نایب رئیس مجلس در گفتگو با خبرفوری:

پشت‌پرده دستگیری‌ها در مجلس در پرونده آمدنیوز / رئیس‌جمهور شوم، مساله سربازی اجباری حل می‌شود / امیدوارم گاندو۳ در مورد ریزشها در بورس باشد! / پرونده عنابستانی در انتظار حکم دادگاه / ققط ۲۲میلیون تومان حقوق می‌گیرم

امیرحسین قاضی‌زاده، نایب رئیس مجلس و از کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگویی زنده با خبرفوری، به پرسش‌ها درباره مسائل روز پاسخ داد.

پشت‌پرده دستگیری‌ها در مجلس در پرونده آمدنیوز / رئیس‌جمهور شوم، مساله سربازی اجباری حل می‌شود / امیدوارم گاندو۳ در مورد ریزشها در بورس باشد! / پرونده عنابستانی در انتظار حکم دادگاه / ققط ۲۲میلیون تومان حقوق می‌گیرم

برخی محورهای مهم این گفتگو که به‌طور زنده از اینستاگرام خبر فوری پخش شد را در ادامه بخوانید و سپس فیلم کامل این گفتگو را ببینید.

سربازی مانع ازدواج است

- ما در مورد هرچیزی حرف بزنیم، اتهام می‌زنند که انتخاباتی است.

- ما به دنبال اصلاح قانون سربازی هستیم؛ اگر دولت مقدمات مالی این طرح را فراهم کند، ستاد کل نیروهای مسلح راحت‌تر راضی خواهد شد.

- یکی از موانع ازدواج سربازی است و این مسئله فقط با حذف سربازی میسر می‌شود.

- رئیس جمهور می‌تواند جواب دهد که چه زمانی سربازی اجباری حذف می‌شود؛ طرح حذف سربازی اجباری نیاز به ۲۰هزارمیلیارد بودجه دارد.

- اگر رئیس جمهور شوم زودتر از ۴سال دوران ریاست جمهوری مسئله سربازی حل می‌شود.

پرونده عنابستانی به کجا رسید؟

- ما در هیات نظارت بر نمایندگان مجلس در گفتگو با پرونده آقای عنابستاتی از نیروی انتظامی دعوت کردیم برای توضیح به مجلس بیایند اما متاسفانه نیروی انتظامی نماینده خود را فرستاد.

- آقای عنابستانی می‌گوید من با اجازه وارد شدم اما بعد از این جلوی من را گرفتند؛ گزارش نیروی انتظامی کاملا چیز دیگری است و مخالف این است؛ باید روایت‌ها در این موضوع شفاف شود.

- باید منتظر باشیم و ببینیم دادگاه در مورد پرونده آقای عنابستانی چه رایی خواهد داد.

پشت‌پرده ریزش بورس

- در مسئله بورس به دنبال برخورد با متخلفین هستیم و امیدواریم پول به بازار برگردد.

- از خارج از کشور می‌خواستند که بورس ریزش کند و این اتفاق هم افتاد.

دستگیری‌ها در مجلس به‌خاطر همکاری با آمدنیوز

- در مسئله آمدنیوز مطرح شد برخی از اسناد مجلس برای آمدنیوز فرستاده می‌شد اما این ارسال‌ها توسط خود نمایندگان نبود و برخی از عوامل مجلس هم در این زمینه دستگیر شدند.

- من برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد؛ اگر کسی خودش را اصلاح نمی‌داند نباید کاندیدا بشود.

- روش اداره کشور باید تغییر بکند و برنامه کاملی برای این مسئله داریم.

- آقای روحانی کاری کرده است که اصلاح‌طلبان فرصتی در انتخابات۱۴۰۰ نخواهند داشت؛ مردم در کوتاه مدت به هیچ وجه عملکرد اصلاح‌طلبان را فراموش نمی‌کنند.

از مجلس حقوق نمی‌گیرم

- حقوق رسمی و ثابتم از دانشگاه ۲۲میلیون تومان است؛ بنده از مجلس پولی نمی‌گیرم.

- یک آپارتمان در تهران دارم که نزدیک مجلس است و ۲۰سال ساخت است؛ خانه مشهد من واگذار شده است.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری

1

حجم ویدیو: 108.00M | مدت زمان ویدیو: 01:22:21 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 41
  • مازیار
    0

    دروغگوها

  • ایرانی
    0

    فقط ۲۲ میلیون یوان ببخشید ریال ،۲۲ بهمن روز شکست دشمن روز آزادی ما ..... مرگ بر آمریکا.... .....

  • مهدی
    0

    دروغگو های خون خوار یه کارگر با ماهی سه ملیون هر روز جلو زن بچه اش شرمنده می‌شود .شما ها هر یکی از چندین جا حقوق دریافت می‌کنید.

  • مهدی
    0

    ایشان تازه از راه رسیده و پیش خودش فکر میکنه خبریه. مردم گوششان از این حرف های بی ارزش و صد تا یک غاز پره.

  • شادی
    0

    برای رسیدن به قدرت همه نوع چرندیاتی برزبان می اورند بعدازانتخاب شدن دروغ های خودرا کتمان می کنند مردم ازدروغ هاودزدی های شماها اگاهند دروغ ازاین بزرگتر که گفته من ازمجلس حقوق نمی گیرم یا به دروغ گفته سربازی حذف می کنم شما اگرمحض رضای خدا نماینده هستین پس خودرو مجانی دناپلاس چیست وام ۲۰۰میلیون تومانی چرا به جیب زدین دروغگویی تو ذات شماست

    نظرات شما -
    • حمید رضا
      0

      از خاوری چه خبر

    • ب حمیدرضا
      0

      بروازسییتم بی دروپیکربپرس من مثل شما مایل هستم بدانم کجاست

  • محمد هادی
    0

    من اگر 22 میلیون حقوق داشتم برای یکسال فقط الان بابا بودم نه مجرد

  • ناشناس
    0

    از حالا دروغگویی و حقه بازی را شروع کرده؟ کسی که قانون وضع میکند باید بودجه و محل آن را ببیند. دولت طرح بدون بودجه را چگونه اجرا کند. این آقایان فقط میخواهند با این حرفها از زیر مسولیت شانه خالی کنند.

  • وحید قنبری
    0

    دروغ گو دشمن خداست بماند با مردم چه ها کند...

  • سعیدحکاک
    0

    ایشون ازهمین الان داره دروغ میگه میخواد ریس جمهورهم بشه

  • محمد بیگ
    0

    من فقط می‌خوام تشکر کنم بابت پخش این برنامه‌ها من اینستاگرام ندارم، و از طریق خبر فوری این مصاحبه‌ها رو پیگیری می‌کنم. خیلی خوب می‌شه اگه روزی یکی از این مصاحبه‌ها رو منتشر کنید. یا حداقل هفته‌ای دو بار

  • ناشناس
    0

    رئیس جمهور جدید با چه مشروعیتی نیازهای کشور و ملت را مدیریت خواهد کرد؟؟؟!!! --- رئیس جمهور جدید با وضعیت آشفته ای که در افکار عمومی پس از 8 سال بد ترین زجرها از فلاکت و حق کشی در دو دوره ی ریاست روحانی برای ملت پیش آمده با احتمال قریب به یقین با حد اقل ترین آرا در دوره ی دوم انتخابات ؛ قدرت را به دست خواهد گرفت. چنین رئیس جمهوری که اکثریت مطلق ملت دست رد به سینه ی او زده است چگونه می تواند با چنین پشتوانه بسیار ضعیف به اقدامات مدیریتی کلان خود در حق کشور و ملت مشروعیت ببخشد؟؟؟!!! برای کسب حد اکثر مشروعیت ملی باید به تصویب قوانین علمی کار آمد اجرا پذیر و اطمینان آفرین روی تضمین برقراری حاکمیت مؤلفه های عدالت و امانت داری مربوط به عملکرد مدیریتی ریاست جمهوری با دقت و سازمان دهی علمی بیشتر کار کرد.

  • یاور
    0

    ۲۲ ملیون می گیری که در مجلس حرف مفت بزنی . مزایا چقدر می گیری ،

  • OK
    0

    الآن بروید دارایی برخی مسؤولان مملکتی را بررسی و واکاوی کنید می بینید اصلاً نه مسکن ، نه خودرو ، نه حساب بانکی و نه هیچ دارایی دیگری به اسم واقعی آنها نیست. شاید شناسنامه دومی با اسم مستعار دارند و یا اموال خود را به نام اشخاص بی نام و نشان دیگری کرده اند!

  • مهدی
    0

    حقوق ثابت دریافتی از دانشگاه ۲۲ میلیون. لطفا میزان دریافتی از مجلس را نیز بگویند. چرا لا پوشانی میکنید وقتی ادعای صداقت و شفافیت دارید؟

    نظرات شما -
    • سرمد
      0

      ÷اسخ دادند که وقتی از جایی دیگر نماینده حقوق دریافت کند نمی تواند از مجلس دریافتی داشته باشد

  • مهدی
    0

    حقوق ثابت دریافتی از دانشگاه ۲۲ میلیون. لطفا میزان دریافتی از مجلس را نیز بگویند. چرا لا پوشان میکنید وقتی ادعای صداقت و شفافیت دارید؟

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      دقت کنید ،گفته از مجلس حقوق نمیگیرد

    • درجواب حسین آقا
      0

      پس این آدم یک دروغگو است چون برای رسیدن به میز ریاست جمهوری به دروغ می گوید از مجلس درآمدی ندارد.پس روی چه حسابی نماینده شده و اینهمه خرج کرده تا نماینده بشه ؟نکنه از ما بهترون امدتد غیبی بهش کمک مالی می رسونن؟مرگ بر ریاکار

  • شبنم
    0

    چقدزشته ازبس دروغ گفته

  • سرداری
    0

    پایان دادن به سربازی اجباری نیازمند قانون از مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان وموافقت فرمانده کل قواست ، وهیج ارتباطی با قوه مجریه ندارد ، الان که نایب رئیس مجلس هستی دستت باز تره بسم الله پایان بدهید به سربازی اجباری ، قبل از شما محسن رضایی هم به این شعار متوسل شد ولی رای نیاورد .

  • سهامدار
    0

    واقعیت را در مورد بورس گفتند

    نظرات شما -
    • گلابی
      0

      این خودش یکی از عوامل ریزش بورسه .همش سیگنال منفی میداد

  • طبییییییییییییییییی
    0

    محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آقای ‎امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس ‎مجلس یازدهم! آیا واقعیت دارد که ساختمان ‎مصادره‌ای متعلق به ‎ساواک در خیابان ‎خردمند را برای ‎ستاد انتخابات‌ ریاست‌جمهوری دراختیار دارید؟ او در ادامه تاکید کرد: اگر دروغ است چرا آنجا می روید؟ اگر راست است آن را خریده‌اید؟ چند؟ اگر اجاره پرداخت می‌کنید، چقدر؟ به کی؟

  • راهی
    0

    بیست ودوملیون از دانشگاه میگیرم قانون مینویسم برای این که کارگران یک وقت خدای ناکرده نان سیربه شکم زن وبچه شأن نرسدمابرگزیده ایم فرق میکنیم

  • OK
    0

    این حقوق و مزایای یامفت و نجومی را چه کسانی برای شما تعیین نموده است؟! به مدد شورای نگهبان به ناحق به مجلس ورود پیدا کرده اید تا به عامه مردم به ویژه قشر مستضعف کمک کنید یا به نفع خود و اطرافیان و گروه خود قانون از جمله حقوق ماهانه 22 میلیون تومانی وضع کنید؟! شمای نوعی اگر به اندازه یک کارگر زحمت کش حداقل بگیر حقوق 2800000 تا 4200000 تومانی هم دریافت می کردید من نوعی به شما و امثال شما که زندگی خصوصی شما همسطح قشر مردم عادی نیستید رأی نمی دادم!

  • OK
    0

    این حقوق و مزایای یامفت و نجومی را چه کسانی برای شما تعیین نموده است؟! به مدد شورای نگهبان به ناحق به مجلس ورود پیدا کرده اید تا به عامه مردم به ویژه قشر مستضعف کمک کنید یا به نفع خود و اطرافیان و گروه خود قانون از جمله حقوق ماهانه 22 میلیون تومانی وضع کنید؟! شمای نوعی اگر به اندازه یک کارگر زحمت کش حداقل بگیر حقوق 2800000 تا 4200000 تومانی هم دریافت می کردید من نوعی به شما و امثال شما که زندگی خصوصی شما همسطح قشر مردم عادی نیست رأی نمی دادم!

  • OK
    0

    این حقوق و مزایای یامفت و نجومی را چه کسانی برای شما تعیین نموده اند؟! به مدد شورای نگهبان به ناحق به مجلس ورود پیدا کرده اید تا به عامه مردم به ویژه قشر مستضعف کمک کنید یا به نفع خود و اطرافیان و گروه خود قانون از جمله حقوق ماهانه 22 میلیون تومانی وضع کنید؟! شمای نوعی اگر به اندازه یک کارگر زحمت کش حداقل بگیر حقوق 2800000 تا 4200000 تومانی هم دریافت می کردید من نوعی به شما و امثال شما که زندگی خصوصی شما همسطح قشر مردم عادی نیست رأی نمی دادم!

  • کاربر ناشناس
    0

    درود خدا بر قاضی زاده هاشمی روحانی برای خود و خانواده اش روزانه بیست میلیون خرج می کند

  • محمدی
    0

    بزک نمیربهارمی آد... الان مگرکاره ای نیستی که وعده سرخرمن می دی. رای که جمع کردی ،می گی باید مجلس تصویب کنه ووو،بعدرای دهندگان بگردن دنبال پرتغال فروش.مثل وعده نوبخت دردور دوم انتخابات ریاست جمهوری،گفت یارانه چند برابر می کنیم،رای که دادن وخرازپل گذشت،۲ هفته بعدریاست جمهوری روحانی، گفت مجلس باید تصویب کنه.

  • خودی
    0

    نماینده مردمی که درآمدش (حالا اگر درست گفته باشه و مزایا و ماموریت ها و حق جلسات و سهام کارخانه و ماشین و راننده مفت و خانه مفت و ایجاد اشتغال برای فرزندان و اقوام و این ور و اون ورها رو نگیره) بیش از ۵ برابر درآمد متوسط جامعه باشه ،هیچ وقت نمی تونه درد جامعه رو بدونه و حلش کنه .نمونه بارزش هم وضعیت فعلی جامعه است که تمام سران مملکت خودشون رو ازنظرمالی و اجتماعی از مردم جامعه جدا کردند.

  • اعصاب خراب
    0

    تو رئیس جمهور شی ؟!!!! مگه قحط الرجاله مردک !!! تو رئیس تنبون هم نمیشی تنها نامزدی که بهش رسیدی نامزدی قبل ازدواجت بود تموم شد و رفت نبینم گنده تر از دهنت زر زر کنی شیر فهم شد .

  • علی
    0

    من ساکن یه شهر کوچک در استان لرستانم بجز یک نفر مابقی کسانی که از این شهر به مجلس رفتن بلا استثنا ثروتهایی به هم زدن که در مخیله هیچ کس نمی گنجه یکیشون میگفت اگه به مجلس رفتم بعدش دیدید شلوار زنم عوض شد بدونید من دزدم حلا یکی از پسراش تو اتریش کارخونه داره ودیگری که یه تخته شم کمه چند ده هکتار از بهترین زمینهای کشاورزی رو تازه اینا خیلی تابلواندخدا میدونه چی از این مردم بدبخت و این مملکت دزدیدن تازه این منکر حقوق آنچنانی هم بود

  • کاربر ناشناس
    0

    چون اشتباه انتخاب کردیم تا حالامعلومه تشخیصمون برا همیشه اشتباه از کار در میاد پس

  • حمید.ا.ک
    0

    سلام مدت۲۵سال واندی مستاجر م سالی یکی دو بار اسباب کشی دارم تاحالا هیچ ثبت نامی برای مسکن نتوانستم انجام بدم باسختی چرخ زندگی را چرخانده ام چون توان پرداخت پول پیش ثبت نام هیچ مسکن مهر غیره رانداشتم تابحال بهر مقامی بنظرتان بیاید مکاتبه کرده ام اما جوابی نگرفته ام اقای سردبیر استدعای عجزانه دارم نوعی بنده و خانواده ام کمک کنید درخواست عاجزانه دارم مطلب بنده را بهر که خواستید ارجاع کنید از.شهرمرند

  • احمد
    0

    گورتون را گم کنید همتون دروغگو هستید خاک بر سر مجلسی که تونایب رئیسش باشی

  • احمد
    0

    مثلاً نمایندگان زودتر به مجلس برسند چه کار مهمی را انجام می‌دهند که از خط ویژه حرکت کنند عنابستانی زده تو گوش ماموریکه مجری قانون است بعد تکذیب کرد بعد گردن گرفت بعد عذرخواهی کرد این یعنی عدم صداقت پس باید از مجلس شورای اسلامی اخراج شود

  • ح
    0

    از خارج از کشور می‌خواستند که بورس ریزش کند و این اتفاق هم افتاد. گاندو دروغ نیست

  • عبداله
    0

    بیچاره ملت ایران که هر کسی از راه میرسه فکر میکنه لیاقت این را داره که بر این ملت ۸۰ میلیونی حکم رانی بکنه، یعنی شان این ملت اینقدر تنزل پیدا کرده که کسانی که در کل کشور شاید ۸۰ هزار نفر نمی شناسندشون، میخوان سرنوشت شون را بدست بگیرند؟

  • کاربر ناشناس
    0

    حذف سربازی وظیفه به معنی تضعیف یکی از مولفه های قدرت ملی است و توسعه دهندگان این تفکر به اهمیت مشارکت همه جامعه در دفاع از حفظ امنیت دفاعی بی توجه است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها