ممنوعیت ورود مردم قم به بوستان ها لغو شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم از تقلیل و کاهش ممنوعیت های مربوط به روز طبیعت در شهرهای آبی و زرد خبرداد و افزود: بر این اساس ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و پارک‌های قم در روز سیزدهم فروردین ماه لغو می‌شود.

ممنوعیت ورود مردم قم به بوستان ها لغو شد

بیژن سلیمان پور امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با اعلام این خبر فوق اظهار داشت: مصاحبه دیروز اینجانب که طی آن هرگونه تجمع و دورهمی ها در قم ممنوع اعلام شده بود، به استناد ابلاغ کتبی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صورت گرفته بود لیکن قرارگاه عملیاتی ستاد ملی در آخرین تصمیم خود که پایان روز یازدهم فروردین ماه ابلاغ شد این ممنوعیت ها را به شهرهای قرمز و نارنجی محدود نمود.

وی ضمن عذرخواهی از تغییر در محتوای مصاحبه‌ها که صرفا ناشی از تغییر در تصمیم‌های مراجع فرا دستی است از مردم قم تقاضا کرد کماکان به لحاظ حساسیت و مخاطره‌های بیماری کرونا در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام جدی را مبذول فرمایند تا مثل همیشه مردم ولایت مدار این استان در عمل به قوانین و مقررات ممتاز جلوه نمایند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • OK
    0

    مبدأ شیوع کرونا به سایر نقاط کشور شهرستان قم بوده آنوقت چطور رنگ شیوع کرونا در قم به یکباره از قرمز به آبی تبدیل شد؟! نکند کشور قم جزو ایران نیست و تافته جدا بافته است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها