واکنش عضو دفتر روحانی به شایعه دفن زباله‌های هسته‌ای چین در کویر ایران/ وطن را زمین سوخته نکنید

معاون دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از اقدام برخی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در اعتبار زدایی از مرجعیت های مختلف در کشور اظهار کرد: میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است، وطن را زمین سوخته نکنید.

واکنش عضو دفتر روحانی به شایعه دفن زباله‌های هسته‌ای چین در کویر ایران/ وطن را زمین سوخته نکنید

علیرضا معزی در یادداشتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‏«جنون ‎اعتبارزدایی از همه چیز و همه کس، کار را به آنجا رساند که مرجعیت‌ها یک به یک فرو ریخت و فرصت آگاهی‌بخشی در بزنگاه‌ها، لحظه به لحظه از دست رفت. آنقدر بر ترور شخصیت‌ها، بر نفرت‌پراکنی و ‎دروغ اصرار کردند که حتی صدای فن‌سالاران هم در هیاهوی نابلدان وهوچی‌گران، شنیده نمی‌شود.

‏حاصل این اعتبارزدایی بی‌وقفه و نفرت‌پراکنی تمام‌وقت آن شده که وقتی تریبون‌ها و جریان‌ها، همگرا و فارغ از رقابت‌ها درباره‌ی سندی غیرالزام‌آور توضیح می‌دهند، شنیده نمی‌شوند و تردید جای اقناع را در ‎افکار عمومی می‌گیرد. کاش می‌فهمیدند اعتبارزدایی، بر شاخه نشستن و از بن بریدن است. ‏

وقتی هر صبح علیه دیپلماسی، تیتر درشت می‌زنند و شب‌ها علیه دیپلمات‌ها، دروغ را با نام مستعار ‎گاندو بر آنتن می‌برند، شگفت‌آور نیست که صدای دستگاه سیاست خارجی در هیاهوی ادعاهای شاخ‌داری چون دفن زباله‌های هسته‌ای چین در کویر ایران! گم شود. ‏میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید.»

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رمضانی
    0

    بیچاره بدخواهان رابطه ی گرم ایران وچین از فرط استیصال ودرماندگی به شایعه متوسل میشن .البته به قول شهید بهشتی بگذار عصبانی باشند واز عصبانیت نفله بشن

  • کاربر ناشناس
    0

    چقدر از فیلم گاندو ترسیدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها