اعدام برای پسر تهرانی به جرم آزار دختر ۱۴ ساله

پسر تهرانی که دختر نوجوان را ربوده و به وی تجاوز با حکم قضایی به اعدام محکوم شد.

اعدام برای پسر تهرانی به جرم آزار دختر ۱۴ ساله

ساعت ۳ بامداد بیست و دوم مرداد ماه سال ۹۹ دختر ۱۴ ساله ای به نام نورا با کلانتری مرزداران تماس گرفت و از ربوده شدن خواهر دوقلویش به نام بیتا خبر داد .

این دختر که هراسان بود گفت: من به همراه دختر دوقلو و یکی از بستگانمان به نام کیوان به پارک رفته بودیم. در حال بازگشت بودیم که یک پژو پرشیا که شیشه های دودی داشت راهمان را بست و خواهرم را به زور سوار ماشین کرد و با خود برد.

به دنبال اظهارات دختر نوجوان تحقیقات پلیس آغاز و تلاش برای به دست آمدن ردی از دختران ربوده شده آغاز شد .

ساعت از این ماجرا نگذشته بود که بیتا باحالی آشفته در جنوب تهران پیدا شد، وقتی پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر نوجوان را تایید کرد.

پلیس به ردیابی راننده پرداخت و با اطلاعاتی که از شاکی گرفته بود خودرو وی را را متوقف کرد. راننده ۲۸ ساله به نام حامد که چندین سابقه کیفری در پرونده اش داشت به جرم سیاهش اعتراف کرد.

در بررسی ها مشخص شد حامد دو سال قبل نیز به اتهام آزار دختری جوان بازداشت و محاکمه شده بود اما از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به خاطر آزار بازار شیطانی به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شده بود.

پرونده سیاه وی برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه بیتا در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و خواهرم به همراه پسر جوانی به نام کیوان که از بستگانمان با اطلاع مادرمان به پارک رفته بودیم .

در راه بازگشت بودیم که پژو سفید را همان آن را بست.

راننده قصد مزاحمت داشت که کیوان مانع شد .اما راننده به روی کیوان چاقو کشید و او را به گوشه ای پرتاب کرد.او در همان لحظه دستم را گرفت و مرا به داخل ماشین هول داد .من ترسیده بودم و جیغ می زدم اما راننده جوان همان موقع سوار ماشینش شد و مرا به حاشیه تهران برد .

دختر 14ساله که از به یاد آوردن لحظه های دلهره آور به گریه افتاده ادامه داد: او به التماسهایم توجهی نکرد و مرا در ماشینش آزار داد. سپس مرا از ماشین پیاده کرد و گریخت.

در آن جلسه کیوان که به عنوان شاهد حضور داشت گفت: من به همراه دو خواهر دوقلو به پارک رفته بودم که یکباره پژو پرشیا مقابلمان ایستاد و از من سوال های نا مربوطی پرسید.

راننده حال طبیعی نداشت و به گمانم مست بود که به او گفتم بهتر است مزاحم نشود .اما از ماشین پیاده شد و به رویم چاقو کشید. او مقابل چشمان من بیتا را به زور سوار ماشین کرد و با خود برد.

در ادامه جلسه پسر شیطان صفت جرمش را گردن گرفت و ابراز پشیمانی کرد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده حامد را به اعدام محکوم کردند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجید
    5

    اخه ۳ شب این دختر با دوست پسرش تو پارک بوده بعد یکی اومده ازارش داده حقش بوده اون جوان محکوم به اعدام خیلی حکم بیرحمانه بوده

  • محمد
    1

    فقط اعدام میتونه جامعه ایران را از لوس حیوانات متجاوز نجات بده ،رحم نباید بشود فقط اعدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها