آقای صالحی‌امیری،همين امروز از پست هايتان در شهرداری تهران استعفا كنيد و جامعه ورزش را دلگرم

دوشنبه آینده در حالی انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که جامعه ورزش یک نگرانی بزرگ وجدی دارد؛ شغل دوم آقای رئیس .

آقای صالحی‌امیری،همين امروز از پست هايتان در شهرداری تهران استعفا كنيد و جامعه ورزش را دلگرم

خبر فوری / دوشنبه آینده در حالی انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که جامعه ورزش یک نگرانی بزرگ وجدی دارد؛ شغل دوم آقای رئیس . دکتر سیدرضا صالحی‌امیری تنها نامزد پست رئیس کمیته ملی المپیک که بدون رقیب ریاستش قطعی است، سه ماه پیش با حکم نجفی به سمت قائم‌مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد. موقعیتی کلیدی و مهم در شهرداری شهری که اداره آن کمتر از اداره یک دولت نیست.

امروز جامعه ورزش، مدیران، ورزشکاران،رؤسای فدراسیون‌ها، مربیان ،ملي پوشان و... بیم مشغله آقای صالحی‌امیری را دارند.بيم تكرار سختي هاي گذشته و اميدي كه دوست ندارند به ياس تبديل شود. مشکلات ورزش زیاد و عمیق است و وظایف کمیته ملی المپیک مهم و اساسی. اما صالحی‌امیری به واسطه نزدیکی‌اش با رئیس‌جمهور و سابقه و تجربه ‌ای که دارد، می‌تواند برای برون‌رفت از مشکلات راهگشا باشد. او به خوبی می‌داند که فدراسیون‌ها‌ ۵ ماه نخست سال جاری را حتی یک ریال بودجه دریافت نکرده‌اند. می‌داند تاکنون كل فدراسیون هاي كشور فقط ۶۰ میلیارد تومان بودجه در سال ۹۶ دریافت کرده‌اند. رقم‌هایی که یا خرج امورات ستادی شده یا بابت بدهی باید بپردازند. فدراسیون‌هایی که به خاطر پول حاضر شده‌اند آن هم با التماس رقم‌های ناچیزی از اسپانسرها بگیرند و در مقابل اختیارات فراوان بدهند. هیچ بودجه اي برای کار اساسی نداشته اند.

كرسي هاي بين المللي از حضور ايرانيان خالي است .برای فتح کرسی‌های بین‌المللی باید کار کرد، هزینه کرد و از همه مهمتر دیپلماسی نیاز است.بی‌شک آقای صالحی‌امیری از مشکلات بین‌المللی ورزش ایران هم اطلاع دارند و برای رفع آن پا به این میدان سخت گذاشته‌اند. وضعیت اعزام‌ها و اردوهای تیم‌های ملی اسفبار است.

آقای دکتر، ورزش سرطان دارد و برای مبارزه با اين بيماري وخيم ششدانگ باید به میدان بیایید.این جراحی ها عوارض هم دارد، پای آن بایستید. سیاسی‌کارها را از میدان ورزش بیرون کنید.سياسيوني كه ورزش را به اين حال و روز نزار انداخته اند . مدیران مادام‌العمر بعضی رشته ها را رصد كنيد. ببینید در انتخابات هاي فدراسيون ها بعضي برای بقا و رأی چه‌ها که نکرده‌اند. ريشه عطش بعضي آقایان برای رياست فدراسیون‌هايي كه جيبشان خالي است را بيابيد؟

دوران رياست شما در کمیته ملی المپیک فرصت مهمی برای کشور است. حالا که قرار است کمیته ملی المپیک و دولت بعد از سالها هم‌صدا شوند، از این فرصت به بهترین نحو باید استفاده كنيد.
آقای دکتر، همین امروز و فرداست که بدخواهان‌تان چپ و راست بگویند صالحی دوشغله است و بايد يك پست را ترك كند و در مقابل به ظاهر خير خواهانتان دلیل بیاورند که نه نيست، استفساریه بياورند و...این قصه ادامه‌ دارد.حاشيه ها دست بردارتان نخواهد بود .

این کرسی برای کشور حیاتی است. خدا را شکر که مثل بعضي ها به دنبال شهرت نيستيد و جایگاه‌های بزرگتری از معاون رئیس‌جمهور گرفته تا وزارت را پشت سر گذاشته ايد.
آقاي دكتر ، آقاي رييس آينده كميته ملي المپيك! از شهرداری بگذرید. شمايي كه مي توانيد و توانش را داريد بیایید برای ورزش فداکاری کنید. از خیر استفساریه و حرف و حدیث بگذرید. استعفا بدهید و تمام‌وقت و تمام‌قد وقف ورزش شوید.کمیته ملی المپیک جایگاه کار پاره‌وقت نیست. برای جبران عقب‌ماندگی کار شبانه‌روزی هم کم است. این ورزش بیمار است، نحیف است، جان ندارد. مدير ميدان مي خواهد .مرد عمل می‌خواهد و بس.
لطفا همين امروز از پست هايتان در شهرداری تهران استعفا كنيد و جامعه ورزش را دلگرم و غائله را تمام كنيد.....فردا دیر است.

سید هادی فیاضی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها