در گفتگو با خبرفوری مطرح شد

فرمان اول رئیس جمهور آینده چه باید باشد؟/ احمد توکلی: مبارزه با فساد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهم‌ترین فرمانی که باید رئیس جمهور جدید بدهد مبارزه با فساد است؛ چرا که فساد همه چیز را از بین می‌برد.

فرمان اول رئیس جمهور آینده چه باید باشد؟/ احمد توکلی: مبارزه با فساد

خبر فوری در یک کمپین انتخاباتی، از چهره های سیاسی پرسیده است که فرمان اول رئیس جمهور آینده باید چه باشد؟ در گفتگویی که مشروح آن را در ادامه می شنوید، احمد توکلی که خود در سال های ۱۳۷۲ و ۱۳۸۰ سابقه کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را داشته، به این پرسش پاسخ داده و مبارزه با فساد را فرمان اول مناسب برای رئیس جمهور آینده قلمداد کرده است.

منبع: خبر فوری

38

حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • مهرداد سربندی
    0

    آقای توکلی شما چرا به روش احمدی نژاد شعار می دهید. اگر منظر شما از مبارزه با فساد برخورد با چهارتا گران فروش و محتکر خرده پا است بله حق دارید. اما اگر منظور شما حل ریشه ای فساد است . حرف شما شعار است. چون اولا هیچگاه دست دولت به ریشه نمیرسد که فساد را ریشه ای حل کند. دوما حل معضل ریشه ها در توان هیچ دولتی در جمهوری اسلامی نیست. سوما مگر قرار است قوه قضاییه تعطیل شود که دولت سر گرم آب کوبیدن در هاون شود.

  • علی
    0

    آقای توکلی در زمان اوج قدرت شما در مجلس ، چرا بصورت جدی وارد بحثهای مبارزه با فساد نشدید که الان به دیگران توصیه میکنید که اینکار را انجام دهند . من باور دارم خود شما از فساد بدور هستید اما حتما در آن دوران ترس داشتید از فاسدان .

  • ناشناس
    0

    آقای توکلی شما جسارت لازم برا ی بر خورد ندارید و برنامه ای هم ندارید ولذا آدرس غلط می دهید اولین اقدام باید ایجاد رفراندم درجهت افزایش اختیارات و افزایش پاسخگو کردن مقامات ارشد نظام وتعدیل قدرت قدرتمندان در چارچوب قانون اساسی میباشد

  • ع،ز
    0

    با سلام ۱۶سال پیش هم احمدی نژاد هم می خواست مبارزه با فسادکند ولی......

  • مورچه
    0

    اقای توکلی چراشعارصدمن یک غازسرمیدی اگرفرمان اول رییس جمهور سرکوب کردن ومبارزه باشد که خودتون سرشو زیراب میکنید لطفأ بفرماید کدامیک ازشما ۵۰۰۰هزارنفر اختلاس نکردین دزدی نکردین شماها دیکتاتورهایی هستین که همیشه مظلوم نمایی میکنیداما ایران وثروت ایران راارث ومیراث پدرتان میدانید مگر میشود ۸۰میلیون مردم ایران بافقروتنگدستی دست وپنچه نرم کنند شما ۵۰۰۰هزارفامیل واشنایان درکاخ ها بارفاه واسایش زندگی کنید با اختلاس وفسادی که دراین ۴۲انجام دادین لطفاشعارنده پیرمرد

  • ارش
    0

    شما ما سك ضد گاز زده ايد والا بوي گند فساد را از يك متري خودتان حس مي كرديد دنبال چه هستيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • شهروند
    0

    البته اگر خانواده، بستگان، نزديكان و اطرافيان رئيس جمهور، معاون اول و ساير افراد كابينه فاسد نباشند!!!

  • محمدعلی
    0

    بله مطمئنا هم همینطور هست شعار اول رئیس جمهور بعدی باید مبارزه با فساد باشه آقای توکلی این فقط مثل شعار باقی می ماند و به عمل نمی رسد به علت اینکه فساد مثل گوشت و پوست چسبیده به بدن ما آنقدر فساد کردین که فساد شده ارزش و پاکی شده بی ارزش می ترسم از روزی که فساد کامل از مملکت برداشته بشه خیلی ها زندگیشون دچار اختلال میشه خدایی راست میگم خیلی بدون رابطه اصلا کاری از دستشون بر نمیاد

  • محمد رضا اکملی
    0

    سلام برهمه حق جویان ریشه همه بدبختیها امتیازات انحصاری است که بعضی افرادو گروها ازآن برخوردار واکثر یت محروم ازآن همه آنها ازما بهتر میدانند ولی علت چیست که به ریشه کارندارند وهمیشه برگهایی که دوست ندارند به نظرشان دلیل فساد می باشد راه حل خیلی سخت نیست آنهایی که مملکت دستشان است اگر میخواستند به حرمت شعار عدالت وآزادی ومکتب تشیع کاری میکردند

  • مانی
    0

    فساد خود شمایید

  • انصاری
    0

    زرشک.با یک فرمان مشکل حل خواهد شد؟خدایا به فریاد برس از دست اینا

  • نفساده
    0

    واااااااااااااااااا ؟ مگه مملکت رو فَساد برداشته !؟ فَََسآآآد ؟

  • رضا.
    0

    سلام. ممگه مملکت دادگاه و پلیس و نیروی امنیتی و بازرسی نداره؟ البته متاسفانه یکی باید مواظب همین نهادهای قضایی و انتظامی و امنیتی باشه!! رییس جمهور که دخالتی در سیاست های کلی و یا سیاست خارجه نداره خیلی هنر کنه دلار را بکشه پایین و یکم اگر نهادهای موازی اجازه بدهند معیشت مردم را قابل تحمل کنه.

  • غیر قابل نشر
    0

    اخه مردک همه مفسدان که سران و وابستگانشان هستند با کی باید برخورد کرد از همین حرفت معلومه که باز هم دنبال شارلاتان بازی هستی

  • ناشناس
    0

    مبارزه با فساد و مبارزه با دو تابعیتی ها و مبارزه با مدرکهای تغلبی و مبارزه با داداش های اختلاس گر و دزد

  • نهاد
    0

    مبارزه با فساد ، اول برادریت را ثابت بکن بعد ...،،،،، کی بود که بدون صلاحیت داشتن و با معدل زیر ۱۴ لیسانس بورسیه انگیس شد . لابد توکلی نبود ، کی بود اول انقلاب دهها تن از اهالی بهشر تا گنبد را به کشتن داد ، لابد توکلی نبود .

  • ایرانی
    0

    مبارزه با فساد؟! مگه میشه مگه داریم......

  • ت
    0

    حالا که خرت از پل گذشته ریش رو مدل ستاری کردی حاجی...جلوشم مثل محسن رضایی پرفسوری رنگ کن...

  • یا ابوالفضل
    0

    بعد از 40 سال که کشور رو به گند کشیدید الان علم فساد بالا رفته چرا حاج آقا

  • دموکراسی بلای خانماسوز
    0

    حقیقت انتخابات جزئی از دموکراسی است و سوغات شوم لیبرال دموکراسی و کاپیتالیزم مبتذل ضد بشری است که نمادش امریکا شیطان بزرگ و صهیونیزم است. متاسفانه ایران اندک بهره وسودی از دموکراسی برده است بجز افزایش رانتخوارن از محل دستیابی هزاران نفر به رانت قدرت-ثروت و فساد در شوراهای شهر و روستا میزان فساد غیرقابل کنترل کرده(برخی خرهایش افشا شده)! خواهشمندست قوانین و نظارت ضد فساد شدیدتر توسط قوه قضاییه لاقل نهاد اطلاعاتی و امنیتی سپاه و بخشی از این غیره نظارت وسیع انجام شود. همانطور واگذاری شهردرایها به بخش غیردولتی موجب تراکمفروشی و ویرانی سلامت زیستی شهری و تبدیل شهرها به جنگل بتن و آهن شد! دموکراسی بلای خانمانسوز بشریت است.

  • سعدالله
    0

    بسم الله اگر قراره مبارزه با فساد صورت گیرد اول باید قوه عدلیه برود سراغ انها که املاک نجومی رابین ویژه خوران حاتم بخشی کردند ، باید بروند سراغ انها که املاک بنیاد جانبازان وبنیاد شهید وستاد اجرایی را در شمال شهر تهران به اسم کار فرهنگی تصاحب واز ان ها مجتمع های لاکچری با شهریه های نجومی ساختند مثل انها که نمی شود از انها نام برد چون ادم به سرنوشت یاشار سلطانی مبتلا می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها