پخش ویژه‌برنامه «میراث مرتضی» از تلویزیون/ آیا جنجال‌ها خاتمه می‌یابند؟

ویژه‌برنامه تلویزیونی «میراث مرتضی» هم‌زمان با سالروز شهادت شهید آوینی پخش می‌شود.

پخش ویژه‌برنامه «میراث مرتضی» از تلویزیون/ آیا جنجال‌ها خاتمه می‌یابند؟

مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهادت سید شهیدان اهل‌قلم، سید مرتضی آوینی توسط بنیاد فرهنگی روایت به‌صورت مجازی و در قالب یک برنامه تلویزیونی تحت عنوان «میراث مرتضی» برگزار می‌شود.

مهدی متولیان دبیر بیست و هشتمین سالگرد مراسم شهادت سید مرتضی آوینی در رابطه با جزئیات این مراسم گفت: این مراسم که پیش‌ از این قرار بود در روز ۱۹ فروردین‌ماه برگزار شود اما با توجه به این شرایط استان تهران قرمز شده است، تصمیم گرفتیم از برگزاری برنامه اجتناب کنیم اما مراسم را در قالب یک برنامه تلویزیونی و به شکلی مجازی تهیه و تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: پاسخ کارگردان فیلم مستند شهید آوینی به اعتراضات خانواده این شهید

بیشتر بخوانید: شبکه سه متهم به دزدی شد/ نامه اعتراضی معززی‌نیا به رییس سازمان صدا و سیما

بیشتر بخوانید: اعتراض‌های پی در پی به مستندی درباره «شهید آوینی»/حرف‌های همسر شهید آوینی
وی در پایان عنوان کرد: ویژه‌برنامه تلویزیونی «میراث مرتضی» به تهیه‌کنندگی محراب محمد زاده و کارگردانی حسین امیری و اجرای شهاب حسین پور میزبان جمعی از دوستان و همکاران شهید آوینی و خانواده ۹ تن از شهدای بنیاد فرهنگی روایت فتح خواهد بود.

دیگر عوامل این برنامه مدیر تولید، وحید شاهی، طراح ویدئو گرافیک و صحنه، مهدی کیایی، هماهنگی، پوریا فرجی، برنامه‌ریز، محمد هاشم زاده مدیر گروه فیلم‌برداری و تدوین، ناصر خان گنجلو، طراح وله و تیتراژ، مهدی رنجبر، تدارکات و پشتیبانی، شعبان فتحی و علی شاهی هستند.

منبع: روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها