نماینده مقام معظم رهبری:

افراد معترض در فرمانداری سراوان با نظام مشکلی نداشتند

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: افراد معترض حاضر در فرمانداری سراوان به دنبال حل گرفتاری خودشان بودند و با نظام مشکلی نداشتند.

افراد معترض در فرمانداری سراوان با نظام مشکلی نداشتند

آیت الله مصطفی محامی در دیدار فاضلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ داده در حادثه سراوان گفت: حدس بنده این است که شروع ماجرا کاملا منظم، برنامه ریزی شده و از پیش تعیین شده بود زیرا خیلی بعید است که در همان ساعات اولیه و آن قدر سریع شبکه‌های معاند آمادگی پوشش و عملیات روانی در این خصوص داشته باشند مگر این‌که از قبل آمادگی وجود داشته باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: متاسفانه رسانه های ما در اطلاع رسانی این حادثه بسیار ضعیف عمل کردند و باید از مردم فهیم و نجیب استان تشکر و قدردانی کرد زیرا که علی‌رغم عملکرد ضعیف رسانه‌های ما و در مقابل تبلیغات گسترده دشمن مردم بصیرت به خرج دادند و همراهی با دشمنان صورت نگرفت و پای نظام خود ایستادند.

آیت الله محامی ضمن ابراز تشکر از عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنترل اوضاع و عدم درگیری با مردم، ادامه داد: افراد معترض حاضر در فرمانداری سراوان به دنبال حل گرفتاری خودشان بودند و با نظام مشکلی نداشتند در نتیجه در اعتراضات داخل فرمانداری هیچگونه تعرضی به عکس امامین انقلاب صورت نگرفت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان بیان داشت: اتفاقات رخ داده باعث جلب توجه مرکز نشینان به مقوله مرز و سوخت در سیستان‌وبلوچستان شده و باید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده صورت گیرد و با انجام کار کارشناسی شده راه‌حل‌ها و طرح های مناسب در خصوص سوخت و افزایش تولید و بهبود معیشت مردم ارائه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار همراهی نمایندگان استان و یک صدایی و پیگیری این مسئله در مرکز کشور شد و تصریح کرد: یکی از پیشنهادات در خصوص سوخت این است که سوخت به همان قیمت فروش در خلیج فارس، از طریق مرز به کشورهای همسایه فروخته شود و البته جلوی قاچاق سوخت گرفته شود در این صورت با وجود سود کمتر اما کمیت بیشتر می‌شود و در مقابل می توان بخشی از سود آن را برای مردم و در پروژه‌های عمرانی، معیشتی و ساخت راه‌ها هزینه کرد.

همچنین فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال نو به بررسی ظرفیت ها و تهدیدهای پیش رو در مرز سراوان پرداخت و گزارشی از آخرین فعالیت های صورت گرفته در این منطقه را ارائه نمود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها