رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

عنابستانی دلیل بیاورد رسیدگی می‌کنیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده شکایت علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکلی داشته، ارائه نکرده و اگر دلیلی بیاورد رسیدگی می‌کنیم.

عنابستانی دلیل بیاورد رسیدگی می‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی روز سه شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.

کیفرخواست پرونده هواپیمای اوکراین امضا شده است

وی درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراین گفت: کار این پرونده در دادسرا تمام و کیفرخواست امضا شد و انشالله در دادگاه در سال جدید رسیدگی می‌شود.

درمورد طرح بازگشت به سنگر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره طرح بازگشت به سنگر و خبرهای جدید در رابطه با این طرح اظهارداشت: ما این طرح را به این منظور طراحی کردیم که سربازان تصور نکنند که حالا که از خدمت سربازی فرار کردند دیگر نمی‌توانند برگردند، بعضی از آنها از این موضوع می‌ترسیدند، گفتیم به سنگرهای خود برگردید و خدمت خود را تمام کنید و بعد از پایان خدمت از معافیت‌های قانونی برخوردار شوید.
وی تاکید کرد: آنهایی که هنوز به خدمت برنگشتند، برگردند و تا کنون بیش از ۳۰ هزار نفر در مدت کمتر از دو سال برگشتند.
بهرامی افزود: این ۳۰ هزار نفر فرار از خدمت داشتند و خدمت خود را انجام دادند و از معافیت‌ها هم بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: به لحاظ اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام دادیم فرار از سربازی کم شده است که این نتیجه خوشایندسازی محیط خدمت، لباس‌ها، غذاها و... و برخورد مسئولان با آن‌ها بوده که بسیار کارساز است.
بهرامی در پاسخ به سوالی درباره سرباز گیلانی و سوءاستفاده از این قضیه گفت: همه ما وظیفه داریم در چارچوب اخلاق رفتار کنیم و مجموعه اسلام اصول دین، فروع دین و اخلاق است.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • تقی
    0

    ای کاش مردم هم متحد میشدند و علیه عنابستانی شکایت میکردند

  • ایران
    0

    هنوز نماینده سر کارش هست اگر هر کشوری این گونه بود تاالان بر کنار شده بود رای بای چی بدیم زندگیمان که افتضاح شده هیچ کتک بخوریم تازه شاکی هم باشه

  • غیر قابل نشر
    0

    دلیل از این واضح تر که سرباز نمیدونسته که نباید به حضرت اجل بگوید بالای چشمش ابروست

  • کاربر ناشناس
    0

    اعوذوابالله من الشیطان الرجیم انالله واناالیه راجعون دلیلش بله قربان گوی تزگازانبرانگلیسی ولوله آفتابه شکسته ترامپیسی وتازه گیهاتزلوله داغ سماورروسی پوتینیسمی دیپلماسی بودن است وبس فاعتبروایااوالی الابصار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها