انجام رایگان تست کرونا در ۲۲ مرکز منتخب در مشهد/ آدرس مراکز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ۲۲ مرکز منتخب معاینه و انجام تست کرونا در مشهد فعال و آماده خدمات‌رسانی است و انجام تست کرونا برای مراجعین منوط به تشخیص و دستور پرشک مستقر در این مراکز است.

انجام رایگان تست کرونا در ۲۲ مرکز منتخب در مشهد/ آدرس مراکز

مهدی قلیان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ مرکز منتخب معاینه و انجام تست کرونا به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه خدمات رسانی می‌کنند، اظهار کرد: انجام تست کرونا برای مراجعین منوط به تشخیص و دستور پرشک مستقر در این مراکز است.

وی با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان ها ارجاع می شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تمام مردم خواست در صورت بروز علائم کرونا ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ۱۹۱ و اطلاع از نزدیک‌ترین مراکز ارائه‌دهنده خدمت نسبت به محل سکونت، در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و یا درمانگاه‌های بخش خصوصی ارائه‌دهنده خدمات سطج یک که در این زمینه آماده شده‌اند مراجعه کنند و از مراجعه مستقیم به بیمارستان‌ها خودداری نمایند.

انجام رایگان تست کرونا در ۲۲ مرکز منتخب در مشهد/ آدرس مراکز

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها