فال روزانه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان با محبتی هستید، اما محبت خود را ابراز نمی‌کنید و دیگران با خودِ واقعی شما آشنا نیستند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی فراهم می‌شود تا از خودِ واقعی‌تان پرده بردارید و اطرافیان را غرق در محبت و صفا کنید. در این سال اجازه ندهید احساسات بر عقل شما غلبه کند و از تصمیم‌های احساسی برحذر باشید. در ماه خرداد امسال اتفاق فرخنده‌ای برای شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. در ماه مرداد سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهر ماهی که در پیش دارید زمان عاشقی شماست و در این ماه از جان و دل دلسپرده محبوبی خواهید شد. این عشق را به بهانه‌ای برای شور و نشاط تبدیل کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را تجربه نمایید. دی ماه امسال زمان ایجاد تغییرات مهم در زندگی شماست. این تغییرات را با آغوش باز پذیرا باشید و زندگی خود را متحول کنید. یکی از رویاهای دیرینه شما در دی ماه امسال به واقعیت تبدیل می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر اجرا کردن رویاهای خود باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. بیشتر از همیشه به همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه کنید. امروز از آن روزها است که خاطره‌های خوش کودکی در ذهن‌تان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

اردیبهشت

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌‌ای، شما را حسابی خوشنود و خوشحال می‌کند.

خرداد

امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به یکی از آرزوهای‌تان می‌رسید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. فردی عاشق شما است و در آتش عشق‌تان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. کار جدیدی که مدت‌ها به فکر آن هستید را امروز شروع کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار ضرر نخواهید کرد.

تیر

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

مرداد

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌‌تان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید. احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از حرف‌های شما ناراحت شود. امروز فکر منفی و نگران‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، اما این فکر پایه و اساسی ندارد و بهتر است به جای فکر کردن به چیزهای منفی، روحیه‌ای مثبت‌گرا در پیش بگیرید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.

شهریور

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شما است و امروز دمی در کنار ایشان بنشینید و از عشق و محبت بگویید. به این فکر هستید که فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید، اما این فرصت مهیا نمی‌شود.

مهر

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. اجازه ندهید ناراحتی‌های امروز، مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزش‌تان را هدر بدهد. قبل از اینکه رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که هست، سردتر شود، فکری به حال گرمای رابطه خود بردارید.

آبان

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. یکی از آشنایان با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به یاد‌تان است.

آذر

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کنید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند.

دی

انسان احساساتی هستید و زود تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و واقعیت‌های زندگی را بپذیرید. احتمال سهل‌انگاری در کارها وجود دارد و اگر می‌خواهید ضرر نکنید، حواس‌تان را حسابی جمع کنید. امروز به این نتیجه می‌رسید که توقع‌های بی‌جایی از یکی از اعضای خانواده دارید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. توجه خود را از اعضای خانواده دریغ نکنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

بهمن

روحیه‌‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. اجازه ندهید کسالت و خستگی به شما غلبه کند و روز را با انرژی و نشاط به پایان برسانید. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. کارها را پشت گوش نیاندازید و کار امروز را به فردا موکول نکنید.

اسفند

مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. یکی از آشنایان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سرور دعوت هستید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. سفری در راه دارید، اما به نفع‌ شما است که این سفر را به آینده موکول نمایید. از مشکلات روحی رنج می‌برید و همیشه آزرده‌خاطر هستید، قبل از اینکه این وضعیت کار دستتان بدهد، فکری به حال مشکلات روحی خود بردارید و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها