رضا رشیدپور: تا کی بگوییم رشیدپور و علیخانی

رضا رشیدپور گفت: بجای آوردن شهاب حسینی چهره‌های جدید برای اجرا معرفی کنید؛ مهران مدیری بهترین مجری در بین بازیگران است.

رضا رشیدپور: تا کی بگوییم رشیدپور و علیخانی

‍ رضا رشیدپور در گفت و گویی درباره افزایش حضور بازیگران به عنوان مجری در صدا و سیما و شبکه خانگی گفت:«همانطور که خیلی از بازیگرها دارند اجرا می‌کنند خیلی از مجری‌ها هم دارند کار بازیگری می‌کنند و خواننده‌ها هم به همین شکل. نمی‌خواهم بگویم کار ما خیلی محترمه اما اجرای تلویزیونی کار ساده‌ایی نیست. کاری است که من بعد از سالها همچنان دارم ظرایف تازه‌ایی را در آن کشف می‌کنم»

«بین بازیگرهایی که اجرا می‌کنند کار مهران مدیری را ترجیح می‌دهم و موفق‌ترین‌شان هم بوده. مهران مدیری همیشه در اجرا و بازی در رفت و آمد بوده و در دوره یکی مانده به آخر «دورهمی» اجرای قابل قبول و استانداردی را از مهران مدیری در آن ژانر دیدیم. اجرای پژمان بازغی هم در «کودک شو» خوب بود یا مسابقه‌ایی که حمید گودرزی اجرا می‌کرد بد از آب در نیامده بود اما الان فکر می‌کنم باید کسانی که نیامده‌اند اجرا کنند را بشماریم!»

«تلویزیون باید به سمت مجری‌های جوان و چهر‌ه‌های جدید حرکت کند. خوشبختانه توانستم پنج شش نفر را به تلویزیون معرفی کنم و از بقیه دوستان هم می خواهم این کار را بکنند. تا کی باید پنج شش نفر در مدار اجراهای برجسته تلویزیون باشند. تا کی بگوییم رشیدپور و علیخانی. باید چرخش وجود داشته باشد و چهره‌های جدید بیایند. ما اصلا مجری پرورش نمی‌دهیم و پناه می‌بریم به دامن افرادی که شهرتشان را از جای دیگری گرفته‌اند. بجای اینکه بگویند شهاب حسینی را بیاوریم چهره‌های جدید و تازه بیاورند و کار درست و حرفه‌ایی اینه»

منبع: سینمادیلی

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک دوست
    0

    آقای رشیدپور سلام ،شما می‌گویید مجری جدید بیاوریم ولی ،فکر نکنم هیچ کسی بتونه جای رشیدپوروعلیخانی رو بگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها