استاندار فارس:

انتخابات در استان فارس باید سالم و قانونمند برگزار شود

استاندار فارس گفت: انتخابات باید سالم، قانونمند و ایمن برگزار و در این مسیر باید من‌ها به ما تبدیل شود.

انتخابات در استان فارس باید سالم و قانونمند برگزار شود

عنایت‌الله رحیمی در جلسه دیدار نوروزی با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت استان احمدی و محمدی (ع) با اشاره به شرایط و مشکلات کشور در سال گذشته اظهار داشت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی و اقتصادی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب 600 هزار نفری در شیراز و خط دوم انتقال آب سد درود زن به شیراز از جمله اقدامات مهم است، افزود: با تکمیل خط دوم آبرسانی به شیراز رابطه استفاده از منابع پایدار آب برعکس می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه در سال 99 روزانه یک کارگاه در استان احداث شده است، خاطر نشان کرد: بخشی از اهداف سال 99 محقق شد و بیانات رهبر فرزانه انقلاب در بحث جهش تولید در تولید آلومینیوم و فولاد نشانگر موفقیت فارس در این زمینه است.

رحیمی حفاظت از جان و سلامت مردم را از جمله مباحث دولت در سال نو عنوان کرد و گفت: تامین معیشت مردم و تلا‌ش برای ثبات در معیشت مردم از مهمترین اهداف ما در سال جاری است.

وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات امسال پشتوانه‌ای برای نظام است که باید سالم، قانونمند و ایمن برگزار شود و در این مسیر باید من‌ها به ما تبدیل شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    سالی که نکوست ازبهارش پیداست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها