افتتاح ۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های دارای معلول در اهر

۲۰ واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های دارای یک و دو نفر معلول در شهرستان اهر با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های دارای معلول در اهر

با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان اهر ۲۰ واحد مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی در شهر و روستاها به بهره‌برداری رسید.

به ازای هر واحد مسکونی ۶۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵ میلیون تومان تسهیلات با بهره بانکی ۴ درصد و برای تکمیل واحدهای مسکونی کمک هزینه‌ای پرداخت می‌شود.

افزایش تسهیلات تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی به ۱۴۰ میلیون تومان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان اهر گفت: تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول در اولویت طرح تأمین مسکن هستند و در این راستا با قرارگاه خاتم الانبیا، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن همکاری می‌کنیم.

افتتاح ۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های دارای معلول در اهر

فرگل صحاف بابیان این‌که ۵۸۶ واحد مسکونی مددجویی تحت پوشش بهزیستی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید، افزود: برای ساخت ۵۸۶ واحد مسکونی و تأمین انشعابات خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در آذربایجان‌شرقی مجموعاً ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از افزایش تسهیلات حمایتی برای ساخت مسکن مددجویی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی آذربایجان‌شرقی از ۶۵ میلیون تومان به ۱۴۰ میلیون تومان خبر داد و یادآور شد: تسهیلات ساخت مسکن به ۱۴۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها