رد شایعه ممنوعیت تردد از در منزل در روز ۱۳ فروردین

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا شایعه ممنوعیت تردد خودروها در سراسر کشور از مقابل خانه در روز ۱۳ فروردین را رد کرد.

رد شایعه ممنوعیت تردد از در منزل در روز ۱۳ فروردین

سرهنگ عین اله جهانی در خصوص رد این موضوع اظهار کرد: اخیرا پیامی با عنوان "ممنوعیت تردد خودروها در سراسر کشور از مقابل خانه در روز ۱۳ بدر" در فضای مجازی درحال پخش شدن است.

وی ادامه داد: این موضوع از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تکذیب می شود.

سرهنگ جهانی با تاکید بر اینکه اگر برای روز ۱۳ فروردین ماه مقرراتی وضع و یا ابلاغ شود، حتماً از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی به استحضار مردم خواهد رسید، گفت: اگر ممنوعیتی وجود دارد در خصوص رفتن به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است و تردد یا حرکت از در منازل با خودرو یا تردد در شهر ممنوع نیست.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد:‌ تاکید و توصیه ما با توجه به شرایط ویروس کرونا در کشور این است که مردم در همه روزها، به خصوص روز ۱۳ فروردین، از ترددهایی که باعث شیوع و انتشار بیماری می شود پرهیز کنند. خواهش ما از مردم این است که به سلامت خود توجه کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • 503
    0

    جناب سرهنگ عین اله جهانی با سلام و احترام دمتگرم که با این حرف بدموقعت اساسی فاتحه همه چیزو خوندی نمیدونم چرا وقتی شماها بی موقع دهانتونو باز میکنید یاد داستان روباه و خروس کتابهای دوره دبستان می افتم که خروس گفت: لعنت بر دهانی که بدموقع باز شود

  • علی۵
    0

    کرونا برای شما که بد نشده با یک سرماخوردگی شدید تر مردم رامی کشید.در بیمارستان تا بتوانید جیبشان را خالی میکنید خوب شدند که کار شما بوده مردند هم که خوب کروناست و باید هزینه اش رو بدهند عجب زرنگی شما.

  • هادی
    0

    ما که نه پول داریم نه وسیله که بریم بیرون

  • محمد
    0

    کرونا دیگه نیست یعنی

  • OK
    0

    تا این ساعت ممنوعیتی اعلام نشده به همین خاطر تکذیب شده است اگر ممنوعیتی در کار باشد شب قبل از روز سیزده بدر اعلام می شود تا حال همه آنهایی که برای این روز ملی باستانی برنامه ریزی کرده اند و تدارک دیده اند گرفته شود!

  • که شما میتونین
    0

    مردم رد دادن برادر . رد دادن . دیگخه کسی به حرف مسئولین گوش نمیده

  • موفق
    0

    به عنابستانی میگم بیاد تو رو هم گوشمالی بده چون تنها قدرتی که شماها دارید جریمه الکی هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها