ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال: تمام حقایق را در کتابم چاپ می‌کنم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با یک اظهار نظر عجیب دیگر دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

ادعای عجیب مدیرعامل سابق استقلال: تمام حقایق را در کتابم چاپ می‌کنم

احمد سعادتمند که در سال گذشته همواره یکی از چهره‌های قابل توجه و خبرساز پیرامون باشگاه استقلال بوده سال جدید را هم را با پاسخ به یک خبر، پرسروصدا آغاز کرد.

ماجرا از این قرار است که روز گذشته مشخص شد، سعادتمند هنگام حضور روی صندلی مدیرعاملی استقلال از شخصی به نام احمدی 580 هزار درهم امارات قرض گرفته و نکته جالب این است که در یکی از مواد قرارداد آمده که باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی موفق به بازپرداخت پول نشود، باید بابت هر روز دیرکرد هزار درهم به شخص قرض دهنده جریمه پرداخت کند.

اکنون نزدیک به حدود یک سال از موعد چک گذشته و طلب 580 هزار درهمی به دلیل دیرکرد به 888 هزار درهم تبدیل شده است و امضا کنندگان چک هم معتقدند این پول برای باشگاه خرج شده و آن ها تمکن مالی بازپرداخت آن را ندارند و پای استقلال در این پرونده به میان آمده است.

گرفتاری مالی جدید برای استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به دلیل پرونده شکایت وینفرد شفر همانند نقل و انتقالات تابستانی با محرومیت رو به رو بود، موجب شد تا طرفداران این تیم مجددا سعادتمند را عامل اصلی ایجاد حواشی بدانند و در فضای مجازی علیه او موضع بگیرند.

سعادتمند هم که پس از مناظره تلویزیونی با اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره استقلال گفتگویی با رسانه‌ها نداشته و اغلب از طریق صفحه اینستاگرامش موضوعاتی را بیان می‌کند امروز هم در اقدامی مشابه به حاشیه جدید پاسخ داد. او اعلام کرد به دلیل حضور تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا سکوت کرده و قرار است امروز در این باره صحبت کند.

پاسخ سعادتمند به حاشیه جدید جایی قابل توجه می‌شود که او اعلام کرد با توجه به اینکه خیلی از حقایق را بازگو نکرده است قرار است بعد از پایان مسابقات لیگ برتر تمام آنچه باید بیان می‌شده را به عنوان یک کتاب به چاپ برساند. اتفاقات دوران حضور سعادتمند در استقلال فراوان بوده که مهمترین آن پایان همکاری با فرهاد مجیدی به دلیل احتمال بازگشت آندره آ استراماچونی بوده و همچنین روند مذاکره با این سرمربی ایتالیایی هم موضوعی بوده که هیچ زمان به صورت دقیق مشخص نشد.

photo_۲۰۲۱-۰۴-۰۵_۰۰-۲۵-۱۷

منبع: ایلنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها