سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد

سفرهای نوروزی کار خود را کردند؛ افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تعداد شهرستان های قرمز و نارنجی کرونا، گفت: سفر، دورهمی، عدم استفاده از ماسک و ... از عوامل مهم افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

سفرهای نوروزی کار خود را کردند؛ افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونا

سیماسادات لاری گفت: تعداد شهرستان های قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافته است و ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان در کشور در وضعیت آبی هستند.

به گفته وی، رنگ جدید شهرستان‌ها که امروز ۱۱ فروردین رسمی می شود در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک قرار گرفته است.

لاری تاکید کرد: علاوه بر جنوب، غرب و مرکز کشور، شهرستان‌هایی از شمال و شرق کشور نیز درگیر افزایش تعداد مبتلایان شده‌اند. دورهمی خانوادگی، عدم استفاده از ماسک در بیرون از منزل، مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات به خصوص در محیط های سرپوشیده و خوردن غذا در محیط های عمومی مانند تالار و رستوران و سفر با وسایل نقلیه عمومی بویژه اتوبوس و قطار از مهم ترین عوامل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا اینجا دیوانه خانه است هیچ ادم عاقلی کارهایی که در این کشور در خصوص کرونا میشود نمیکند هم توسط مسئولان و هم مردم دولت سفر را ازاد میکند و مردم هم انجام میدهند نتیجه را هم میشود در امار مبتلایان وفوتی ها مشاهده کرد دولت هم برای خود در مبارزه با کرونا و واکسیناسیون نوشابه باز میکند همه دست به دست داده ایم از تئوری توهم توطئه واکسن،عدم واکسیناسیون مناسب،عدم رعایت پروتکلها توسط مردم ومدیریت نامناسب دولت در خصول کنترل بیماری تا کرونا ما را نابود کند

  • کاربر ناشناس
    0

    فشار زندگی فقط آرزویمان مرگه باچه امیدی ودلخوشی

  • گرگ پیر
    0

    آدم های مذهبی دعواوبگیروببندکه مراکزمذهبی وزیارتگاه هاراکه بازکردند-مسئولین هم موقع راهپیمایی وراءی گیری ومحرم وصفروروزهای مذهبی اعلام میکنن که همه جاسفیدوزرد هست بیاییدواسه روکم کنی غرب واروپاو...-مردم هم که میگن فقط قرمزبرای مسافرت های ماست الکی میگن که مارابترسونن.خلاصه ماکه جداازهمه نه مسافرت میریم ونه بیرون اگه هم کارداشتیم یکی ازمون میره بیرون توهیچ مراسمی هم نمیریم نه عزانه عروسی نه مذهبی خلاصه گیرافتادیم بااین وضعیت

  • امیر
    0

    دیگه عید تمام شد خانم لاری حالا نوبت انتخاباته ببینید چی میشه اون موقع همه جا میشه سفید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها