مستند شان پن آنلاین دیده می‌شود/اثری درباره فعالیت‌های بشردوستانه

با خرید امتیاز پخش فیلم، مستندی درباره فعالیت‌های بشردوستانه شان پن در هاییتی به صورت استریم قابل مشاهده خواهد بود.

مستند شان پن آنلاین دیده می‌شود/اثری درباره فعالیت‌های بشردوستانه

ورایتی نوشت: «دیسکاوری پلاس» امتیاز پخش فیلم «همشهری پن» را خریداری کرده تا این مستند را که درباره تلاش‌های بشردوستانه شان پن در کمک به زلزله‌زدگان هاییتی است، پخش کند.

این مستند که درباره زلزله سال ۲۰۱۰ ساخته شده به صورت استریم ۶ می در دسترس خواهد بود.

مستند «همشهری پن» توسط دان هاردی نوشته و کارگردانی شده و هاردی و شان دیلی آن را تولید کرده‌اند.

در این مستند تصاویری نزدیک از تلاش‌های شخصی شان پن در خط مقدم تلاش برای کمک به زلزله زدگان هاییتی تصویر شده است. این زلزله ۷ ریشتری ۲۵۰ هزار کشته به جای گذاشت و ۵ میلیون نفر را بی‌خانمان کرد.

هاییتی زندگی پن را تغییر داد و بازیگر برنده اسکار برای «رود اسرارآمیز» و «میلک» یک ماموریت ۲ هفته‌ای را برای کمک به رساندن وسایل پزشکی به زلزله‌زدگان در پیش گرفت تا پس از آن به زندگی عادی خودش برگردد اما او ماند و سازمانی ایجاد کرد که وظیفه مدیریت بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان این سرزمین را برعهده گرفت. این سازمان در دوران شیوع کرونا نیز نقش مهمی در انجام تست‌های کرونا در آمریکا برعهده گرفت و اداره بزرگ‌ترین سایت واکسیناسیون آمریکا را در استادیوم داجرز لس‌انجلس در اختیار دارد. این بخش‌ها نیز بعدا به مستند هاییتی افزوده شد.

این فیلم که برای نمایش در جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۰ انتخاب شد، موفق به کسب جایزه منتخب مردم از جشنواره فیلم هارتلند شد و در جشنواره‌های متعددی از جمله ونکوور و رایندنس به نمایش درآمد.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها