منصوریان: سفره ما و هوادارانمان دارد یک شکل می‌شود/ تیم آلومینیوم اراک را نقطه عطف زندگی‌ام می‌دانم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: اراک را نقطه عطف زندگی‌ام می‌دانم و این تیم را با نفت رویایی خودم و ذوب‌آهن سال اول جام باشگاه‌های آسیا مقایسه می‌کنم.

منصوریان: سفره ما و هوادارانمان دارد یک شکل می‌شود/ تیم آلومینیوم اراک را نقطه عطف زندگی‌ام می‌دانم

علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم و خودمان را خیلی خوب آماده کرده بودیم. اردوی‌مان در مسیر تغییرات فیزیکی و تاکتیکی خیلی به ما کمک کرده بود و از همکاران‌مان در باشگاه تشکر می‌کنیم که اردوی خوبی را برای ما درست کردند. ما توانستیم به بخش اعظمی از خواسته‌های بدنی و تاکتیکی‌مان برسیم. در این بازی می‌دانستیم که حتما باید فولاد را غافلگیر کنیم و سعی کردیم روند بازی را در ۲۰ دقیقه اول از دست‌شان خارج کنیم. روز خیلی خوبی داشتیم و چهار بار به تیر دروازه زدیم و جدا از آن دو موقعیت خوب دیگر داشتیم. در مجموع اگر توپ‌ها گل می‌شدند باید بازی را چهار بر دو پیروز می‌شدیم.

او با بیان این‌که بچه‌های ما نهایت سعی و تلاش‌شان را کردند، گفت: تیم ما سه بار است که کلین شیت می‌کند و در خط دفاعی خیلی خوب کار می‌کنیم. ما قبل از بازی با صحنه خوبی مواجه شدیم. هواداران‌مان جلوی درب هتل با فشفشه و ترقه انرژی خوبی به تیم ما تزریق کردند. سفره ما و هوادارانمان دارد یک شکل می‌شود و یار دوازدهم به ما انرژی مضاعفی داد که دست تک تک‌شان را می‌بوسم. قدم هواداران همیشه روی چشم من است. آن‌ها چیزی از ما نمی‌خواهند و امیدوارم این ویروس نابود شود و هوادارانمان را در ورزشگاه داشته باشیم و شور واقعی را داشته باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره موقعیت‌های از دست رفته تیمش بیان کرد: بازیکنان من بی دقت نبودند چون توپ‌ها به تیر خورده‌اند. خوش شانس نبودیم و اگر یکی از این توپ‌ها گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد. من اراک را نقطه عطف زندگی‌ام می‌دانم و این تیم را با نفت رویایی خودم و ذوب‌آهن سال اول جام باشگاه‌های آسیا مقایسه می‌کنم. احساسم نسبت به آینده این تیم خیلی خوب است و انگار با هواداران هم سفره‌ایم. ما باید به فضای فیزیکی و تاکتیکی بهتر برویم. این را هم نباید فراموش کنیم که فولاد باید در آسیا حضور پیدا کند و از صمیم قلب برای سعید آذری، جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب و کل مجموعه فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم. از هفته آینده فولاد نماینده ایران است.

او در پاسخ به این سوال که "خواسته‌های شما در فصل نقل‌ و انتقالات برآورده شده است یا خیر؟" گفت: اعتقاد به بریز و بپاش ندارم. اعتقاد دارم این تیم فقط احتیاج دارد نقاط ضعف خاص آن برطرف شود. ما دوست داریم بازیکنان خوب را جذب کنیم اما نگاه خودم به این شکل است که توازن را در تیم رعایت کنیم. چهار بازیکن خوب جذب کردیم و یک بازیکن جوان هم به ما اضافه خواهد شد. فکر می‌کنم طاهرخانی را به جمع بازیکنان‌مان اضافه کنیم و باتوجه به این‌که در بین ستاره‌های پرسپولیس هم حضور داشته، داریم او را جذب می‌کنیم. همین تعداد بازیکن کافی است و همه با هم پیشرفت می‌کنیم. در مجموع از عملکرد تیم‌مان در فصل نقل و انتقالات راضی هستم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها