آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق به‌ویژه در بخش‌های غربی و شمالی کشور دور از انتظار نیست.

آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه (۱۹ فروردین) در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روزهای جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ فروردین) در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: طی روز شنبه (۲۱ فروردین) با افزایش سرعت وزش باد در نوار غربی کشور احتمال وقوع گرد و خاک در این منطقه وجود دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز شنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود همچنین خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر طی امروز (۱۷ فروردین) مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ فروردین) صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۹ فروردین) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر افزایش ابر و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها