کلاهبردار حرفه ای ۳۰۰ میلیارد ریالی در آذربایجان‌غربی دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کلاهبردار حرفه ای ۳۰۰ میلیارد ریالی با تلاش ماموران آگاهی در این استان شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار حرفه ای ۳۰۰ میلیارد ریالی در آذربایجان‌غربی دستگیر شد

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا افزود: این فرد، کالاهای کلاهبرداری شده از صاحبان شرکت ها و موسسات خصوصی را در چهار سوله بزرگ نگهداری می کرد که این مراکز هم شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص کلاهبرداری این فرد، ماموران با انجام اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم و پس از هماهنگی با مراجع قضایی موفق شدند او را که از افراد سابقه دار نیز به شمار می رود، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: متهم با استفاده از فضای مجازی، مالباختگان شامل برخی مالکان کارخانه ها یا کارگاه های تولیدی را شناسایی کرده و با ایجاد رابطه به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق، از آنان کالاهایی را دریافت و انباشت می کرد.

وی ارزش ریالی کلاهایی که از افراد کلاهبرداری کرده بود، را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها