معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان:

چادر بانوان با قیمت مناسب از محل تولیدات داخلی تامین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: چادر مورد نیاز بانوان چادری کشور باید با قیمت مناسب از محل تولیدات داخلی تامین شود تا زمینه گسترش چادر به عنوان حجاب برتر مهیا شود.

چادر بانوان با قیمت مناسب از محل تولیدات داخلی تامین شود

علی رئوفی در ستاد صیانت از حریم و امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان با حضور رضائیان از ستاد صیانت وزارت کشور، با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه، اظهارداشت: بانوان محجبه به صورت شایسته توسط رسانه ها به ویژه صداوسیما برای جامعه معرفی شوند تا به عنوان الگو قرار گیرند.
وی افزود: بانوان هرمزگانی از لباس محلی زیبا وکاملی برای حجاب استفاده می کنند که افزایش سرسام آورقیمت این لباس ها زمینه دسترسی بانوان هرمزگانی به این پوشش مناسب را محدود کرده است.
رئوفی ادامه داد: توجه به جایگاه و اهمیت حجاب در جامعه دشمنان بیشترین تلاش را برای تخریب و تضعیف آن کرده اند و خنثی سازی این تهاجم دشمنان در زمینه گسترش و حفظ حجاب در جامعه نیازمند تلاش تمامی نهادهای فرهنگی متولی، مردم و خانواده ها است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان یادآور شد: خانواده ها به عنوان الگو نقش و سهم به سزایی در گسترش فرهنگ حجاب به فرزندان دارند.
در این نشست از ادارات اجرایی برتر استان هرمزگان در زمینه عفاف و حجاب با اهدا لوحی تجلیل شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها