فرماندار شهرستان نمین خبر داد:

عملیات انفجار در بازگشایی تونل دوم محور اردبیل – آستارا

فرماندار شهرستان نمین گفت: با رعایت نکات ایمنی عملیات انفجار و آتش‌بار با هدف بازگشایی مسیر تونل دوم اردبیل – حیران انجام شد.

عملیات انفجار در بازگشایی تونل دوم محور اردبیل – آستارا

عاطف ناصری روز دوشنبه 16 فروردین ماه در جریان بازدید از عملیات تعریض محور نمین به سمت آستارا اظهار کرد: پیمانکار این پروژه با سرعت و عقد قرارداد 30 ماهه احداث این تونل و تعریض مسیرهای پیرامونی را انجام خواهد داد که در هشت ماه اخیر فعالیت خوبی را در این محور شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: تونل دوم گردنه حیران به طول 600 متر با تلاش راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه در حال انجام است که اجرای این طرح راهداری می‌تواند به کاهش بار ترافیکی در ایام تعطیلات در این مسیر منجر شود.

فرماندار شهرستان نمین گفت: امیدواریم پیمانکار پروژه در کنار احداث تونل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در پایان سالجاری در کنار بازگشایی تونل، تعریض مسیر را در محدوده استان اردبیل انجام دهد.

ناصری افزود: سعی ما بر این است تا در این محور گردشگری شرایط خوبی را برای تردد هموطنان ایجاد کنیم تا آنها به سهولت با گذر از این مسیر بتوانند وارد محدوده‌های گردشگری نمین به ویژه فندقلو و زیبایی‌های این شهرستان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما قدردان تلاش راه و شهرسازی استان هستیم که در کوتاهترین زمان عملیات اجرایی این پروژه را با همت پیمانکار آغاز کرده و انتظار می‌رود با تأمین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال این راه مواصلاتی ایمن به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها