج نمایندگان کشورمان در صبح روز نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

کشتی فرنگی
در وزن ۶۳ آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل ویچف از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.
در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باشار از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماکسیموویچ از صربستان و نوربوسینوف از قزاقستان مصاف خواهد رفت.

کشتی آزاد
در وزن ۷۹ کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با ساکایف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

همچنین قرعه کشی ۲ نماینده دیگر کشورمان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

کشتی فرنگی
در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست استراحت می‌کند و در دور بعد به مصاف آوندانو از ونزوئلا می‌رود. در این وزن ۱۴ کشتی گیر حضور دارند.

کشتی آزاد
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۵ نفر شرکت کرده‌اند، جمال عبادی در دور اول به مصاف موسابکوف از قزاقستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان گامکرلیدزه از گرجستان و زاکاریف از اوکراین مصاف می‌دهد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها