جایزه ۲۰۰ میلیونی در انتظار بوکسورهای جوان

رییس فدراسیون بوکس ایران از اهدای جوایز ۲۰۰ میلیونی به مدال آوران تیم جوانان خبر داد.

جایزه ۲۰۰ میلیونی در انتظار بوکسورهای جوان

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱ لهستان، اواخر فروردین امسال برگزار می‌شود که تیم ملی ایران نیز با هدایت رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی،‌ در این رویداد بین‌المللی شرکت خواهد کرد.

با توجه به این که بوکس ایران تاکنون در هیچ رده سنی از مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نشده است، حسین ثوری در مصاحبه‌ای خبر از پرداخت جوایز ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران ایران در مسابقات لهستان داد.

او در مورد قطعی بودن یا نبودن این جوایز گفت: در اولین نشست هیات رئیسه این موضوع را تصویب خواهیم کرد که به مدال برنز مسابقات جهانی ۱۰۰، به مدال نقره ۱۵۰ و به مدال طلا ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت خواهیم کرد.

رییس فدراسیون بوکس، در مورد برگزاری اردوی مشترک میان تیم ملی بزرگسالان ایران و آذربایجان نیز گفت: خوشبختانه در رده جوانان هم این اقدام صورت گرفت که نتایج مطلوبی را به همراه داشت. آذربایجان از تیم‌های قدرتمند اروپا است و این اردو می‌توانند برای ما کمک کننده باشد. البته فعلا زمان حضور این تیم در ایران به صورت دقیق مشخص نیست، اما طی یک هفته‌ آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رییس فدراسیون بوکس درباره شانس کسب مدال توسط تیم جوانان نیز گفت: با آن نتایجی که در اردوی مشترک با آذربایجان به دست آمد، نسبت به کسب مدال ناامید نیستیم اگر به قرعه سختی برنخوریم. شرایط بد نیست.

او درباره تاریخ احتمالی ورود بوکسورهای آذربایجان به ایران گفت: به نظرم این تیم ظرف ۲۰ تا ۲۵ روز آینده وارد تهران شود. (مسابقات بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ یکم تا دهم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.)

ثوری درباره شرایط تیم‌های ملی ایران برای شرکت در مسابقات پیش رو نیز اظهار کرد: حقیقت این است که فدراسیون بوکس تا آنجا که می‌توانست شرایط را برای پیشرفت بوکسورهایش فراهم کرد و می‌توان شرایط را ایده‌آل دانست. اردوها و تمرینات منظم برگزار می‌شدند و حقوق‌ها را نیز در زمان مشخص پرداخت کرده‌ایم. امیدوارم نتایج مد نظر کسب شوند.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها