بیانات تازه‌ منتشرشده رهبر انقلاب درباره تولید محتوا در فضای مجازی

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورایعالی فضای مجازی فرمودند: ما در زمینه تولید محتوا نمی‌توانیم اطمینان کنیم به تصادفات و آنچه پیش می‌آید. باید بنشینید روی این مسأله تولید محتوا طراحی کنید، فکر کنید.

بیانات تازه‌ منتشرشده رهبر انقلاب درباره تولید محتوا در فضای مجازی

شماره دویست و هشتاد و دو نشریه خط حزب‌الله با عنوان « فضای مجازی را به نفع ارزش‌های ملت مدیریت کنید» منتشر شده است.

در این نشریه برای نخستین بار بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای شورایعالی فضای مجازی منتشر شده است که رهبر انقلاب در آن می‌فرمایند:

ما در زمینه تولید محتوا نمی‌توانیم اطمینان کنیم به تصادفات و آنچه پیش می آید... باید بنشینید روی این مسأله تولید محتوا طراحی کنید، فکر کنید.

ما البته جوان‌های خوشفکر متدین داریم، افراد به دردبخوری برای تولید محتواهای اجتماعی داریم، حوزه‌های علمیه را داریم که دستشان در این زمینه واقعا باز است. بعضی از دانشگاهی‌ها را داریم. البته بانک‌های اطلاعاتی را هم داریم. از اینها باید استفاده کنید.

بیانات تازه‌ منتشرشده رهبر انقلاب درباره تولید محتوا در فضای مجازی

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    دو سه تا چیز جالب در مطلب بالا هست 1= چرا مردم اینقدر نامحرمند که این مطلب بعد از 4 سال اولین بار منتشر میشود؟ مگر تولید محتوا چقدر سری و امنیتی است؟ 2= تولید محتوا یک مفهوم رایج در حوزه فناوری دیحیتال و فضای سایبری است، عجیب نیست که در این زمینه حوزه های علمیه یک کشور از دانشگاهیان و مراکز آکادمیک جلوتر یاشد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها