دبیرکل اتاق اصناف ایران:

کلیه صنوف و مشاغل گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تعطیل هستند

دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بارها مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را به صنوف ابلاغ کرده ایم، گفت: کلیه صنوف و مشاغل گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تعطیل هستند.

کلیه صنوف و مشاغل گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تعطیل هستند

محمدباقر مجتبایی در مورد انتقاد معاون کل وزارت بهداشت که «به عنوان دستگاه ناظر گلایه داریم چرا که در شهرهای قرمز هنوز مشاغل تعطیل نشدند و خیلی از پاساژها و رستوران‌ها باز هستند»، اظهار داشت: اتاق اصناف بارها مصوبات مربوط به ستاد ملی مقابله با را به صنوف و مشاغل ابلاغ کرده است و حتی دیروز و پریروز نیز مجدد مصوبه را به صنوف ابلاغ کردیم.

دبیرکل اتاق اصناف ایران افزود: ستاد ملی مقابله با به دلیل شرایط خاص کشور هر چند روز یک بار در رنگ بندی شهرها بازنگری می‌کند و ما هر چند روز یک بار شاهد تغییر رنگ شهرها هستیم. منتهی با توجه به ابلاغ چند باره مصوبه مشاغل و صنوف متوجه هستند که چه زمانی باید تعطیل باشند.

وی یادآور شد: نه تنها کلیه صنوف بلکه کلیه مشاغل کشور مکلف هستند که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ، نسبت به تعطیلی و بازگشایی واحد خود اقدام کنند.

مجتبایی افزود: در شرایط قرمز، کلیه صنوف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل و در شرایط نارنجی کلیه صنوف گروه شغلی ۳ و ۴ باید تعطیل باشند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: اگر در شرایط نارنجی، واحد مربوط به گروه شغلی ۳ و ۴ باز باشند مشمول پلمب به مدت یک هفته و اگر در شرایط قرمز، واحد مربوط به گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ باز باشند مشمول پلمب به مدت ۲ هفته می‌شوند.

وی ادامه داد: مدت تعطیل بودن صنوف نیز بستگی به زمان تغییر رنگ بندی شهر دارد و در صورت مشاهده تخلف، بازرسین برخورد لازم را می‌کنند.

کلیه صنوف و مشاغل گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تعطیل هستند

کلیه صنوف و مشاغل گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تعطیل هستند

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • باغ بی برگ
    0

    چرا مشاغل پرسروصدا تو مناطق مسکونی بسته نمیشه

  • حمید
    0

    به به بالاخره اقایان مسوول با آزاد گذاشتن سفر به شهرهای ابی و زرد به آرزوشون رسیدند و همه جای ایران را قرمز کردن. حالا برید کیف کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها