رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد

فرضیه قتل آزاده نامداری صد در صد رد شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن رد فرضیه قتل آزاده نامداری، توضیحاتی درباره دست‌نوشته‌های کشف شده در منزل نامبرده ارائه داد.

فرضیه قتل آزاده نامداری صد در صد رد شد

سردار علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جزئیات پرونده درگذشت آزاده نامداری اظهار کرد: بر اساس یافته‌های علمی و جنایی مأموران پلیس آگاهی، هیچ اثری مبنی بر اینکه به خانه خانم نامداری ورود با اجبار شده یا قفل در شکسته باشد و حتی اثری از سرقت و درگیری مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی پیکر وی هم هیچ اثری از درگیری، فشار یا موارد دیگر مشاهده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: بر اساس یافته‌های پلیس آگاهی، فرضیه قتل صد درصد رد می‌شود اما نتیجه نهایی فوت خانم نامداری را پزشکی قانونی باید از آزمایش‌های سم‌شناسی اعلام کند.

لطفی بیان کرد: پیش از این هیچ‌گونه پرونده‌ای برای تهدید یا مزاحمت خانم نامداری در مجموعه پلیس آگاهی تشکیل نشده و وی هیچ پرونده‌ای نداشته است.

وی با اشاره به دست‌نوشته‌های کشف شده در منزل خانم نامداری گفت: یافته‌های ما از این دست‌نوشته‌ها این است که یک نوشته معمولی بوده و در این نوشته‌ها خانم نامداری اشاره‌ای به فوت و پایان دادن به زندگی‌اش نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تأکید کرد: این دست‌نوشته‌ها مانند نامه‌هایی است که هر کدام از ما برای عزیزان خود می‌نویسیم و نمی‌توان فعلاً گفت که این دست‌نوشته‌ها مانند وصیت‌نامه بوده است.

لطفی در پایان گفت: تنها چیزی که با قطعیت می‌توان آن را در این لحظه اعلام کرد، این است که فرضیه قتل صد درصد رد می‌شود.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط حیف شد که از صدا وسیما رفت.کاش یک فرصت دیگه بهش داده بودن.

    نظرات شما -
    • وااسفا
      0

      واقعا کاش!به هر حال بنده خدا فقط روسری سرش نبود دیگه وقتی رامبد و همسرش رو با اون تیپ کاملا ازاد و تابستونه تو کانادا بخشیدن و ممنوع التصویرشون نکردن به ایشون هم کاش یه فرصت دیگه می دادن

    • ناشناس
      0

      نامداری ادعای باحجابی داشت و تبلیغ حجاب رو میکرد ولی خودش عمل نمیکرد رامبد و زنش حداقل ادعا ندارن

    • خندیدن در ایران یا کانادا
      0

      ریا و تظاهر هر کس را در مورد تبلیغی اش زیر ذره بین بگذار

    • من
      0

      به خندیدن در ایران و کانادا شماهم سعی کن بفهمی خودت کسی نیستی بعد بیای دیگران رو قضاوت کنی...و خدا بشکند کمر کسی را که آبروی دیگری را میبرد....و خدا بشکند.

    • ب من
      0

      وخدا کمر ادم منافق ودو رو متظاهرو باطن کثیف وظاهر پاکدامن وپول مفت سیمای ملی رو میخوره واختلاسگرهاهم بشششششششششکنه الهی امین درضمن ابروشونو هم ببره. تا اونا باشن با نقاب توکشور جولان ندن درهرپست ومقام ومنصب

  • کاربر ناشناس
    0

    روحششاد

  • مجاز
    0

    قتل سخت افزاری رد شد ولی نرم افزاری چه ؟

  • قلندر
    0

    فقط گره این مشکل که قتل بوده یا خودکشی یا سناریویی دیگر تنها به دست بازپرسی کارکشته مثل آقای محققی گره گشایی خواهد شد ایشان صدها مرگ مشکوک اینگونه را با شناسایی قاتلین به نتیجه رساند

  • محمد
    0

    حالا هی واسه خودتون صد در صد صد در صد کنید ما هم میگیم باشه، اصن برا کسی مهم نیست ولی معلومه داستان چیه

  • ک
    0

    خدا رحمتش کند.یعنی کشور مشکل دیگری نداره که هی این موضوع شخصی را کش می دهید.روزی صدها نفر مثل این خدا بیامرز در این کشور فوت می کنند انها از انها هم گزارش تهیه می کنید.لطفا دیگه دست بردارید از این سرگرم کردن مردم تا درد و رنج های بی کران خود را فراموش کنند.

  • مونا
    0

    نامداری خودش قضیه را بزرگ جلوه داد. وقتی عکسها پخش شد می بایست یک مدت سکوت کند و در اجتماعات حاضر نشه و بگه یک موضوع شخصی بوده مثل خیلیای دیگه نه اینکه همش با این و اون همدهن میشد .. الان هم مطمئن باشید سر کار و زندگیش بود

  • احمد
    0

    خدا رحمتش کنه.موضوعات بسیار مهمی در کشور و در سطح کلان وجود داره که باید در کانون توجهات باشه ادامه دادن مرگ این خانم دردی از ملت و کشور دوا نمیکنه بهتره به این موضوعات بیشتر از این دامن نزنید وباعث مرگ افراد دیگه از این دست نشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها