کنایه‌های تند و تیز تاج‌زاده به پناهیان

معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات به اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان واکنش نشان داد.

کنایه‌های تند و تیز تاج‌زاده به پناهیان

سیدمصطفی تاج‌زاده در توئیتر خود نوشت: دلیل فقر و گرانی انتخاب اشتباه مردمه! وقوع سیل و زلزله به‌خاطر معصیت مردمه! علت ظهورنکردن امام زمان هم رای غلط مردمه! قبول! اما، حکومت بر مردمی ناسپاس و گناهکار که اگر انتخابات آزاد باشد به یک قاتل رای می‌دهند، چه فضیلتی دارد که برای آن خود را به آب و آتش می‌زنید؟

بیشتر بخوانید : پناهیان: اگر ملت ایران از امتحان انتخابات سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه امام زمان ظهور کنند

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 59
  • وطن
    0

    حرفشان را میزنند بعد میگن منظورمان چیز دیگه بود یا یکی دیگه میاد توجیه می کنه مردم را چی فرض کردین ؟

  • سامان
    0

    ما مردم.... آن قاتل را میخواهیم رییس جمهور شود ولی آخوند نمی خواهیم

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      بگو با آخوندا مشکل دارم دنبال بهونه می گردم اینقدر شعار نده!

    • سید محسن موسوی
      0

      تو از طرف خودت بلد نیستی حرف بزنی حالا اومدی از طرف مردم هم حرف میزنی موشه تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش بسته بود

  • کیان
    0

    مهم نیست مردم به کی رای میدهند چون رئیس جمهور در ایران پادویی بیش نیست و صاحبان قدرت که ثروت مملکت را تاراج می کنند تعین کننده سیاست داخلی و خارجی مملکت هستند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پادو!!!!!عجب پس جواب بده این پادوها چرایقه خودشونو برای گرفتن پست پادوی اینقدررررر جرررررر میدن ؟؟؟؟؟؟!!!!منتظرجوابتم کیان. حرف میزنی بااستدلال بگو نه دری وری یه مشت بیسواد مثل خودت یاشبکه های معاندو بلغور نکن خوب طوطی منتظر جوابتم

    • جاوید
      0

      اگر اصلاح طلب ها پادویی می کنند چرا اینقدر برای رای آوردن دست وپا می زنند؟

    • کاربر ناشناس
      0

      چپ و راست یقه پاره میکنند جناب جاوید برای چپاول کشور برای خود،خانواده و جناح خودشان چقدر کوته فکر هستیم ما

    • ......
      0

      چون نمی خواهند کشور به یک مشت ساندیس خور بی مصرف تقدیم کنند

    • کیان
      0

      جواب ناشناس : رییس جمهور چه احمدی نژاد ، روحانی ، قاسمی ویا جلیلی اصلاح طلب و یا اصول گرا باشد ،فرقی نمی کند .گذشته جمهوری اسلامی نشان داره است که دولتی در سایه نشسته و تصمیم می گیرد و برای تو با سواد !! چند مثال کافی است : چه کسانی تصمیم گرفتند بنزین را گران کنند و موجب اعتراض مردم شد که به کشته شدن دهها نفر و زندانی شدن حداقل ۲۰۰نفر گردید ، روحانی که اقرار کرد صبح جمعه خبردار شده و مورد تمسخر قرار گرفت . چه کسانی در زدن هواپیمای اوکراینی نقش داشتند که اخیرآ توجیهات من درآوردی را تحویل دولت کانادا و اوکراین دادند که آنها هم قبول نکردند ، چه کسانی موشک مونتاژ می کنند و روی شعار مرگ بر اسراییل می نویسند. آیا دولت از این حرکت ها صرفنظر از اینکه درست است یا نه ، خبر داشت . پس دولتها در ایران کاره ای نیستند .

  • ناشناس
    0

    مرحبا استدلال جالب و دندان شکنی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    تاجزاده الان باید زندان باشد خیانتی که مردم کرد باید جوابگو باشد

  • کاربر ناشناس
    0

    تاجزاده خیانتکار است

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      و شما خادم هستید در این کشور همه خیانتکار هستند مگر اینکه خلافش ثابت شود

  • مریم
    0

    جناب تاجزاده؛ نمیخوام از سخنان اخیر جناب پناهیان دفاع کنم؛ ابدا. ولی بهتر اینو بدونید که شما هم غالب اوقات از این سخنان صدتا یه غاز ایراد میفرمایید. جناب پناهیان و امثالشون دارن از اینور بوم میفتن و شما و امثالتون از اونور بوم.

  • مومنی
    0

    اقا تاج زاده مرغ در دولت اصلاحات و هشت سال گذشته از هزار تومان به پنجاه هزار تومان رسیده و گوشت پنج هزار تومانی از پنج هزار تومان به دویست هزار تومان و پراید دومیلیون تومان به صدو پنجاه میلیون تومان و برنج پنج هزار تومان به کیلویی پنجاه هزار تومان و مسکن متری یک میلیون تومان به پنجاه میلیون تومان و همه اجناس هزار برابر گران شد در این هشت سال دولت اصلاحات و‌ هزار گرفتاری دیگر که با دلار هزار تومان به سی هزار تومان و نون و پینیر و سیب زمینی و پیاز و قند و چای کوجه و تخم مرغ که غذای مردم بدبخت بود آنقدر گران شده که دیگر قدرت خرید وجود ندارد ؟! اقا تاج زاده شما که به همه چیز معترض هستی و قبله امال شما فقط غرب و سر سپردگی و نوکری به شیطان بزرگ امریکا است و از ۴۲ سال انقلاب به غیر از هشت سال احمدی نژاد که به گفته خودش اصول گرا نبوده همه بعد انقلاب دست شما و بارانتان بوده و برجام را به کشور تحمیل کردید چرا ارزان نشد و تحریم‌ها حذف نشد شما اگر کار بلد بودید این همه سال دولت در اختیارتان بود چرا کاری نکردید ؟! که امروز بلند گو گرفتی به یک حرف آقای پناهی ایراد می گیری ؟ تاج زاده چهل سال خوردید و بردید و حکومت کردید بس نیست ؟ برید کنار بگذارید نیروهای جوان وطن پرست انقلابی و با ایمان و متعهد و متخصص به نظام و انقلاب بیان اقتصاد مملکت را درست کنند

    نظرات شما -
    • ....
      0

      شما کلا هشت سال احمدی نژاد خارج از کشور بودید چون این قیمتها مال زمان آقای خاتمیه

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه دعوای زرگری میکنید برای انتخابات بدونید که سخت در اشتباهید .تنور انتخابات رو نمیتونید بااینکارا روشن کنید

  • متفاوت
    0

    ندگي کردن با مردم اين دنيا همچون دويدن در گله اسب است..تا مي تازي با تو مي تازند. زمين که خوردي، آنهايي که جلوتر بودند.. هرگز براي تو به عقب باز نمي گردند. و آنهايي که عقب بودند، به داغ روزهايي که مي تاختي تورا لگد مال خواهند کرد! در عجبم از مردمي که بدنبال دنيايي هستند که روز به روز از آن دورتر مي شوند و غافلند از آخرتي که روز به روز به آن نزديکتر مي شوند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      باید این را به روحانی های دین نما حکومتی گفت

  • کاووس
    0

    یهویی میاد میگه دالی. میره قایم میشه. چند وقت بعد میاد بیرون میگه دالی....

  • بی سواد
    0

    مقصر اصلی شورای نگهبانه والا غیر...... هر کسی از خودشون و همفکرشون تایید میشه صلاحیت مهم نیست.....

    نظرات شما -
    • رضا.
      0

      مقصر شورای نگهبان نیست بلکه سیستمی است که برای اداره کشور به دست خودشان رای مردم را تا حدود زیادی تشریفاتی کرده است یعنی به کسی رای بدهید که ما می‌گوییم.

  • ناشناس
    0

    دمت گرم تاجزاده

    نظرات شما -
    • کارلوس آلبرتو
      0

      گرم نه اینجور. در حد جیز . نفس که نیست. نفس اژدها است. میسوزونه جیگر همه مردم رو.

    • سیدان
      0

      این تاج زاده اول انقلاب جزادمای روانی بود

  • غیر قابل نشر
    0

    اونا از حکومت اون قسمت بخور وببرشا میخوان وگرنه سر به تن یکی از مردم هم نمیخواهند باشه

  • داریوش
    0

    تاجزاده یک محکوم امنیته که هر روز میگرده از سایت های معاند یک مطلبی رو کپی میکنه که یک بچه ۵ساله میتونه جواب بده جناب تاجزاده مردی بگو ببنیم چرا برجام مقدستون نتیجه نداد؟

    نظرات شما -
    • کورش
      0

      داریوش شما و امثال شما مقصرید خودتان را به راه چپ نزنید

    • کاربر ناشناس
      0

      اصل حکومت دست شماست که مهمترین ان سیاست خارجی است جناب داریوش نگاهی به چهل و دو سال حکومت کنید و سکوتاختیار کنید چون کمترین کاری است که میتوانید بکنید

    • رضا
      0

      سلام چون بعد از برجام کارشکنی ها شروع شد اول از طرف ایران و بعد از طرف آمریکا و ترامپ

    • ناشناس
      0

      درود بر شرفت آقا داریوش

    • موافق داریوش
      0

      یعنی روحانی وخاتمی ورفسنجانی قدرت کمی برای پست ریاست جمهوریه وسیاست خارجیه؟این همه وقت داشتند تونستند با آمریکا ببندند؟چرا سرعقل نمی آیند ؟حداقل این ۸سال آخر هم مجلس وهم دولت دست اصلاح طلب ها بود چه کردند؟مذاکره در سطح وزرای خارجه در۴۲سال استثنایی است چرا تحریم ها بیشتر شد؟ چرا دولت دلار را گران کرد ؟چرا مرغ وگوشت گران شد نکنه برای اینها هم مذاکره لازمه !هیچ کسی کارشکنی نکرد بلکه خیانت ها وخط قرمز ها رو یاد آوری کردند !زمان احمدی نژاد که کمتر تحریم بودیم!تازه هسته ای هم داشتیم واینقدر جاسوس نداشتیم ! این راه اشتباهی است که سرتاسر ذلت وفریب است !مردم خسته شدند! به جای ذلت تحریم را بی اثر کنند!

  • فرشادآزاد
    0

    باسلام وآرزوی سلامتی برای همه مردم ایران بخصوص کاربران وعوامل خبرفوری دراین مملکت چه خبراست؟ازوزیر ورییس جمهور ووزیر وروحانیون همه برسرملت فریادمیکشندهمه ازمردم طلبکارهستندوزیربهداشت توپش ازهمه پرتراست همه میدانندکه فقط واکسیناسیون ودارو کرونا راریشه کن میکندودولت بجای خرید واکسن ونجات مردم ازمردم طلبکارهم شده باتعطیلی کسب وکارها حبس مردمی که بافقردسته وپنجه نرم میکنندکروناازبین نمیروددولتهای دنیا که شایدبسیارپایین تر ازایران درثروتمندی باشندچندبرابرظرفیتشان واکسن خریده اندتاکی میخواهیدباتعطیلی کسب وکارمردم وحبس مردم کرونا رافریب دهیدبیماردرمان میخواهدداروی موثرمیخواهدنه آمپول مسکن دولت روحانی هشت سال است دستش درجیب مردم است وچندین ماه است که منبع درآمدمردم راهم تعطیل کرده حالا این جناب پناهیان که یکسره به مردم توهین میکندلیاقت ندارندو...جناب پناهیان فکرمیکندباتوهین به مردم وترویج خرافه وسفسطه میتواندخودنمایی کندچنان حرف میزندکه گویی یکی ازنواب اربعه است دوروز دیگرهم نعوذباالله یاخودش یاکسی رابعنوان نماینده حضرت ولیعصرعج معرفی میکندجالب است همه دارندحق مردم راچپاول میکنندبه مردم توهین میکنندامرونهی میکنندتاآنجایی که متن مصاحبه هاوفیلمهای موجودحکایت میکنندامام فرمودهرچه فریاد داریدسرآمریکابکشیداماهمه دارندسرملت بدبخت فریادمیکشند یارانشی رخ داده وآمریکارا اشتباه گرفته اندیا....با این همه توهین وتحقیرملت بازهم انتظاردارندمردم صندوقهارا مالامال از رای به نفعشان کنندواقعا مانجیب ترین ملت راداریم درهمه کشورها باخارج شدن یک قطار ازریل وزیراستعفامیدهدباآشکارشدن یک درصدسود درخریدماسک دسته جمعی استعفامیکنندامادولت روحانی هشت سال است اینهمه فاجعه به بارآورده قرص ومحکم ایستاده واکثر وزرا ومعاون اولش کاندیدهم شده اندبدمیگویندچسب رازی بداست

    نظرات شما -
    • ..
      0

      آقا فرشاد واکسنی در کار. نیست همه کشورهای صاحب واکسن مردم خودشان در الویت هستند نمونه اش چند روز پیش داستان هند محموله واکسن خریداری شده را ایران را ضبط کرد چون خودشان بیشتر نیاز دارند ما مجبوریم رعایت کنیم نکنیم همینطوری تلفات می دهیم فعلا تا واکسن بدستمان نرسیده و بزودی هم نمی‌رسه تلاش بچه ها ایرانم یکی دوماه دیگه طول می کشد.شما هم واقعا درد مردم را دارید از اصلی کاریتر انتقاد کنید تا ثابت کنید واقعا طرفدار مردم هستید نه اهداف سیاسی

  • منم مختار
    0

    تاجزاده مردی شجاع و آزاد مرد و ضد خرافه پرستان درود

    نظرات شما -
    • توی مختار؟
      0

      عجب!! مگه این همونی نیست که اول انقلاب میگفت روسری ها رو با پونز به سر زن ها محکم میکنیم؟؟ اون روز تند رو بود. امروز بر عکس تند رو شده.

    • کامبیز
      0

      اگر خیلی شجاعه علیه روحانی حرف بزنه! یابه مردم بگه برجام چی شد؟

  • رضا
    0

    چند جمله از مادر عروس!!! اظهارات آقای پناهیان هرچه که باشد لااقل خائن به ملت و کشور نیست

  • فرشادآزاد
    0

    بنده همین متن راخدمتتان ارسال میکنم ودیگرتاوقتی نظرعزیزان خبرفوری به دیدگاه دیگران منطقی وبدور ازاحساسات نشوددیگرنظری نخواهم دادازقدیم گفته اندتامظلوم خودکمر راخم نکندظالم برگرده اش سوارنمیشودهمین نظردادنهای خالی ازتفکر انصاف وتعقل کارمملکت رابه اینجاکشیدهمه به ملت توهین میکنندوناکارامدی خودراباعقده گشایی سرمردم پوشش میدهندوقتی هم کسی معترض میشودهمین عزیزان بدون تفکرفقط دستشان سرمنفی است برخی تنهادرصدداستیلای نظرخودهستندنه مراقبت ازحق وعدالت پس بهتراست ازاین مقوله خارج شوم تا احیانابرای خودم حاشیه درست نکرده ام برخی فکرمیکنندباتوهین وتمسخرچیزی عوض میشودوبرخی دیگرازعزیزان هم مدافع دوآتیشه هستندکه انتقادرابرنمی تابندالبته که نظربنده نه تعیین کننده است نه دارای اهمیت اماواقعابا اینگونه رویه وضع مردم هر روز بدترمیشودتاوقتی عده ای افراط گرایانه حمایت میکنندوبرخی بی محابا اهانت میکننداسمش رانمیشودارسال دیدگاه گذاشت ایکاش عزیزان خبرفوری سازوکاری راتعبیه میکردندکه دلسوزان این مملکت بابت انتقادویاارایه دیدگاهشان منصفانه وعقلانی موردقضاوت قرارمیگرفتندماحتی دریک جمع کمترازصدنفرنمیتوانیم با احترام متقابل اجماع سازی کنیم چه برسدبه یک جمع هفتادمیلیونی بزرگوارانی که هرچه میخواهندفرمایش میکنند اهم ازتبلیغ خرافه توهین به ملت ازهمین وضع موجودباخبرهستندهمیشه دیدگاه همه عزیزان برایم محترم بوده واگرمخالف نظری بودم ابتدا دلیل مخالفتم راتوضیح میدادم بعدمنفی رانشانه میرفتم همه عزیزان رابه خداوندبزرگ میسپارم تاوقتی که جامعه یابه سمت افراط است یاتفریط واعتدال جایی نداردنمیشودگفت عقلانیت وانصاف حاکم است انشالله عزیزانی که باهمه چیزمخالفندبتوانندتغییرایجادکنند ونظرشان رانظرغالب واجرایی کنند

  • رضا
    0

    حرف حق برای خیلی ها تلخه. من کاملا با نظر آقای تاج زاده موافقم.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      فقط حرف های حق رو کپی میکنه!

  • نادر
    0

    یه روزی، تشکیلات مجاهدین انقلاب اسلامی هیچ کاری نداشت بجز مقابله و مخالفت با جناح لیبرال. اما امروز یکی از اعضای برجسته اش، همین آقا، مستقیما در مقابل ایران، حکومت، اسلام و همه چیز های دیگه ایستاده و همه حرف هاش لیبرالیستی شده. عجیب نیست؟؟ تو روی شهید صیاد شیرازی میتونی نگاه کنی اگر باهاش رو در رو بشی؟؟

  • تاج
    0

    جاااااااااااااااان افرین و صد آفرین

  • داریوش
    0

    یعنی از یک بریده شده از دین و انقلاب و وطن فروش انتظار دیگری دارید؟ امثال تاج زاده از سال ۸۸ ماهیت کامل خودشان را تشان داده اند و دستشان کامل رو شده است

  • صدرا
    0

    ما باید کتاب بیشتر بخوانیم تا احتیاج به هیچ کس نداشته باشیم که برامون موعظه بخواند همه چیز دست خودمونه عقل و شعور و خرد و کردار و گفتار و رفتار نیک حلال مشکلات هست

  • آریایی ام
    0

    آخه تاجزاده هم آدمه؟!! این مردک دوران معاون سیاسی وزارت کشور در زمان عبداله نوری گند تمام زد به داشجویان و خوابگاه دانشگاه

  • بیطرف
    0

    حرف پناهیان جای نقد و بررسی داره و باید تحلیل بشه ! ولی آخه این تاج زاده آدمه که میخاد تیکه پرونی کنه؟! کسی این ر جزء آدم اصلا حساب میکنه؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      اقای به ظاهر بی طرف شما جزو جماعت ساندیس خور هستید نه بی طرف

    • آریایی ام
      0

      حمید خان فرض میکنیم این آقای بیطرف ساندیس خور باشه! راستش را بگو تو چی میخوری؟ کی برات میاره؟؟

  • افشار
    0

    بدانید مردان اخر زمان ویارانش کم کم مشخص میشوند دورود وسلام خدا برا مانند پناهیان

  • علی بشروی
    0

    مامردم بدی نیستیم . شما ها ناسپاسید که مجلس و دولت را در اختیار داشتید و کشور را به لبه پرتگاه بردید . تو یکی اعتراف کردی که در انتخابات تقلب نشده، امابه بهانه تقلب به شورش عده ای دامن زدی!ما حکومت را برای آن میخواهیم که امثال تو آن را به ناکجا آباد نبرند.

  • نباتی
    0

    این روش و استدلال کهنه شده جواب نمیده . مزخرفی مثل تو دیگه نمیتونه مردم رو گول بزنه .. فک نکن قصر در میری خدا جای حق نشسته .. عمرت رو به پایانه ..

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      شتر در خواب بیند پنبه دانه.گهی لف لف خورد گه دانه دانه

  • سرمد
    0

    تو در حدی نیستی که برای مردم تحلیل بدی فقط فتنه گری نکنید تحلیل پيش کش

  • و
    0

    سرنوشت شکایت وزارت کشور از اقای احمد جنتی بعد از ۱۲ سال چی شد؟مگه قوه قضاییه از حکومت مستقل نیست.چرا به آن رسیدگی نکرد؟

  • سیدان
    0

    اتفاقاتوداری خودتو به آب واتش میزنی چه زمان حسن روحانی چه الان منافق

  • ماهروشن
    0

    همه شبیه هم هستید پیردختر شدم هنوز مجردم چون بابام کارگر

  • خرم نژاد
    0

    عجب.پس فکر میکنی نظام اسلامی یعنی تو و مقتداهای متعفن اصلاحات؟؟؟ نظام یعنی راس آن و خون هایی که برایش ریخته شد...خودکشی نکن ، تو وامثال تو دزدید،نه فقط اموال که دزد اعتقادید... قدرت را هم دزدید،امیدوارم ندیدن حقایق واضح توسط عده ای که به تفکر متعفن شما رای میدهند به قیمت به آتش کشیده شدن شیعیان واقعی اهل بیت کشیده نشود ورنه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها