مدیرعامل سابق پرسپولیس:

انتقال ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا زیبنده و قشنگ نیست/ بعید می‌دانم خصوصی سازی سرخابی‌ها رخ بدهد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره انتقال 3 دانگ از ساختمان این باشگاه به شستا توضیحاتی را بیان کرد.

انتقال ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا زیبنده و قشنگ نیست/ بعید می‌دانم خصوصی سازی سرخابی‌ها رخ بدهد

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگویی، درباره انتقال 3 دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به شستا اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام فدراسیون فوتبال است و اموال فدراسیون هم به خاطر بدهی به شستا مصادره شد به همین علت طی قیمت گذاری صورت گرفته 3 دانگ از ساختمان پرسپولیس به شستا انتقال پیدا کند.

گرشاسبی درباره اینکه صادق درودگر مدعی شده که بدهی شستا پرداخت شده است، گفت: من اطلاعی در این باره ندارم اما فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس باید پیگیر شوند و اقداماتی در این باره انجام بدهند تا این مسئله حل شود.

وی افزود: به نظرم رفتار زیبنده و قشنگی نیست که در آستانه لیگ قهرمانان آسیا حاشیه هایی برای تیم پرسپولیس ایجاد شود و ما رقیب خودمان شدیم و این مشکلات باید هر چه سریعتر حل شود تا سرخپوشان بدون دغدغه ای به مصاف حریفان خود بروند.

او درباره اینکه چرا ساختمان باشگاه استقلال مصادره نشد، گفت: من تا جایی که اطلاع دارم باشگاه استقلال هم جزو اموال فدراسیون فوتبال است اما به طور دقیق نمی دانم داستان چیست که ساختمان این باشگاه مصادره نشد.

گرشاسبی درباره اینکه به نظرش خصوصی سازی سرخابی ها در سال 1400 رخ می دهد، گفت: بعید می دانم که این اتفاق رخ بدهد و همه مردم می دانند کاری که بخواهد انجام شود نباید بازگو شود اما مسئولان مسئله خصوصی سازی را در بوق و کرنا می کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه می گیرند، گفت: اگر تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی آماده باشد به طور حتم در آسیا نتیجه می گیرد. همچنین پرسپولیس تیم گردن کلفتی است و هر کدام از بازیکنان یک تیم هستند. سرخپوشان در 2 سال اخیر در کسب قهرمانی آسیا ناکام بودند و امیدوارم امسال جبران مافات کنند. اگر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی خود را کنترل کنند و محرومیتی برای آنها پیش نیاید قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست.

منبع: جماران

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها