شقایق فتاحی: بازی برای سعید آقاخانی را بسیار دوست دارم

بازیگر نقش نرگس در سریال «نون.خ» گفت: واقعیت امر احساس می‌کنم فیلمنامه و کارگردانی مهمترین عامل موفقیت نون خ بود.

شقایق فتاحی: بازی برای سعید آقاخانی را بسیار دوست دارم

شقایق فتاحی درباره بازخورد مخاطبان نسبت به پخش فصل سوم سریال «نون. خ» گفت: بازخوردها مرا شگفت زده کرد، هم در فضای مجازی و هم در برخورد مستقیم مخاطبان لطف بسیاری به من و اثر داشتند. خوشبختانه «نون. خ» توانست در نوروز ۱۴۰۰ لبخند را بر لب مردم جاری سازد.

او در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر احساس می‌کنم فیلمنامه و کارگردانی مهمترین عامل موفقیت نون خ بود، بعد از گروه بازیگران و عوامل به واقع همدلی عجیبی داشتند، با وجود شرایط سخت کرونایی همه سختی‌ها را به جان خریدند تا سریال به آنتن برسد. صحبت‌هایی درباره ساخت فصل چهارم سریال شنیده می‌شود و من هم امیدوارم بتوانم بار دیگر در کنار این گروه باشم.

بازیگر نقش نرگس در سریال «نون.خ» با ابراز خوشحالی از موفقیت نوروزی این سریال اضافه کرد: یادم می آید گاهی برخی سریالها خیابان خلوت کن بودند، به نظرم نون خ هم همین خاصیت را داشت و مردم در هر جایی که بودند در ساعت مشخصی پای تلویزیون نشسته و به تماشای این سریال می نشستند.

وی در همین راستا ادامه داد: شخصا فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما هستم و در یک اثر سینمایی با «سعید آقاخانی» آشنا شدم، وی بعد از اینکه متوجه کرد بودن من شد، از من دعوت کرد تا برای تست به دفترش بروم، خوشبختانه بعد از تست در این سریال قبول شدم و هم اکنون همراه گروه «نون.خ» هستم. البته در فصل دوم سریال هم حضور داشتم و در فصل سوم این حضور را تثبیت می کنم.

بازیگر سریال «نون.خ» درباره همکاری با سعید آقاخانی اضافه کرد: به واقع همکاری با سعید آقاخانی لذتبخش است، بازی برای وی را بسیار دوست دارم و این دو فصل برای من تجربه خوبی بوده است، سعی کردم در این اثر تا آنجا که می توانم بر دانسته هایم اضافه کنم.

فتاحی در قبال کاراکتر نرگس در سریال «نون.خ» افزود: شاید کاراکتر نرگس شخصیت بسیار پررنگی نبود و شاید در ذهن مخاطب نماند اما برای من شخصیتی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که از ایفای آن لذت بردم.

این بازیگر جوان تلویزیون ادامه داد: اکثریت بازیگران سریال «نون.خ» جوان هستند و این در نوع خود اتفاق خوش یمنی است، از نظر من جوانان باید هدف خود را به سختی دنبال کنند، تمرین و ممارست مهمترین دلیل پیشرفت است، بسیاری من را ناامید کرده بودند که در سینما و تلویزیون پارتی وجود دارد اما اصلا اینگونه نیست زیرا برای هر کاری تلاش و سختی بکشید قطعا به آن خواهید رسید. برخی می گویند شانس گزینه بزرگی برای موفقیت بازیگر است اما به نظر من شانس هم خودش بخش از دیدگاه ما به اتفاقات است.

منبع: میزان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها