سارا شیربیگی: سازمان لیگ در مورد انصراف تیم‌ها تصمیم بگیرد/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

ملی‌پوش تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی می‌گوید لیگ برتر زنان به خوبی در حال برگزاری است اما سازمان لیگ باید در مورد انصراف برخی تیم‌ها از رویارویی با حریفان خود تصمیم بگیرد.

سارا شیربیگی: سازمان لیگ در مورد انصراف تیم‌ها تصمیم بگیرد/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

سارا شیربیگی، در گفت‌وگویی به وضعیت لیگ فوتسال زنان اشاره و بیان کرد: لیگی خوبی داریم و رقابت تا حدودی در گروه ما سخت بود اما اکنون که به هفته‌های پایانی رسیده‌ایم، تقریبا دو تیمی که از هر گروه صعود می‌کنند، مشخص شده‌اند. در کل جدا از اینکه ۲-۳ تیم نتایج ضعیفی گرفته‌اند، لیگ خوبی است.

او در مورد نحوه برگزاری مسابقات و گروه‌بندی تیم‌ها گفت: اگر به شکل سابق در یک گروه باشد، خیلی بهتر است اما این فصل به دلیل شیوع کرونا سیستم برگزاری مسابقات تغییر کرد. از طرفی قرار است مرحله دوم به صورت دوره‌ای برگزار شود و چهار تیم رفت و برگشت با هم رقابت کنند اما به نظر من پلی‌آف جذابیت مسابقات را بالا می‌برد و بهتر است.

شیربیگی که سال گذشته به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت، در مورد وضعیت آمادگی خود بیان کرد: کارم را بعد از عمل جراحی شروع کردم و روزهای اول بازی برایم سخت بود اما تلاش کردم که روز به روز بهتر شوم. خوشبختانه الان نسبت به قبل خیلی بهتر شده‌ام اما برگشتن به اوج بعد از آسیب دیدگی کمی سخت است.

او در مورد وضعیت تیم خراسان رضوی در لیگ گفت: فصل قبل بازیکن داشتیم اما در مرحله پلی‌آف به دلیل ابتلای چند نفر از آنها به کرونا بازی با مس رفسنجان را از دست دادیم و از شرایط قهرمانی دور شدیم. هدف اول ما در فصل جاری صعود به مرحله دوم و پس از آن تلاش برای قهرمانی است. خوشبختانه مثل فصل قبل تحت فشار نیستیم اما چهار تیمی که صعود می‌کنند در یک سطح و بدنبال قهرمانی هستند. تلاش خود را می‌کنیم و چیزی از الان مشخص نیست.

ملی‌پوش فوتسال زنان در مورد افت تیم مس رفسنجان که فصل گذشته به قهرمانی رسید، گفت: مس مقابل ما تا اواسط نیمه دوم با نتیجه سه بر دو جلو بود اما شیراز ه این تیم بعد از دریافت دو گل در یک دقیقه از هم پاشید و نتوانست نتیجه را تغییر بدهد. در کل مس یکی از تیم‌های خوب لیگ است اما از آنجایی که در چند بخش جزو ۱۰ نفر برتر جهان در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت، انتظارها از این تیم بالا رفت و همین باعث شد که مثل قبل نتیجه نگیرد.

شیربیگی در مورد انصراف برخی تیم‌ها از رقابت با حریف خود در جریان لیگ اظهار کرد: سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم بگیرد. وقتی هر تیمی می‌تواند در یک مسابقه شرکت نکند، برخی به دلیل شرایط مالی خود و اینکه از قبل می‌دانند شکست می‌خوردند، انصراف می‌دهند. سال گذشته این قانون را نداشتیم و همه تیم‌ها موظف بودند بازی کنند، در نتیجه رقابت‌ها خیلی بهتر بود. در کل این قانون خیلی به ضرر تیم‌هاست.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها