اجرای طرح واحدهای مسکونی ویژه ایثارگران در اردبیل آغاز شد‌

استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح واحدهای مسکونی ویژه ایثارگران در اردبیل آغاز شده که در دستور کار قرار دارد.

اجرای طرح واحدهای مسکونی ویژه ایثارگران در اردبیل آغاز شد‌

اکبر بهنامجو در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق اجرای برنامه‌های اساسی و احداث واحدهای مسکونی ایثارگران یک اولویت اساسی است و به همین منظور عملیات اجرایی این واحدها آغاز شده است.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم به منظور سرعت‌بخشی در راستای ارائه خدمات مطلوب به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا یک اولویت اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم انجام یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای واحدهای مسکونی و طرح اقدام ملی برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا یک اولویت اساسی است و در این زمینه امسال برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

بهنامجو تصریح کرد: برای آغاز عملیات احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سال گذشته با جدیت در استان اجرا شده که انتظار می‌رود بتوانیم با اجرای این طرح زمینه مسکن‌دار شدن افراد واجد شرایط را فراهم کرده و بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی اظهار کرد: دستورات و پیگیری‌های لازم در این زمینه به عمل آمده و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها