دردسرساز شدن عکس های غیراخلاقی زنانه برای مرد بیرجندی

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی فردی که با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام محصولات پوشاک خود را با تبلیغات غیرقانونی به فروش می‌رساند، خبر داد.

دردسرساز شدن عکس های غیراخلاقی زنانه برای مرد بیرجندی

سرهنگ علی محمدپور در رابطه با این خبر در بیرجند بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا طی رصد و بررسی شبانه‌روزی فضای مجازی صفحه اینستاگرام را مشاهده کردند که برای فروش محصولات پوشاک خود از قبیل شال و کلاه و غیره از تبلیغات خلاف قانون و عرف استفاده نموده بود.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا مالک صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و با اخذ دستور قضایی در این پلیس حضور پیدا کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی ادامه داد: هنگامی که متهم با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و بیان داشت این کار را صرفا جهت افزایش درآمد انجام داده است، همچنین از وی تعهد گرفته شد تا نسبت به بارگذاری تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اقدام ننماید.

سرهنگ محمدپور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انتشار تصاویر غیر اخلاقی جرم محسوب می‌شود، پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی با انتشار دهندگان محتوای غیر اخلاقی برخورد قانونی انجام می‌دهد، لذا از شهروندان خواستاریم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها