پشت پرده پخش، تأخیر و قطع گاندو

پخش، تأخیر و قطع گاندو در چند روز گذشته حواشی زیادی در پی داشت ولی واقعیت با آنچه که ادعا شده تفاوت بسیاری دارد.

پشت پرده پخش، تأخیر و قطع گاندو

تصمیم ناگهانی برای پخش گاندو ۲ در ایام نوروز ۱۴۰۰، اسفندماه گذشته نه تنها باعث تعجب کارشناسان و افراد آگاه به ساخت این سریال شده بود بلکه نقدهای زیادی را هم پخش چنین سریال جدی در روزهای نوروز که مردم نیاز به لحظه های شاد و مفرحی داشتند به دنبال داشت، شاید نشنیدن این نقدها و لجبازی شبکه سه و احتمالا رویکردهای سیاسی هم باعث شد این سریال روی آنتن رود و به گواه نظرسنجی صداوسیما و نظرسنجی رسانه های مختلف با بی توجهی مردم و بی میلی مخاطبان سیما مواجه شود.

همه ماجرای گاندو۲ اما این نادیده گرفتن نظر کارشناسان نبود بلکه افراد آگاه می دانستند این سریال آماده نیست و تا پایان نوروز هم امکان تکمیل آن وجود ندارد. اگرچه یک پروپاگاندای رسانه ای سیاسی تلاش می کرد تاخیر در پخش برخی قسمت های گاندو۲ را به سانسور وصل کند ولی واقعیت این است که این سریال روزانه به پخش می رسید و چون نیاز به فرصتی برای بازبینی داشت به همین دلیل نه تنها با تاخیر پخش می شد بلکه در کمال تعجب و خلاف روند پخش سریال های نوروزی، یک قسمت کلا به بازپخش خلاصه ای از قسمت های قبل اختصاص یافت.

نکته عجیب اینکه، سریال گاندو ۲ حتی نتوانست به پایان برسد و این برای دومین سال پی در پی بود که سریال های سیما در پایان نوروز نیمه کار رها می شدند، پارسال هم سریال پایتخت نیمه کاره ماند و سیما مجبور شد اسفند ۹۹ (یعنی ۱۲ ماه بعد) این سریال را تمام کند.

در واقع برخلاف شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها، ادامه سریال گاندو۲ اصلا تولید نشده بود که بخواهد با فشار کسی از روی آنتن پایین کشیده شود، یعنی ادامه گاندو۲ تولید نشده و نیمه تمام ماندن آن هم دقیقا به همین دلیل بود.

با این وجود پیشنهاد می کنیم اگر صداوسیما مدعی است سریال آماده پخش است و فرد یا افرادی مانع پخش آن شده اند، ادامه این سریال را برای اهالی رسانه اکران کنند تا مشخص شود پشت پرده قطع ناگهانی یک سریال تلویزیونی چه بود؟!

منبع: برنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • علی محمد صادقیان
    0

    چقدر پست هستید . اتفاقاً اکثر مردم با علاقه زیاد این سریال زیبا و مستند رو تماشا میکردند و از توئیت های آشنا و ظریف و دیگر دولتی ها مشخص بود که اینها نگران آگاه شدن مردم هستند و با فشار زیاد نگذاشتند تا آخر پخش شود .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دم بچه های سپاه گرررررررررم

    • سید
      0

      با تایید کامل حرف شما.نیباید از لفظ پست استفاده می کردید.به هم احترام بزاریم برادر

  • گلشید
    0

    از جنجالی که هیئت دولت راه انداخت علت عدم پخش ادامه سریال گاندو مشخصه...

  • سرمد
    0

    اينكه گفتيد مورد اقبال عمومي نبوده كاملا مضحك و خلاف واقع است چون اقبال عمومي دارد برخي از دست و پا در آمده اند نگران نباشيد به فرض اينكه قسمت هاي بعدي آماده نبوده باشد انشاء الله آماده مي شود آنوقت حال برخي ها از جمله شما را خواهيم ديد

  • ahmad
    0

    چه کسی اداعا میکند که ادامه سریال آماده نیست ؟ پایان قسمت مثلا آخر ، تیزر ادامه داستان رو که نشان دادند و با پرسنل عظیم صدا و سیما و امکانات زیاد کنونی نرسیدن به تدوین که منتفی است و دلیلی ندارد پخش بشود و در ثانی صدا و سیما زیر نظر رییس جمهور بی لیاقت که نیست که فرمان توقف پخش آن باشد ، پس خیلی واضح است نمی خواهند مردم بدانند مسئولان رده بالا در بدبخت کردن ایران و ایرانی چقدر نقش دارند و چه بیسوادهایی بر مردم حگومت می کنند

  • سلام
    0

    من با شما موافقم ....ولی نکته ای که خیلی مهمه خشم و عصبانیت مسئولین دولتی به خصوص وزیر امور خارجه از این فیلم هست که مشخص کننده واقعیاتی است که گفتنش برای یه عده در دولت و در دوستان دولت سخت و سنگین آمده.....البته خیلی هم احتیاج به ذکر این مطلب نیست که عده ای جاسوسی میکنند چون نتیجه کارهای دولت در اقتصاد و همچنین مذاکرات برجام نشون دهنده تو خالی بودن حرف هایشان دارد و مردم ایران اینقدر فهیم هستند که بدون پخش همچین فیلم هایی این موضوعات رو متوجه بشن.

    نظرات شما -
    • م
      0

      من طرفدار ظریف نیستم، ولی عصبانی شدنش طبیعیه. فرض کنید شما توی یک شرکتی کار میکنید، و یک کاری رو انجام ندادید، بعد همه پشت سر و جلوی روتون بگن که این کار رو انجام دادی، شما هم عصبانی میشی. یعنی منظورم اینه که اگه یک موضوعی بر علیه کسی بگن و واقعیت نداشته باشه، اون فرد بیشتر عصبانی میشه.

    • ب م
      0

      خوب مغلطه وسفسطه رو باهم قاطی کردی برای حمایت ازظریف؟جاسوس شعبانی وزن رو که دیگه همه میدونن ودیدن توساعت مچیش کل صحبتهای محرومانه روضبط میکرده ومیداده ب روباه پیر ووووووووو ینی همه چاخان بوده!!!!!!نگو که اره که ادم بعقل وشعورت شک میکنه

  • اسماعیلی
    0

    فرمایشات مقام معظم رهبری : من اقای ظریف وتیم مذاکره کننده را افرادی امین ، شجاع ، غیور ومتدین می دانم این را همه بدانند .حالا اگر این جملات را رهبری برای یک تمامیت خواه می گفت قطعا فیلم هایی در حد اصحاب کهف ویا یوزارسیف برای تجلیل از منزلت شان می ساختند ویا این که درحد یک امام زاده واجب الزیاره می شدند اما چون اصلاح طلب بودند با ساخت سریالی مضحک وبی محتوی ومغرضانه بنام گاندو از انها تجلیل کردند باریکلا به این عدالت سیمای میلی فرهنگ ساز والبته مخاطب گریز .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جواب بده علت قطعش چه بود؟؟خوب اگر تخیلی ودروغ بوده چرا همشون نسبت ب سریال گارد دفاعی گرفتن ؟؟ چراکلاهمشون ترسیدن چرا چرا وچراهای زیاد

    • ناشناس
      0

      خیانت دولت گرین کارتی برای همه روشنه ولی رهبری باید همه را نگهداره

  • جمالی
    0

    اتفاقاتیزری که پخش شدکاملامشخص بودادامه سریال ساخته شده وآماده است.درضمن اگرمورداقبال مردم نبودوکسی نگاه نمیکردچرااینقدربعضی هانگران بودندازپخش این سریال؟؟

  • علیرضا
    0

    آخه چرا دروغ؟؟؟؟ همه دیدند که تیزر قسمت بعدی سریال (قسمت 14) در پایان بخش 13 پخش شد.. همه دیدند که چه واکنش هایی از سوی دولت و شخص وزیر خارجه نسبت به این سریال صورت پذیرفت.. همه مردم متوجه فرافکنی ها هستند.. شرافت خبرنگاری خود را حفظ کنید

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      خاک برسرتون بااینهمه سادگی که بایک تیزرچنددقیقی به وزیرخارجه که همه دنیابه اواحترام می زارن شک می کنیدواقعا عقل پرنده ای مثل ((یاکریم ))هم ازشمابیشتره.

  • محسن
    0

    یه سریال همه دروغ توهين اگر صدا سیما بیاید خیانت های احمدی نژاد گم شدن دکل‌های نفتی در امد هست سال مساوی سی سال بود مردم را خار خاشک میگفت بیاید برای این خیانت ها سریال بسازید؟

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      دایه دلسوز روحانی . فقط بگم محمود احمدی نژاد مرد بود مثل شما دزد نبود ...ترس محمود شما را ذوب کرده فعلا

    • ahmad
      0

      آقای عباس ، خدمت شما عرض کنم همان دکتر مموت با چندر غاز یارانه مسخره ، بنزین رو از هشتاد تومان به هزار تومان رساند و برق و آب و گاز و نان و کوفت و زهر مار رو 10000000 برابر کرد و تحویل حسن کلید داد و این دود گرانی الان ، حاصل آتش دوران نکبت هشت سال نکبت بار مموت بود که حالا که تنور انتخابات داره گرم میشه باز با عوام فریبی داره امثال شما رو سیاه میکنه ، لعنت بر مموت و حسنی ، آن زمان که مموت بود همین مردم خس و خاشاک بودند ! حالا شده مدافع خس و خاشاک ؟

  • محمد
    0

    خبرفوری برخلاف گفته شما مطابق با نظرسنجی رسمی صداو سیما گاندو درصدرمحبوبترین سریالهای نورزو وبسیار موردتوجه مردم بوده است و تنها کسانی که مورد طبعشان نبوده و دولتی هاو شما خبر فوری بوده است شما از تعهد خبرنگاری چیزی تاحالابه گوشتان خوروده؟؟؟؟

  • عیاس
    0

    اینجا چین نیست ...گاندو باید جهانی شود ...تا استعمار گران بدانند از خودشان بدتر هم هست ....دزد دورنگ

  • عباس خان
    0

    گاندو فرزندان ایران را شناساند برای بعضی وطن فروشان....در ضمن اگر دولت روحانی تمام شود باید دادگاهی بشوند...چون به مردم وانقلاب ظلم کردن

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      دوست عزیز ما مشکل کشورمون برا هشت سال نیست برا چهل ساله روحانی هشت ساله اومده زمان احمدی نژاد بابای من پراید سه میلیونیو کرد بیست میلیون یکم عاقل باشید همین روحانی چهل ساله جزو ارکان اصلی نظام بوده

  • طاهره جلو خانی
    0

    به نویسنده مطلب بگید خر خودتی . انقدر چاپیدید شدید گامبو از گاندو هول برتون داشته

  • سید
    0

    آقا محسن قیمت از دکل نفتی گفتی حالا مقایسه کن با واردات دارو توسط دختر وزیر آن همه فساد در زمان تحریم نبود دارو برای ملت . مقایسه کن با اختلاس های سازماندهی شد بانک ها توسط نزدیکترین فرد به رئیس جمهور. از سلطان فولاد سلطان سکه سلطان دلار و همچنین پسر و باجناق وزیر در واردات گوشت و مرغ اینها را جمع بزن بگذار کنار صد برابر شدن قیمت ارزاق . سودش در جیب برخی دوستان فقط رفت و کلاهش بر سر ملت از بورس بگویم که خیلی ها یک شبه با تبلیغات دولتی ها و دادن وعد و وعید در باغ سبز نشان دادن به خاک سیاه نشستند. از بازار مسکن چه بگویم که خانه دار شدن مردم دیگر شد آرزوی محال. از ارز بگویم که خود رئیس بانک مرکزی علت گرانی ارز را دولت نامبرد بعد زد زیرش .اینها هرکدام که بخواهی حساب کنی 100 تا دکل نفتی هستش دکل نفتی گم می شود استخراج نفت سخت تر و باید با افراد خاطی برخورد کرد . از فروش نفت همان دکل هاست که با هزار بدبختی و دور زدن تحریم دشمن به جیب یکسری افراد خواص می رود چه باید گفت. یک دکل گفتی و عوضش صد تا دکل برات مثال زدم ای کاش کار با یک دکل تمام می شد چون وقتی دکل گم شد گوشت و مرغ گران نشد ارز چند ماه ره 15 ساله را طی نکرد خودرو و مسکن برای ملت آرزو نشد و از همه مهمتر سفره مردم کوچکتر از همیشه نشد من طرفدار آقای احمدی نژاد نیستم ولی وقتی مثال می زنی طاقت شنیدن واقعیت های امروز را که بلای شد بر سر مردم داشته باش

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      واقعاجالبه دروغی توسط خودتان یاکیهان ساخته می شودآن دروغ دررسانه ملی یا تریبون هاگفته می شوددروغ میشودنقل محافل توسط نمایندگان انقلابی درسخنرانی های پیش ازدستورمجلس باآب وتاب محکوم میشوددربرنامه هشت وسی مفصل بحث می شودکارشناسان تلویزیون ساعت هادرمورد آن حرف مفت می زنن میشودباورمردم لعنت به این همه سیاسی بازی لعنت به اینهمه منفعت طلبی

  • سید
    0

    اگه این سریال مخاطب نداشت اینقدر دولتی ها بهش حمله ور نمی شدند.خیر.مردم کلا سریال های پلیسی و ماجراجویانه را دوست دارند و این امری اثبات شده است

  • ناشناس
    0

    اگر بعد مدتی مشخص شود که افرادی از مسئولین جاسوس بوده اند من اصلا شک نمی کنم

  • داور
    0

    هیچ کاره هاری بدبخت اون فقط یک سرگرمی بود این همه هرس نخورید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هرس غلط حرص درست

  • داور
    0

    هیچ کاره هاری بدبخت اون فقط یک سرگرمی بود این همه هرس نخورید

  • حسین
    0

    خبر فوری،پرفسور شدی،سریال مضحک پایتخت ۶که به خاطر کرونا تکمیل نشد را با سریال گاندو که در ۱۳ قسمت با سانسور پخش شد،را با هم مقایسه میکنی؟!

  • محمدرضا
    0

    خبر فوری لا اقل راست ، دروغ بگو

  • کاربر ناشناس
    0

    خبر فوری متعلق به جریان اصلاح طلب است و همیشه با بعضی از خبرهاش قصد تخریب و فریب و اذهان را دارد

  • رضا
    0

    داستان تخیلی گاندوبسیارغیرواقعی وسراسرتوهم ودروغ بودبخاطرهمین اکثرمتهم هایادرفیلم کشته شدن یاطبق چیزی که درفیلم القامی شودازکشورفرارکرده اندوبه آنها دسترسی نیست.

  • سیفی نسب
    0

    سلام شمااز دروغگویی همتا ندارید.همه شما را تا حالا خوب شناختند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها