قرارداد ایران و چین بر خلاف شایعات، در راستای صلح و ثبات کشورهای منطقه است

امام جمعه سردرود با اشاره به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: نکته مهم این سند، فریاد آمریکا و انگلیس و نیز ایادی آن‌ها در کشور یعنی اپوزیسیون غرب گرای داخلی است که ابراز نگرانی از استقلال ایران می‌کنند.

قرارداد ایران و چین بر خلاف شایعات، در راستای صلح و ثبات کشورهای منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سردرود، با اشاره به سند راهبردی ایران و چین، گفت: در هفته گذشته، سند ۲۵ ساله ایران و چین، توجه همگان را به خود جلب کرد. البته سیاست جمهوری اسلامی ایران به ارتباط با همه کشورهای جهان است، به شرطی که هر دو طرف منافع ملی خود را مورد توجه قرار دهند. این سند، بر خلاف شایعات، در راستای صلح و ثبات کشورهای منطقه بوده است.

وی تاکید کرد: شعار "نه شرقی و نه غربی" به معنای نفی ارتباط با جهان نیست، بلکه به معنی عدم ارتباط با کشورهایی است که قصد استعمار کشور را دارند.

حجت الاسلام جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود، با تشریح موانع اجابت دعا تاکید کرد: ظلم به انسان‌ها باعث عدم استجابت دعا می‌شود چرا که خداوند متعال همیشه یاور مظلومان و منتقم ظالمان بوده است.

وی گفت: کسی که ظلم می‌کند و بعد در محراب عبادت حاضر می‌شود، باید بداند که ظلم راه استجابت دعا را می‌بندد. کسی که حق انسانی بر گردن او است، دعایش به درجه اجابت نمی رسد.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرماید، کسی که ظلم ظالمی را توجیه می‌کند، خداوند خود او را به ظلم ظالم گرفتار می‌کند و اگر دعا هم کند مورد اجابت قرار نمی‌گیرد.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مورچه
    0

    خدا ب راه راست هدایتت کنه اگرقابل هدایت هستی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها